Ella_Grey Skrevet 4. oktober 2009 #2981 Skrevet 4. oktober 2009 Regner med at jeg ikke hadde fremført budskapet akkurat sånn Nei, sikkert ikke...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2982 Skrevet 4. oktober 2009 Ikke i min verden. Heldigvis er ikke alle like!
LilleBille Skrevet 5. oktober 2009 #2983 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde sikkert minnet deg på det hvis du skulle på en bedrifts samling eller noe sånt med overnatting(er) uten meg. Ser ikke noe galt i det. Betyr bare at jeg bryr meg i min verden Hadde min mann sett det som nødvendig å "minne" meg på at jeg skulle knipe bena sammen når jeg var på jobb utenbys ville jeg virkelig begynt å lure. I min verden ville ikke det betydd at han brød seg - men at han ikke stolte på meg.
*Numi* Skrevet 5. oktober 2009 #2984 Skrevet 5. oktober 2009 Hadde min mann sett det som nødvendig å "minne" meg på at jeg skulle knipe bena sammen når jeg var på jobb utenbys ville jeg virkelig begynt å lure. I min verden ville ikke det betydd at han brød seg - men at han ikke stolte på meg. Ja, ikke sant? Jeg fortalte om denne tråden til samboeren min og han lurte på om det ikke var slik at kanskje Steinar var tilbøyelig til å være utro selv, siden han har så store problemer med å stole på andre... På seg selv kjenner man andre osv osv.
LilleBille Skrevet 5. oktober 2009 #2985 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, ikke sant? Jeg fortalte om denne tråden til samboeren min og han lurte på om det ikke var slik at kanskje Steinar var tilbøyelig til å være utro selv, siden han har så store problemer med å stole på andre... På seg selv kjenner man andre osv osv. Det er vel konstatert hvertfall i denne tråden - at menn puler alt med puls ... så jeg der vel ikke bort fra det.
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #2986 Skrevet 5. oktober 2009 Men det jeg ikke takler er kvinner som er bortskjemte, ustabile og kravstore! Men i hvilken definisjon er det en sterk kvinne?
LilleBille Skrevet 5. oktober 2009 #2987 Skrevet 5. oktober 2009 Men i hvilken definisjon er det en sterk kvinne? Steinar sin Vi andre mener vel at dette ikke har noe med om en kvinne er sterk eller ikke.
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2988 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, ikke sant? Jeg fortalte om denne tråden til samboeren min og han lurte på om det ikke var slik at kanskje Steinar var tilbøyelig til å være utro selv, siden han har så store problemer med å stole på andre... På seg selv kjenner man andre osv osv. Jeg har ikke noe annet ønske enn å være trofast. Det eneste som interesserer meg er den ene rette dama - som da også er trofast. På den annen side må man være såpass realistisk (ikke naiv) her i livet at man forstår og innser at man bare er et menneske. Det er menneskelig å feile. Men utroskap er en utilgivelig feil i mine øyne. Det er da ikke fornuftig å utsette seg for fristelser i stor skala. Det burde alle kunne være enig i eller?
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2989 Skrevet 5. oktober 2009 Men i hvilken definisjon er det en sterk kvinne? Jeg har aldri ment at det å være bortskjemt, ustabil og kravstor er det som gjør ei sterk kvinne - tvert i mot! Men alle kan være mer eller mindre bortskjemt og kravstor på forskjellige områder.
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #2990 Skrevet 5. oktober 2009 Men du skrev det Steinar, på spørsmål om hvorfor du var redd for sterke kvinner. Når det er sagt, så er jeg ikke enig med deg. Det å ha ønsker og drømmer i livet, og å vite hva som gjør en lykkelig, og hva som ikke gjør det, er langt fra det samme som å være kravstor og bortskjemt.
Ella_Grey Skrevet 5. oktober 2009 #2991 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ikke noe annet ønske enn å være trofast. Det eneste som interesserer meg er den ene rette dama - som da også er trofast. På den annen side må man være såpass realistisk (ikke naiv) her i livet at man forstår og innser at man bare er et menneske. Det er menneskelig å feile. Men utroskap er en utilgivelig feil i mine øyne. Det er da ikke fornuftig å utsette seg for fristelser i stor skala. Det burde alle kunne være enig i eller? Evt lære seg selvkontroll...
