Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg var ute på byen igår fordi en kompis av meg skal gifte seg.

Vel en annen kompis av meg fingra en dame som satt og sendte tekstmeldinger til typen sin om at han må hente henne klokka fire og ikke klokke tre som først avtalt.

Imponerende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stole på damer som går ut for å drikke champagne og danse og har brukt timer på å pynte seg...

Skrevet
Jeg går kledd slik på jobb...kjole- og skjørtekantene går over knærne. Og der er høye heler på skoene og støvlettene.

Er det uanstendig det?

Nå spør du vel ikke meg her, og jeg kunne ikke uttalt meg uten å ha sett deg.

Men du har vel speil og litt selvkritikk.

Skrevet
Jeg var ute på byen igår fordi en kompis av meg skal gifte seg.

Vel en annen kompis av meg fingra en dame som satt og sendte tekstmeldinger til typen sin om at han må hente henne klokka fire og ikke klokke tre som først avtalt.

:spy: For en jæææævlaaaaaaaaaaa ##### til dame!

Skrevet

Det værste av alt var at vi var på et sånt møkkadårlig sted som heter barbeint, hadde det ikke vært for at følget hadde ordnet gjestinngang hadde jeg aldri vært der. Uansett det, midt i lokalet er det tre såkalte vip bord som koster femtusen kroner stykket og man får masse champagne. Dem satt der og tydeligvis blei det altfor mye luksus på denne jenta fordi å bytte champagne mot fingring grenser til horeri.

Men i følge disse kvinnene på tråden her så når en dame oppfører seg horete så er det kun illusjoner i våre egne hoder, for damer har nemlig aldri sånn atferd de.

Skrevet
Det værste av alt var at vi var på et sånt møkkadårlig sted som heter barbeint, hadde det ikke vært for at følget hadde ordnet gjestinngang hadde jeg aldri vært der. Uansett det, midt i lokalet er det tre såkalte vip bord som koster femtusen kroner stykket og man får masse champagne. Dem satt der og tydeligvis blei det altfor mye luksus på denne jenta fordi å bytte champagne mot fingring grenser til horeri.

Men i følge disse kvinnene på tråden her så når en dame oppfører seg horete så er det kun illusjoner i våre egne hoder, for damer har nemlig aldri sånn atferd de.

ÆSJÆSJÆSJ, høres ut som en skikkelig champagne hore! Stakkars typen hennes!

Skrevet

Etter klokka tre så slipper dem ingen inn lengere, så typen måtte vente utenfor. Han prøvde å kikke inn gjennom vinduet for å se etter dama og dreiv og ringte henne masse. Men hun skrudde av telefonen.

Grunnen til at jeg vet alt dette er at jeg satt på samme bord og så han hadde handa si opp i skjørtet hennet og et slesk glis. Dama sendte bare stygge sinte blikk mot mobilen sin etter at den hadde ringt så masse.

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Selvsagt kan menn og kvinner være bare venner. Men hvis en mann er venn med en vakker kvinne (bare venn), så vil han nok (selv om de aldri innleder et fysisk forhold) fantasere om henne en gang iblandt.. :lur:

Skrevet
Etter klokka tre så slipper dem ingen inn lengere, så typen måtte vente utenfor. Han prøvde å kikke inn gjennom vinduet for å se etter dama og dreiv og ringte henne masse. Men hun skrudde av telefonen.

Grunnen til at jeg vet alt dette er at jeg satt på samme bord og så han hadde handa si opp i skjørtet hennet og et slesk glis. Dama sendte bare stygge sinte blikk mot mobilen sin etter at den hadde ringt så masse.

Hadde dumpa ho dama alene av den grunn at mobilen slås av og at ho brått skulle ha 1 time extra på byen til 4 . Fyf...blir så kvalm av noen jenter!

Skrevet

Neineinei, skal du høre slutten eller? Da vi gikk allesammen så så henne dama skjelle ut typen sin i fylla, at han var sjalu og overvåket henne fordi han skulle sjekke om mobilen virkelig var tom strøm.

Idioten hadde jo ikke skjønt at dama faktisk blei fingra, han trodde bare at hun dreiv å sendte meldinger til andre menn, og at det var årsaken til at mobilen var avslått.

Så det endte med at typen hennes måtte si unnskyld.

Skrevet
Hvem har sagt noe om at bare den ene parten skal minimere usikkerhet hos den andre, og at en kjæreste skal komme å fikse en?

Kjære deg Steinar, hele denne tråden handler jo om at du har et sterkt behov for å være sikker på at partneren ikke kommer til å leke med noen hun ikke burde leke med.

Og jeg skal være enig med deg i at å ha trygghet i et forhold er veldig viktig.

Men jeg syns personlig at du drar det for langt. Selv om du evt har opplevd utroskap før kan du ikke gå inn i et forhold med tanken at om du ikke passer på så kommer hun ikke til å klare å være trofast.

Det blir som jeg har sagt før, du kan ikke straffe meg for noe eksen din har gjort.

Og selv om eksen din har gitt deg "sår på sjela", så kan du ikke forvente at en ny kvinne skal fikse det/ lære deg å stole på kvinner/ gi deg den selvtilliten som gjør at du føler at du er så bra at hun ikke vil være utro.

:)

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at det finns damer som oppfører seg sånn. Men det betyr ikke at alle gjør det, eller at alle bør behandles som om de gjør det.

Stakkars typen hennes, ja.

Skrevet

Blir litt sånn om jeg stjeler en gang, - og noen kaller meg en tyv, jeg er jo ikke en tyv selv om man har stjålet en gang.

Det samme mener jeg om damer, selv om alle damer har gjort atferd som kan ansees som horete oppførsel av omgivelsene, så betyr det ikke at dere er horer hele tiden for det!

Men fra det å benekte for seg selv at alle damer har anledning, tja det er grenser nesten mot selvbedrag, alle kvinner besitter mulighet og å ikke være aktsom og å ikke reflektere videre, eller ense en gang i sitt eget sanseapperat eller noen gang tenke på det er nesten uforskammet.

Alle mennesker må gjøre noe galt en gang iblant, hvis ikke kunne vi jo aldri vite hva som er riktig.

Skrevet
Neineinei, skal du høre slutten eller? Da vi gikk allesammen så så henne dama skjelle ut typen sin i fylla, at han var sjalu og overvåket henne fordi han skulle sjekke om mobilen virkelig var tom strøm.

Idioten hadde jo ikke skjønt at dama faktisk blei fingra, han trodde bare at hun dreiv å sendte meldinger til andre menn, og at det var årsaken til at mobilen var avslått.

Så det endte med at typen hennes måtte si unnskyld.

Jeg trøster meg med at jeg hadde dumpa dama ASAP, og aldri sagt unnskyld for en dritt. Hadde vært så tvilsom oppførsel at selv om jeg ikke visste om fingringa så hadde jeg sagt :goodbye:

Skrevet

Jammen på denne tråden her så bunner jo det i usikkerhet kristian? Har du ikke tillit til dama eller? Stoler du ikke på kjæresten din sånn som kvinnene her på forumet ville ha formulert det?

Skal din usikkerhet kristian begrense jenter som er glad i å feste og drikke sin livsutfoldelse? Om dama di vil gå i skjørt og truseløs er ikke det en del av tilliten? Å plutselig overnatte hos en venninne er ikke det en del av parforholdet? Skal nåværende dame kunne lastes for tidligere erfaringer hos kvinner som beviser horete oppførsel?

Må ikke kvinner ha den maksimale frihet for å være lykkelig da? Ellers så er jo tvang.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Jeg skrev filosofisk spørsmål.

Og hadde du ikke satt pris på at jeg takka deg altså? ;) hehe

Men jeg kan ikke se at det i seg er horete oppførsel å ha mannlige venner, nei.

Enten du mente det filosofisk eller hypotetisk (som du sikkert egentlig mente å skrive) så er jo premisset det samme - sex er en tjeneste du får av dama. Og det premisset er idiotisk.

Men uansett - du svarer fremdeles som vanlig ikke på spørsmålene. Hva var poenget med å begynne å dra inn "horete oppførsel" i debatten om det ikke hadde noe med mannlige kompiser å gjøre?

Og waco: fin historie. Men vi vet alle at noen kvinner kan være utro, akkurat som noen (de fleste?) IKKE er det. For hver historie du har om ei som ble fingra på byen så har jeg hundre historier om ei som gikk ut og drakk seg full og ikke ble fingra.

Forøvrig så er vel slike "champagnehorer" typisk ute på venninnekveld når de gjør slikt. Sånt skjer ikke når du er ute og ser kampen med et par kamerater. Enda et argument for å la dama ha mannlige venner:)

Skrevet
Alle mennesker må gjøre noe galt en gang iblant, hvis ikke kunne vi jo aldri vite hva som er riktig.

Så du tror ikke at noen kan ha en innebygd moralsk sans? At man kan tenke at hvis jeg gjør dette vil det såre h*n, og at man derfor lar vær?

Jeg har opplevd utroskap, og jeg har intet ønske om å såre noen på den måten.

Skrevet
Jammen på denne tråden her så bunner jo det i usikkerhet kristian? Har du ikke tillit til dama eller? Stoler du ikke på kjæresten din sånn som kvinnene her på forumet ville ha formulert det?

Skal din usikkerhet kristian begrense jenter som er glad i å feste og drikke sin livsutfoldelse? Om dama di vil gå i skjørt og truseløs er ikke det en del av tilliten? Å plutselig overnatte hos en venninne er ikke det en del av parforholdet? Skal nåværende dame kunne lastes for tidligere erfaringer hos kvinner som beviser horete oppførsel?

Må ikke kvinner ha den maksimale frihet for å være lykkelig da? Ellers så er jo tvang.

:fnise: Dama kan ikke drikke seg snydens og dra på byen og feste med mobilen av, før hun spankulerer avgårde på nash og kommer hjem dagen derpå og sier "jeg sov hos en venninne", om hun vil være sammen med meg nei.

Men tråden her handlet om guttekompiser da, det blir noe annet.

Skrevet
Hva i all verden er vitsen med dette? :klø:

Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle?

:skratte: Stakkars, stakkars mann! :ler:

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at Steinar40 og gjesten Christian40 har akkurat de samme holdningene? Er det typisk for 40 år gamle menn eller er det tilfeldig at to gretne gubber med russerdame har forvillet seg inn på samme forum?

Steinar40: Jeg foreslår at du og kompisen din :sengekos:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...