Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Egentlig tror jeg på det en eller annen skrev her en gang - at vi egentlig i det store og hele er enige, men at vi bare snakker forbi hverandre slik kvinner og menn sikkert ofte gjør :)

Hvem som har skylda i det er jo da en annen sak ;) hehe

Ikke prøv deg på den engang.

Snakke forbi hverandre?? Tråden er blitt 133 sider, mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville heller si at jeg også foretrekker ei dame som kler og oppfører seg med klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter - nettopp fordi hun da ikke virker så sexy og provoserende på andre mannfolk. Føles mye tryggere da vettu :)

Her tenker jeg at du kanskje må, eller vi sammen må redefinere endel begreper.

En sensuell og sexy kvinne, mener jeg at har klasse, personlighet, utstråling og "it". Hun vil i mye større grad være attraktiv for menn enn "Belte-skjørt-damene". Hun er tiltrekkende i egenskap av hvem hun er, ikke hva hun har på.

"Belte-skjørt-damene" oser kanskje billig ligg, men det mener jeg er langt i fra det samme som å være "sexy".

Sexy og sensuell er noe man er, billig og provoserende, det er noe man blir, gjennom oppførsel og holdninger.

Slike kvinner vil det selvsagt være en prøvelse å være i forhold med, fordi deres usikkerhet på seg selv er omvendt proposjonale med skjørtelengden. Deres bekreftelse vil ligge i å få oppmerksomhet, som de også skriker etter.

Kvinner som derimot er trygge på seg selv, får oppmerksomhet i egenskap å bare være, og å ikke søke den.

Skrevet
Ikke prøv deg på den engang.

Snakke forbi hverandre?? Tråden er blitt 133 sider, mann!

Hva er vi uenige i da? :)

Skrevet

En sensuell og sexy kvinne, mener jeg at har klasse, personlighet, utstråling og "it". Hun vil i mye større grad være attraktiv for menn enn "Belte-skjørt-damene". Hun er tiltrekkende i egenskap av hvem hun er, ikke hva hun har på.

"Belte-skjørt-damene" oser kanskje billig ligg, men det mener jeg er langt i fra det samme som å være "sexy".

Sexy og sensuell er noe man er, billig og provoserende, det er noe man blir, gjennom oppførsel og holdninger.

Slike kvinner vil det selvsagt være en prøvelse å være i forhold med, fordi deres usikkerhet på seg selv er omvendt proposjonale med skjørtelengden. Deres bekreftelse vil ligge i å få oppmerksomhet, som de også skriker etter.

Kvinner som derimot er trygge på seg selv, får oppmerksomhet i egenskap å bare være, og å ikke søke den.

Jeg personlig finner ikke mye å være uenig med deg i her :)

Derimot tror jeg at mange menn også finner "Belte-skjørt-damene" sexy hehe

Skrevet
Jeg personlig finner ikke mye å være uenig med deg i her :)

Derimot tror jeg at mange menn også finner "Belte-skjørt-damene" sexy hehe

Lavpannede Neanderthalere, kanskje. Ellers tror jeg menn med litt mellom ørene tenker, stakkar, håper de ikke fryser, eventuelt så puler de dem, om de (mennene) er desperate nok, for det skjønner de at de får.

Skrevet
Lavpannede Neanderthalere, kanskje. Ellers tror jeg menn med litt mellom ørene tenker, stakkar, håper de ikke fryser, eventuelt så puler de dem, om de (mennene) er desperate nok, for det skjønner de at de får.

Ja, det finnes alle typer menn også.

Men jeg personlig vil bare ha ei dame med klasse, personlighet, utstråling og "it" :)

Skrevet

Spot on, Girl.

Skrevet
Ja, det finnes alle typer menn også.

Men jeg personlig vil bare ha ei dame med klasse, personlighet, utstråling og "it" :)

Og en sånn kvinne tror du du kan fortelle at ikke må se sexy ut?

Takk, Woofis!

Skrevet
Og en sånn kvinne tror du du kan fortelle at ikke må se sexy ut?

Hvis hun er naturlig sexy så er jo det helt greit selvfølgelig.

Men jeg vil sikkert ha litt meninger om hva hun skal ha på seg og ikke til forskjellige anledninger som sagt.

Kan jo hende hun vil ha litt input til hva jeg har på meg også :)

Skrevet

Men jeg vil sikkert ha litt meninger om hva hun skal ha på seg og ikke til forskjellige anledninger som sagt.

Steinar, du har sagt at hun ikke må KLE SEG SEXY eller VISE FOR MYE HUD.

Da spør jeg, hva om hun er sexy uansett, hva skal du gjøre da?

Det som ofte er, er at når man er glad i noen, så syns man de er sexy uansett, ser du.

Skrevet

Ja, for det er jo en mor en slik kvinne er ute etter.

Jeg:

- er født i 1979

- har ett barn på 4 og ett på 9

- er utdannet sykepleier, og er en relativt oppegående omsorgsperson

- har en flott, oppegående mann

- har ett trygt og godt hjem

- har gode venner

- har gode, stabile familieforhold

Skal noen komme å fortelle meg hvordan jeg skal kle meg? I rollen av å være min mann? Aldri! Om jeg har så elendig dømmekraft at jeg ikke evner å kle meg selv bør jeg strengt tatt ikke være i besittelse av noe av det jeg har.

Skrevet (endret)

Jeg hadde syns det hadde vært stas med en sexy dame jeg. :klø:

Skjønner ikke hvorfor du skal bestemme klestilen hennes, om man sløyfer de "ekstreme" eksemplene hvor dama har lyst til å gå på byen i g-string, topp og høye heler, så blir jo det helt unaturlig at du skal ha noe å si på det.

De fleste damer får mye tilbud om sex uansett, så det hjelper lite om du skjuler skuldrene på dama med en bestemor kjole, noen prøver seg alltids likevel. Er hun dødssexy er det kanskje bare de færreste som tør å prøve seg. :fnise:

Syns alle områder blir konfliktområder jeg, om man tenker sånn som du gjør. :arwen:

Endret av kristian82
Skrevet
Ja, for det er jo en mor en slik kvinne er ute etter.

Jeg:

- er født i 1979

- har ett barn på 4 og ett på 9

- er utdannet sykepleier, og er en relativt oppegående omsorgsperson

- har en flott, oppegående mann

- har ett trygt og godt hjem

- har gode venner

- har gode, stabile familieforhold

Skal noen komme å fortelle meg hvordan jeg skal kle meg? I rollen av å være min mann? Aldri! Om jeg har så elendig dømmekraft at jeg ikke evner å kle meg selv bør jeg strengt tatt ikke være i besittelse av noe av det jeg har.

Herlighet! Mange kvinner med sterke meninger her.

Jeg mente vel ikke noe mer enn at jeg viser interesse for hva hun har på seg.

I et forhold forutsetter jeg at hun vet godt hva jeg mener og syns.

Akkurat som du sikkert vet godt hva din mann syns :)

Skrevet
Steinar, du har sagt at hun ikke må KLE SEG SEXY eller VISE FOR MYE HUD.

Da spør jeg, hva om hun er sexy uansett, hva skal du gjøre da?

Det som ofte er, er at når man er glad i noen, så syns man de er sexy uansett, ser du.

Jada, sikkert en del i det der faktisk om at man syns den man er glad i er sexy uansett. Det blir en avveining og jeg hadde vel måttet prøvd å holde ut litt :ler:

Skrevet

Steinar, du sa faktisk at hun ikke skulle kle seg sexy eller vise for mye hud.

Skrevet
Steinar, du sa faktisk at hun ikke skulle kle seg sexy eller vise for mye hud.

Ja, men det er jo subjektivt. Jeg kan jo ikke nå vite helt hva jeg mener med det før jeg ser det med mine egne øyne. Men var jeg ikke fornøyd så sa jeg i fra.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ja, men det er jo subjektivt. Jeg kan jo ikke nå vite helt hva jeg mener med det før jeg ser det med mine egne øyne. Men var jeg ikke fornøyd så sa jeg i fra.

Det er nok en del damer her som overreagerer litt, men bør du ikke heller fokusere på hvordan du skal møte en dame, enn på hvordan en fremtidig dame skal kle seg og hvem hun har lov til å henge med? Din tid, den sorg sier jeg ;)

Skrevet
Det er nok en del damer her som overreagerer litt, men bør du ikke heller fokusere på hvordan du skal møte en dame, enn på hvordan en fremtidig dame skal kle seg og hvem hun har lov til å henge med? Din tid, den sorg sier jeg ;)

Ja, det var det da. Ser ut til å nærme seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...