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2992 Skrevet 5. oktober 2009 Men du skrev det Steinar, på spørsmål om hvorfor du var redd for sterke kvinner. Når det er sagt, så er jeg ikke enig med deg. Det å ha ønsker og drømmer i livet, og å vite hva som gjør en lykkelig, og hva som ikke gjør det, er langt fra det samme som å være kravstor og bortskjemt. Vel, sterke kvinner kan fort bli og være kravstore - de også. Hvis det som gjør ei kvinne "lykkelig" er å bo i en leilighet/bolig til 10 mill eller mer, så vil jeg påstå at det er å være kravstor. Røkke er sikkert ikke enig i det da men hehe Enkelte damer her har jo også krav om at en mann må ha sjefsstilling. Da er denne kvinnen kravstor. Alt sånt er greit å vite om på et tidlig stadium - altså hva som skal til for å gjøre individet "lykkelig" i hennes verden I min verden er det ingen direkte kopling mellom lykke(følelsen) og det materielle, men alle andre er selvfølgelig ikke lik meg.
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2993 Skrevet 5. oktober 2009 Evt lære seg selvkontroll... Ja, og en del av selvkontrollen vil da være å ikke utsette seg for fristelser
Guriane Skrevet 5. oktober 2009 #2994 Skrevet 5. oktober 2009 Alt sånt er greit å vite om på et tidlig stadium - altså hva som skal til for å gjøre individet "lykkelig" i hennes verden Synes det er veldig mye du har behov for å vite på forhånd eller på et tidlig stadium i et forhold, altså. Lurer litt på hvordan du har tenkt å få til alt det. :klø:
Guriane Skrevet 5. oktober 2009 #2996 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, ikke sant? Jeg fortalte om denne tråden til samboeren min og han lurte på om det ikke var slik at kanskje Steinar var tilbøyelig til å være utro selv, siden han har så store problemer med å stole på andre... På seg selv kjenner man andre osv osv. Dette tror jeg også. Men i følge Steinar kjenner man visst ikke andre på seg selv. Såå.. Etter 150 sider tror jeg snart jeg begynner å bli tullerusk
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2997 Skrevet 5. oktober 2009 Synes det er veldig mye du har behov for å vite på forhånd eller på et tidlig stadium i et forhold, altså. Lurer litt på hvordan du har tenkt å få til alt det. :klø: Finnes det noen annen måte enn å kommunisere - spørre henne om det? Og jeg ønsker altså hverken å kaste bort min tid, eller ei dames tid, på noe som helt åpenbart ikke har liv laga
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2998 Skrevet 5. oktober 2009 Dette tror jeg også. Men i følge Steinar kjenner man visst ikke andre på seg selv. Såå.. Etter 150 sider tror jeg snart jeg begynner å bli tullerusk Dette er bare et gammelt og godt kjent faktum - man kjenner ikke andre på seg selv - dessverre. Dette er et stort problem faktisk som skaper mange misforståelser.
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #2999 Skrevet 5. oktober 2009 Vel, sterke kvinner kan fort bli og være kravstore - de også. Hvis det som gjør ei kvinne "lykkelig" er å bo i en leilighet/bolig til 10 mill eller mer, så vil jeg påstå at det er å være kravstor. Røkke er sikkert ikke enig i det da men hehe Enkelte damer her har jo også krav om at en mann må ha sjefsstilling. Da er denne kvinnen kravstor. Alt sånt er greit å vite om på et tidlig stadium - altså hva som skal til for å gjøre individet "lykkelig" i hennes verden I min verden er det ingen direkte kopling mellom lykke(følelsen) og det materielle, men alle andre er selvfølgelig ikke lik meg. Gjentar, hva har dette med sterke kvinner å gjøre?
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3000 Skrevet 5. oktober 2009 Gjentar, hva har dette med sterke kvinner å gjøre? Ikke noe annet enn at sterke kvinner kan være kravstore. Og da spørs det helt på hvilke krav individet har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå