Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2401 Skrevet 23. september 2009 Tror storbukken smiler litt i skjegget. Ser det som voksenopplæring
Gjest kvinne62 Skrevet 23. september 2009 #2402 Skrevet 23. september 2009 Han hevder trygghet og trofasthet som det viktigste. De vil ha frihet og respekt. Jeg ønsker ikke å stenges inne pga. en manns frykt for at jeg kanskje skal være utro, når jeg aldri tidligere har vært utro. Jeg setter trygghet og trofasthet høyt, og det får jeg også gjennom frihet og respekt. Som KateW sier så dreier det seg om frihet under ansvar, ikke frislepp for å kunne knulle vettet av seg med alle andre. De fleste av oss skjønner det, og ønsker derfor ikke å bli straffet med frihetsberøvelse og mistro pga. de som ikke har skjønt det.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2403 Skrevet 23. september 2009 Jeg ønsker ikke å stenges inne pga. en manns frykt for at jeg kanskje skal være utro, når jeg aldri tidligere har vært utro. Jeg setter trygghet og trofasthet høyt, og det får jeg også gjennom frihet og respekt. Som KateW sier så dreier det seg om frihet under ansvar, ikke frislepp for å kunne knulle vettet av seg med alle andre. De fleste av oss skjønner det, og ønsker derfor ikke å bli straffet med frihetsberøvelse og mistro pga. de som ikke har skjønt det. Tiltredes!
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2404 Skrevet 23. september 2009 Det siste er delvis korrekt, men det er snakk om frihet under ansvar, og de fleste mennesker som er i forhold bedriver nettopp det. Da puler de ikke rundt, de er ikke utro. De gjør det iallefall ikke med kamerater de har hatt i åresvis. Du mener at Steinar fronter trygghet og trofasthet? Neppe. Han sier at han ikke kan være alene med kvinner for da får han lyst på dem, og er han full så puler han dem, og derfor kan ikke dama hans ha mannlige venner, men får holde seg til SLEKT, noen venninner på dagtid, og ham selv. Hvor i helvete mener du at det har med trygghet og trofasthet å gjøre? I en meget psyk verden, tenker jeg. Poenget er selvfølgelig at det gjør meg trygg og henne trofast Ikke helt feil i min verden det der .....
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2405 Skrevet 23. september 2009 Som forklarer hvorfor hun ikke får reise bort uten deg..... Ikke får du det du trenger, og da blir det vanskelig å holde seg unna fristelser. Og i tillegg kan hun drikke seg full og ende opp med å ligge med den første og beste. Vanskelig det der Når du sier det sånn så bekrefter du bare min innstilling - ikke spesielt vanskelig da?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2406 Skrevet 23. september 2009 Dama hans kan jo heller ikke be sine venninner på middag, da utsettes jo forholdet for en skikkelig prøvelse. Et liv i tosomhet for å unngå alle fristelser virker slitsomt spør du meg. Det er derfor Steinar er 40++, og fortsatt enslig.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2407 Skrevet 23. september 2009 Poenget er selvfølgelig at det gjør meg trygg og henne trofast Ikke helt feil i min verden det der ..... For de av oss med litt livserfaring, så minner det stygt om psyopatiske trekk. Du kan ikke tvinge noen til å være trofast, de må ville det. En kvinne som er innelåst med stemplingsur, vil til slutt frigjøre seg, og da skal jeg love deg at hun gjør det med fulle seil, og høyst sannsynlig alle kameratene dine.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2408 Skrevet 23. september 2009 Jeg ønsker ikke å stenges inne pga. en manns frykt for at jeg kanskje skal være utro, når jeg aldri tidligere har vært utro. Jeg setter trygghet og trofasthet høyt, og det får jeg også gjennom frihet og respekt. Som KateW sier så dreier det seg om frihet under ansvar, ikke frislepp for å kunne knulle vettet av seg med alle andre. De fleste av oss skjønner det, og ønsker derfor ikke å bli straffet med frihetsberøvelse og mistro pga. de som ikke har skjønt det. Aldri noen som har sagt dama skal stenges inne. Frihet under ansvar og innenfor bestemte felles grenser, ja.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2409 Skrevet 23. september 2009 For de av oss med litt livserfaring, så minner det stygt om psyopatiske trekk. Du kan ikke tvinge noen til å være trofast, de må ville det. En kvinne som er innelåst med stemplingsur, vil til slutt frigjøre seg, og da skal jeg love deg at hun gjør det med fulle seil, og høyst sannsynlig alle kameratene dine. Nå må du slutte med å overdrive her igjen! Men hva med deg - du vil altså stenge visse menn inne i en kjeller?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2410 Skrevet 23. september 2009 Aldri noen som har sagt dama skal stenges inne. Frihet under ansvar og innenfor bestemte felles grenser, ja. Hold nå kjeft med grensene dine, si det som det er. Aldri noen som har sagt dama skal stenges inne. Frihet under overvåkning og kontroll, ja.
Gjest motsetning Skrevet 23. september 2009 #2411 Skrevet 23. september 2009 Poenget er selvfølgelig at det gjør meg trygg og henne trofast Ikke helt feil i min verden det der ..... Problemet blir da at hun kan ikke ha kvinnelige venner heller, for da kan det hende at du får lyst på dem også når du har drukket. Og du kan ikke ha mannlige venner i tilfelle dama di tenner på dem.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2412 Skrevet 23. september 2009 Nå må du slutte med å overdrive her igjen! Men hva med deg - du vil altså stenge visse menn inne i en kjeller? Det er ikke overdrivelse dette, Steinar. Noen av oss kjenner lusa på gangen.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2413 Skrevet 23. september 2009 Hold nå kjeft med grensene dine, si det som det er. Vet du altså bedre enn meg hva jeg mener? Tror faktisk vi har diskutert noe sånt tidligere her også - altså at jeg ikke vet hva damene her mener, og da burde vel ikke damene her vite bedre enn meg hva jeg mener heller hehe
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2414 Skrevet 23. september 2009 Problemet blir da at hun kan ikke ha kvinnelige venner heller, for da kan det hende at du får lyst på dem også når du har drukket. Og du kan ikke ha mannlige venner i tilfelle dama di tenner på dem. Livet skal ikke være lett
Gjest motsetning Skrevet 23. september 2009 #2415 Skrevet 23. september 2009 Problemet blir da at hun kan ikke ha kvinnelige venner heller, for da kan det hende at du får lyst på dem også når du har drukket. Og du kan ikke ha mannlige venner i tilfelle dama di tenner på dem. Og siden hun helst ikke skal gå ut med venninner alene pga. alle de fristelsene som befinner seg ute i verden, og du kan jo heller ikke gå ut med kompiser av samme grunn. Hmm...
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2416 Skrevet 23. september 2009 Det er ikke overdrivelse dette, Steinar. Noen av oss kjenner lusa på gangen. Og ikke alle er like flinke til å besvare konkrete spørsmål for tredje gang?
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2417 Skrevet 23. september 2009 Og siden hun helst ikke skal gå ut med venninner alene pga. alle de fristelsene som befinner seg ute i verden, og du kan jo heller ikke gå ut med kompiser av samme grunn. Hmm... Det er nok mange damer som ikke liker at mannen er ute på det med kompisene, ja. Og sikkert ikke helt uten grunn mange ganger heller ......
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2418 Skrevet 23. september 2009 Og ikke alle er like flinke til å besvare konkrete spørsmål for tredje gang? Herregud. Menn som mener kvinner burde låses inne, burde prøve å bli innelåst selv. JA.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2419 Skrevet 23. september 2009 Herregud. Menn som mener kvinner burde låses inne, burde prøve å bli innelåst selv. JA. Muligens, men jeg mener i hvert fall ikke at kvinner skal låses inne!
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2420 Skrevet 23. september 2009 Muligens, men jeg mener i hvert fall ikke at kvinner skal låses inne! Selvsagt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå