Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Basert på egen erfaring, og samtaler med mannlige oppegående kompiser, så mener jeg at jeg har mitt på det tørre når jeg sier at smarte og oppegående menn tiltrekkes mer av klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter.

Kvinner som kan kle seg og te seg er sexy om de vil eller ikke.

Kvinner som prøver å være sexy faller som regel stygt igjennom på de fleste områder.

Tja, igjen så tror jeg nok at de fleste menn finner bare kvinnelår sexy ;)

Spørs om disse manne-kompisene dine er helt ærlig med deg altså hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Basert på egen erfaring, og samtaler med mannlige oppegående kompiser, så mener jeg at jeg har mitt på det tørre når jeg sier at smarte og oppegående menn tiltrekkes mer av klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter.

Kvinner som kan kle seg og te seg er sexy om de vil eller ikke.

Kvinner som prøver å være sexy faller som regel stygt igjennom på de fleste områder.

Jeg ville heller si at jeg også foretrekker ei dame som kler og oppfører seg med klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter - nettopp fordi hun da ikke virker så sexy og provoserende på andre mannfolk. Føles mye tryggere da vettu :)

Endret av Steinar40
Skrevet
Artig! :ler: Men hva med Marilyn Monroe i kort miniskjørt og bare lår da? ;) hehe

Poenget er at hun trenger det ikke! Du sier at man ikke må kle seg sexy, jeg prøver å forklare deg at de som er sexy ikke trenger å kle seg sexy, de er det.

De som ikke får oppmerksomhet basert på personlighet osv, de vil kle seg billig og horete for å FÅ oppmerksomhet.

Skrevet
Poenget er at hun trenger det ikke! Du sier at man ikke må kle seg sexy, jeg prøver å forklare deg at de som er sexy ikke trenger å kle seg sexy, de er det.

De som ikke får oppmerksomhet basert på personlighet osv, de vil kle seg billig og horete for å FÅ oppmerksomhet.

Jada, sant det sikkert :)

Like sant og sikkert som at andre menn er en mulig trussel.

Skrevet

Og hvis andre menn da er en mulig trussel selv om din samboer går med høyhalset genser og bukse, hva skal du da gjøre?

Skrevet
Og hvis andre menn da er en mulig trussel selv om din samboer går med høyhalset genser og bukse, hva skal du da gjøre?

Er vel ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å bidra til å få til et bra og kjærlig forhold med godt samarbeide og felles nytte vel? :)

Skrevet
Nettopp. Altså: tillit. :)

Joda, selvfølgelig. Og tillit kommer av seg selv når man har en åpen kommunikasjon og hun viser meg, med sin respekt og ved å ta hensyn, at hun er til å stole på :)

Skrevet

Basert på de mannlige og kvinnelige innleggene i denne tråden, vil jeg si at det eneste jeg får ut av den er hvor mye mer sexfikserte menn er enn kvinner.

Menn tenker med pilten, kvinner tenker med hjernen.

Skrevet
Joda, selvfølgelig. Og tillit kommer av seg selv når man har en åpen kommunikasjon og hun viser meg, med sin respekt og ved å ta hensyn, at hun er til å stole på :)

And here we go again :filer:

Skrevet
Basert på de mannlige og kvinnelige innleggene i denne tråden, vil jeg si at det eneste jeg får ut av den er hvor mye mer sexfikserte menn er enn kvinner.

Menn tenker med pilten, kvinner tenker med hjernen.

Ja, ikke sant. Hvilken bombe :ler:

Skrevet
And here we go again :filer:

Vi kan diskutere herifra til evigheten - kanskje gjør vi det også hehe - men å være naiv og ha blind tillit kommer jeg aldri til å ha til noe menneske på denne jord. Det er bare teit.

Det eneste unntaket er et nyfødt barns (blinde) tillit til sin mor :)

Skrevet
Ja, ikke sant. Hvilken bombe :ler:

Hehe ...

Er helt enig i det du sier om å ikke ha full tillit til noen. Selv den mest utenkelige personen kan svikte. Den snilleste av de snille, den mest lojale og oppegående personen. BOMBE. Kan svikte, og vil som oftest en eller annen gang i løpet av livet svikte noen som stolte på den/denne. Å tro noe annet er bare naivt.

Skrevet
Vi kan diskutere herifra til evigheten - kanskje gjør vi det også hehe - men å være naiv og ha blind tillit kommer jeg aldri til å ha til noe menneske på denne jord. Det er bare teit.

Det eneste unntaket er et nyfødt barns (blinde) tillit til sin mor :)

Er jeg naiv fordi jeg stoler på kjæresten min?

Det er ingen her som snakker om blind tillit - bortsett fra du! Å velge å tro det beste om noen men med forbehold er ikke det samme som å stole blindt på noen! At du heller velger å behandle en person som skyldig inntil det motsatte er bevist enn å gi folk en sjanse tror jeg gjør at du går glipp av mye fint.

Det bringer meg tilbake til et spørsmål jeg stilte før her i tråden. Hvordan kan dama di bevise for deg at hun ikke er utro, når hun er og treffer ei venninne?

Skrevet

Det er ingen her som snakker om blind tillit - bortsett fra du! Å velge å tro det beste om noen men med forbehold er ikke det samme som å stole blindt på noen! At du heller velger å behandle en person som skyldig inntil det motsatte er bevist enn å gi folk en sjanse tror jeg gjør at du går glipp av mye fint.

Det bringer meg tilbake til et spørsmål jeg stilte før her i tråden. Hvordan kan dama di bevise for deg at hun ikke er utro, når hun er og treffer ei venninne?

Jeg tror ikke det nytter mer, Guri!

Skrevet

:dåne:

Skrevet

Det kommer helt an på.

Jeg prøver å være nøytral, så godt det går. Men førsteinntrykket har dessverre alltid en større eller mindre betydning.

Det kan hun selvfølgelig ikke.

Skrevet

Egentlig tror jeg på det en eller annen skrev her en gang - at vi egentlig i det store og hele er enige, men at vi bare snakker forbi hverandre slik kvinner og menn sikkert ofte gjør :)

Hvem som har skylda i det er jo da en annen sak ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...