Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2641 Skrevet 28. september 2009 Basert på egen erfaring, og samtaler med mannlige oppegående kompiser, så mener jeg at jeg har mitt på det tørre når jeg sier at smarte og oppegående menn tiltrekkes mer av klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter. Kvinner som kan kle seg og te seg er sexy om de vil eller ikke. Kvinner som prøver å være sexy faller som regel stygt igjennom på de fleste områder. Tja, igjen så tror jeg nok at de fleste menn finner bare kvinnelår sexy Spørs om disse manne-kompisene dine er helt ærlig med deg altså hehe
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2642 Skrevet 28. september 2009 (endret) Basert på egen erfaring, og samtaler med mannlige oppegående kompiser, så mener jeg at jeg har mitt på det tørre når jeg sier at smarte og oppegående menn tiltrekkes mer av klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter. Kvinner som kan kle seg og te seg er sexy om de vil eller ikke. Kvinner som prøver å være sexy faller som regel stygt igjennom på de fleste områder. Jeg ville heller si at jeg også foretrekker ei dame som kler og oppfører seg med klasse, personlighet, utstråling og "it", enn skjørt som er så korte at de ser ut som belter - nettopp fordi hun da ikke virker så sexy og provoserende på andre mannfolk. Føles mye tryggere da vettu Endret 28. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 28. september 2009 #2643 Skrevet 28. september 2009 Tja, igjen så tror jeg nok at de fleste menn finner bare kvinnelår sexy Spørs om disse manne-kompisene dine er helt ærlig med deg altså hehe Ok.... Korte skjørt, mye hud og lår: http://weird-websites.info/Ugly-People/fat...te-pictures.jpg Høyhalset genser og bukser. http://1.bp.blogspot.com/_UVkn22TaUP4/SkrU...Turtleneck2.jpg
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2644 Skrevet 28. september 2009 Ok.... Korte skjørt, mye hud og lår: http://weird-websites.info/Ugly-People/fat...te-pictures.jpg Høyhalset genser og bukser. http://1.bp.blogspot.com/_UVkn22TaUP4/SkrU...Turtleneck2.jpg Artig! Men hva med Marilyn Monroe i kort miniskjørt og bare lår da? hehe
Gjest KateW Skrevet 28. september 2009 #2645 Skrevet 28. september 2009 Artig! Men hva med Marilyn Monroe i kort miniskjørt og bare lår da? hehe Poenget er at hun trenger det ikke! Du sier at man ikke må kle seg sexy, jeg prøver å forklare deg at de som er sexy ikke trenger å kle seg sexy, de er det. De som ikke får oppmerksomhet basert på personlighet osv, de vil kle seg billig og horete for å FÅ oppmerksomhet.
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2646 Skrevet 28. september 2009 Poenget er at hun trenger det ikke! Du sier at man ikke må kle seg sexy, jeg prøver å forklare deg at de som er sexy ikke trenger å kle seg sexy, de er det. De som ikke får oppmerksomhet basert på personlighet osv, de vil kle seg billig og horete for å FÅ oppmerksomhet. Jada, sant det sikkert Like sant og sikkert som at andre menn er en mulig trussel.
Tabris Skrevet 28. september 2009 #2647 Skrevet 28. september 2009 Og hvis andre menn da er en mulig trussel selv om din samboer går med høyhalset genser og bukse, hva skal du da gjøre?
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2648 Skrevet 28. september 2009 Og hvis andre menn da er en mulig trussel selv om din samboer går med høyhalset genser og bukse, hva skal du da gjøre? Er vel ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å bidra til å få til et bra og kjærlig forhold med godt samarbeide og felles nytte vel?
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2650 Skrevet 28. september 2009 Nettopp. Altså: tillit. Joda, selvfølgelig. Og tillit kommer av seg selv når man har en åpen kommunikasjon og hun viser meg, med sin respekt og ved å ta hensyn, at hun er til å stole på
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2651 Skrevet 28. september 2009 Basert på de mannlige og kvinnelige innleggene i denne tråden, vil jeg si at det eneste jeg får ut av den er hvor mye mer sexfikserte menn er enn kvinner. Menn tenker med pilten, kvinner tenker med hjernen.
Guriane Skrevet 28. september 2009 #2652 Skrevet 28. september 2009 Joda, selvfølgelig. Og tillit kommer av seg selv når man har en åpen kommunikasjon og hun viser meg, med sin respekt og ved å ta hensyn, at hun er til å stole på And here we go again
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2653 Skrevet 28. september 2009 Basert på de mannlige og kvinnelige innleggene i denne tråden, vil jeg si at det eneste jeg får ut av den er hvor mye mer sexfikserte menn er enn kvinner. Menn tenker med pilten, kvinner tenker med hjernen. Ja, ikke sant. Hvilken bombe
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2654 Skrevet 28. september 2009 And here we go again Vi kan diskutere herifra til evigheten - kanskje gjør vi det også hehe - men å være naiv og ha blind tillit kommer jeg aldri til å ha til noe menneske på denne jord. Det er bare teit. Det eneste unntaket er et nyfødt barns (blinde) tillit til sin mor
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2655 Skrevet 28. september 2009 Ja, ikke sant. Hvilken bombe Hehe ... Er helt enig i det du sier om å ikke ha full tillit til noen. Selv den mest utenkelige personen kan svikte. Den snilleste av de snille, den mest lojale og oppegående personen. BOMBE. Kan svikte, og vil som oftest en eller annen gang i løpet av livet svikte noen som stolte på den/denne. Å tro noe annet er bare naivt.
Guriane Skrevet 28. september 2009 #2656 Skrevet 28. september 2009 Vi kan diskutere herifra til evigheten - kanskje gjør vi det også hehe - men å være naiv og ha blind tillit kommer jeg aldri til å ha til noe menneske på denne jord. Det er bare teit. Det eneste unntaket er et nyfødt barns (blinde) tillit til sin mor Er jeg naiv fordi jeg stoler på kjæresten min? Det er ingen her som snakker om blind tillit - bortsett fra du! Å velge å tro det beste om noen men med forbehold er ikke det samme som å stole blindt på noen! At du heller velger å behandle en person som skyldig inntil det motsatte er bevist enn å gi folk en sjanse tror jeg gjør at du går glipp av mye fint. Det bringer meg tilbake til et spørsmål jeg stilte før her i tråden. Hvordan kan dama di bevise for deg at hun ikke er utro, når hun er og treffer ei venninne?
Gjest KateW Skrevet 28. september 2009 #2657 Skrevet 28. september 2009 Er jeg naiv fordi jeg stoler på kjæresten min? Det er ingen her som snakker om blind tillit - bortsett fra du! Å velge å tro det beste om noen men med forbehold er ikke det samme som å stole blindt på noen! At du heller velger å behandle en person som skyldig inntil det motsatte er bevist enn å gi folk en sjanse tror jeg gjør at du går glipp av mye fint. Det bringer meg tilbake til et spørsmål jeg stilte før her i tråden. Hvordan kan dama di bevise for deg at hun ikke er utro, når hun er og treffer ei venninne? Jeg tror ikke det nytter mer, Guri!
Guriane Skrevet 28. september 2009 #2658 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror ikke det nytter mer, Guri! :dåne:
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2659 Skrevet 28. september 2009 Er jeg naiv fordi jeg stoler på kjæresten min? Det kommer helt an på. Det er ingen her som snakker om blind tillit - bortsett fra du! Å velge å tro det beste om noen men med forbehold er ikke det samme som å stole blindt på noen! At du heller velger å behandle en person som skyldig inntil det motsatte er bevist enn å gi folk en sjanse tror jeg gjør at du går glipp av mye fint. Jeg prøver å være nøytral, så godt det går. Men førsteinntrykket har dessverre alltid en større eller mindre betydning. Det bringer meg tilbake til et spørsmål jeg stilte før her i tråden. Hvordan kan dama di bevise for deg at hun ikke er utro, når hun er og treffer ei venninne? Det kan hun selvfølgelig ikke.
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2660 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror ikke det nytter mer, Guri! Egentlig tror jeg på det en eller annen skrev her en gang - at vi egentlig i det store og hele er enige, men at vi bare snakker forbi hverandre slik kvinner og menn sikkert ofte gjør Hvem som har skylda i det er jo da en annen sak hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå