Gjest KateW Skrevet 24. september 2009 #2461 Skrevet 24. september 2009 Jeg har aldri tatt betalt for sex med menn. *orienterer* Ellers syns jeg CeeCee sammenfattet det hele strålende! Og Ange, takk for støtte, på den annen side har jeg mannlige kompiser. Så litt horete er jeg nok...
Ella_Grey Skrevet 24. september 2009 #2462 Skrevet 24. september 2009 Og hvorfor har du behov for å være sexy for andre? Jeg har ikke behov for å kle meg sexy for andre. Men jeg ønsker å kle meg i noe jeg liker og føler meg vel i. At andre evt oppfatter det som sexy er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Noen er sexy i jeans og tskjorte. Hva skal man da ha på seg?
Gjest KateW Skrevet 24. september 2009 #2463 Skrevet 24. september 2009 Jeg spurte tre ganger i går, Ella, han gidder ikke svare. Hva om man blir oppfattet som sexy uten å gjøre noe for det? Spør igjen Steineboy.
Guriane Skrevet 24. september 2009 #2464 Skrevet 24. september 2009 Jeg spurte tre ganger i går, Ella, han gidder ikke svare. Hva om man blir oppfattet som sexy uten å gjøre noe for det? Spør igjen Steineboy. Dette lurer jeg også på
Anglofil Skrevet 24. september 2009 #2465 Skrevet 24. september 2009 Tråden er ryddet for utenomsnakk og persondebatt iht reglene. Yvonne (mod)
Gjest Annen gjest Skrevet 25. september 2009 #2466 Skrevet 25. september 2009 Takk at du ryddet, Yvonne. Syns det er synd at gjestene klarte å ødlegge tråden. Dette var en artig og spennende debatt, og som noen skrev, en ny klassiker. Også må noen gjester komme med så mange sure oppstøt og lavpannede kommentarer at ingen tør skrive noe mer i tråden.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #2467 Skrevet 25. september 2009 Har ikke lest annet her enn hovedinnlegget, men syns kvinner bør ha kvinnevenninne® og mannen kamerat(er). Blanding blir kunstig og strider imot menns natur. Lik det eller ikke.
Max Magnus Skrevet 25. september 2009 #2468 Skrevet 25. september 2009 Har ikke lest annet her enn hovedinnlegget, men syns kvinner bør ha kvinnevenninne® og mannen kamerat(er). Blanding blir kunstig og strider imot menns natur. Lik det eller ikke. Du må gjerne begrunne hvorfor det strider mot menns natur.
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2469 Skrevet 25. september 2009 Noen ganger er det ikke jeg som velger det at jeg virker sexy på andre, for andre menn kan finne meg sexy uten at jeg går inn for det i hele tatt. Og det har ikke jeg kontroll over, bortsett fra at jeg kan tre over meg en burka da men da ser de jo også at jeg er dame fordi det kun er damer som går med burka og så settes mannens fantasi i sving om hvordan jeg ser ut under burkaen.... og så har vi det gående og konklusjonen blir da at kvinner bør helst holde seg innendørs 24/7. Smart hehe
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2470 Skrevet 25. september 2009 Steinars drømmeforhold og drømmepartner: Dama kler seg kun i sexy klær hjemme. Har gameltanteklær på jobb, i butikken og alle andre steder. Har en burka liggende ved utgangsdøren, som hun kan slenge på seg dersom det kommer andre menn enn sin egen familie/ slekt på besøk. Noe det selvsagt aldri gjør, fordi dama har ingen mannlige venner, men det kan jo dukke opp mannlige dørselgere, eller noen menn kan ringe på feil dør! Dama har heller ingen kvinnelige venninner. Bare noen få kollegaer som hun spiser lunch med iblant. Hun har ingen interesser som gjør at hun må utenfor hjemmet uten Steinar. Hun liker best å brodere og strikke. De har begge 9-16 jobb som ikke krever noe reising, ingen overtid og ingen firmafester, teambuilding, sosiale aktiviteter. Dama jobber i et typisk kvinneyrke og har ingen mannlige kolleger, Steinar omvendt. Kan ikke risikere å bli fristet til å ta en kjappis på jobben i lunsjen. De har begge ALLTID ferie SAMMEN i fellesferien. Begge bor kort vei fra hjemmet (15 min), slik at de begge er hjemme kl 16.15 for å kontrollere at den andre ikke er utro på vei hjem. Dersom de MÅ i butikken for å handle, må de dra rett hjem, for så å dra ut og handle SAMMEN etterpå. De er hjemme hele ettermiddagen og kvelden. I helgene drar de på hytta som ligger milevis fra andre hytter og folk, eller ut med båten langt til havs der de ikke kan møte fristelser. Hvis de skal reise på ferie kjører de i bobilen sin (kan jo ikke ta kollektiv transport i tilfelle de møter på fristelser.) De kjører til et avsidesliggende sted og har ferie der, langt fra andre folk. De er totalavholds, for drikker man alkohol blir man fristet... Høres jammen ut som EKTE kjærlighet, spør du meg... Eh... Hmmmmm - du setter vel litt på spissen her da men
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2471 Skrevet 25. september 2009 CeeCee: Der har du et EKTE kjærlighetsforhold ja Alle unge gutters og pikers drøm! Angående det hore-greiene steinar: Du kalte faktisk KateW ei hore, men OK det var vel bare en glipp. Men hva var poenget ditt da, at man oppfører seg som ei hore når man har mannlige venner? Hva er horete oppførsel? Jeg forstår om du blir litt småskeptisk hvis hun faktisk tar betalt for sex med fremmede menn, men det er vel ikke akkurat det vi diskuterer her. Nå må jeg jo si at jeg ikke har ment å kalle noen her hore - selv om det forsåvidt er verdens eldste yrke. Bare sånn rent filosofisk .... hvis dama får presang av meg og jeg får sex av henne ... hva er det da? hehe
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2472 Skrevet 25. september 2009 Jeg har ikke behov for å kle meg sexy for andre. Men jeg ønsker å kle meg i noe jeg liker og føler meg vel i. At andre evt oppfatter det som sexy er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Noen er sexy i jeans og tskjorte. Hva skal man da ha på seg? Ingenting kan være fint
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2473 Skrevet 25. september 2009 Jeg spurte tre ganger i går, Ella, han gidder ikke svare. Hva om man blir oppfattet som sexy uten å gjøre noe for det? Spør igjen Steineboy. Det er ikke ofte, men det hender jeg har et liv utenfor KG også. Hva med en sånn gammel høysekk - da er du ikke så sexy vel? hehe
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2474 Skrevet 25. september 2009 Har ikke lest annet her enn hovedinnlegget, men syns kvinner bør ha kvinnevenninne® og mannen kamerat(er). Blanding blir kunstig og strider imot menns natur. Lik det eller ikke.
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2475 Skrevet 25. september 2009 Du må gjerne begrunne hvorfor det strider mot menns natur. Menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg?
Guriane Skrevet 25. september 2009 #2476 Skrevet 25. september 2009 (endret) Menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg? Og med det så sier du at det gjør du også? Også om du er i et forhold? Endret 25. september 2009 av Guriane
Guriane Skrevet 25. september 2009 #2477 Skrevet 25. september 2009 (endret) Smart hehe Slutt å fleipe vekk det du sier med en latterlig blunkesmiley! Endret 25. september 2009 av Guriane
Steinar40 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2478 Skrevet 25. september 2009 Og med det så sier du at det gjør du også? Også om du er i et forhold? Nei.
Max Magnus Skrevet 25. september 2009 #2479 Skrevet 25. september 2009 Menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg? Det er ikke en begrunnelse, men en påstand som overhodet ikke holder mål...
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2480 Skrevet 26. september 2009 Det er ikke en begrunnelse, men en påstand som overhodet ikke holder mål... Å joda, min påstand holder mer enn godt nok mål! Men det vil som i alt annet i livet alltid finnes unntak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå