Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er jo det du gir sterkt utrykk for.

Kvinner og menn er store mestere på å misforstå hverandre!

Hvorfor det tro? ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så homoseksuelle har ikke libido? Interessant.

Nei. Homoseksuelle OG menn med liten eller ingen libido ;)

Skrevet
Menn som ikke automatisk tenker at dersom en kvinne syns sigarer er spennende, så er det ikke fordi hun liker å bruke dem som sexleketøy

Har jeg skrevet noe (i klartekst) om det? :smoke::ler:

Skrevet
Fnis.

Jeg skal til en kompis og hjelpe han med å flytte ut. Men siden jeg nettopp har lært at dette bare er enda en del av hans plan om å komme i trusa på meg så har jeg begynt å tvile på om jeg bør gå. Alt har jo tydeligvis bare vært et spill fra dag 1 for 7 år siden. Og jeg som trodde han virkelig likte å henge med meg :grine:

Ja, realitetene i livet er tøffe noen ganger :ler:

Skrevet
Ja, jeg satte det jo litt på spissen, men...

Jeg kan ikke gjøre noe med hans følelser. Han vet det er bare vennskap. Jeg har kjæreste. Hvis han ikke synes det er greit, så får han kutte meg ut. Skal jeg kutte ham ut fordi han vil mer? Jeg regner jo selvfølgelig med at mine guttevenner ikke hadde vært med meg hvis de ikke ville være venn.

Jeg skrive han, men jeg har flere guttevenner. Ingen av de har noensinne prøvd seg på meg eller gitt uttrykk for at de vil noe mer, selv om jeg har vært single. Hadde de gjort det, hadde jeg kutta dem ut fordi det hadde bare blitt for merkelig...

Ja, du kan i hvert fall ha det i bakhodet hvordan det kan bli eller være :)

Skrevet
Denne uttalelsen får du stå for sjøl !!!! Og ja, t.o.m som mann så VET jeg hvor kynisk og enkel en mannehjerne er. For min del så har jeg prøvd å brette UT perspektivet litt, og da er man IKKE sneversynt lenger, bare så det er sagt !!! Du legger deg fint inn i kategorien hvor kvinner også bedømmer menn for å være enkle og sjåvinistiske, men ikke nok med det : du starter en tråd om vennskap mellom mann og kvinne og plumper ut bastant igjen ditt eget syn på saken. Trodde du virkelig alle kvinner her ville svare som du gjør selv ? Tydelig massevis av argumentasjoner på at IKKE alle tenker som DEG Steinar, både blant kvinner og menn !!!! BRA for deg, og inderlig bra for oss :)

Poenget mitt er bare å få i gang litt diskusjon, reaksjon og tankevirksomhet her.

Kan se ut som det har lykkes ;) hehe

Skrevet
Ja, du kan i hvert fall ha det i bakhodet hvordan det kan bli eller være :)

Nei, hvorfor skulle jeg det hvis ingen av dem har gitt uttrykk for noe mer enn vennskap?

Skrevet
Poenget mitt er bare å få i gang litt diskusjon, reaksjon og tankevirksomhet her.

Ja det er flott det !! Har respekt for de som handler etter egne meninger og står for det de gjør. Samtidig klarer jeg å respektere de som har andre meninger enn meg, og diskusjoner og reaksjoner er jo selvfølgelig det vi vil ha. Du er jo en selvskreven aktør for det selv, og det er det vel egentlig mange som setter pris på/ og samtidig forakter her inne. Keep going....

Skrevet

Er heller redd for at du har fått samtlige av forumets brukere til å skjønne at du har noe redusert tankevirksomhet...

Skrevet
Nei, hvorfor skulle jeg det hvis ingen av dem har gitt uttrykk for noe mer enn vennskap?

Bør alltid ha det i bakhodet uansett - kjønnenes hovedmotivasjon overfor hverandre er (vanligvis) libido.

Skrevet
Er heller redd for at du har fått samtlige av forumets brukere til å skjønne at du har noe redusert tankevirksomhet...

Uffda - det var ikke pent sagt! :(

Godt jeg er mann og tåler det :)

Skrevet
Uffda - det var ikke pent sagt! :(

Godt jeg er mann og tåler det :)

Jupp, du må for all del ikke si slikt til en kvinne, da legger hun seg rett ned og gråter, og blir sykemeldt ut uken.

Skrevet
Jupp, du må for all del ikke si slikt til en kvinne, da legger hun seg rett ned og gråter, og blir sykemeldt ut uken.

Ja, ikke sant. hehe Det er da dere trenger en sterk manns skulder å gråte mot :)

Skrevet
Bør alltid ha det i bakhodet uansett - kjønnenes hovedmotivasjon overfor hverandre er (vanligvis) libido.

Tåpeligste eg har hørt på lenge...

Skrevet

Det er nok ikke alltid at utsagnet "på seg selv kjenner man andre" stemmer.

Skrevet
Tåpeligste eg har hørt på lenge...

Fordi at?

Skrevet
Det er nok ikke alltid at utsagnet "på seg selv kjenner man andre" stemmer.

*synger på Fraglesangen*

Gjest Oppgitt
Skrevet
Jeg mente bare at dama mi ikke ville få lov til å fly fritt rundt med et utall av mannlige venner. Sånn er jeg bare hehe

Du er faen meg ikke sann! Fått "lov" til..? Hvilken verden lever du i? Jeg er samboer, forlovet og etablert med hus, bil og lån med min store kjærlighet, og det er ikke opp til han å gi meg lov til å besøke venner uavhengig av deres kjønn. Han kan kjøre meg bort til en kompis om han skal f.eks på fotballkamp, og der kan jg bli så lenge jeg vil, så lenge han får beskjed om at alt er bra med meg. Ofte får vi besøk av mine mannlige venner, eler jeg drar og finner på ting med dem. Om min type er bortreist ei helg, kan jeg godt dra på fest til hans kompiser, og det synes han bare er koselig istedet for at jeg evt bare skulle sitte hjemme alene og kjede meg.

Skrevet
Denne uttalelsen får du stå for sjøl !!!! Og ja, t.o.m som mann så VET jeg hvor kynisk og enkel en mannehjerne er. For min del så har jeg prøvd å brette UT perspektivet litt, og da er man IKKE sneversynt lenger, bare så det er sagt !!! Du legger deg fint inn i kategorien hvor kvinner også bedømmer menn for å være enkle og sjåvinistiske, men ikke nok med det : du starter en tråd om vennskap mellom mann og kvinne og plumper ut bastant igjen ditt eget syn på saken. Trodde du virkelig alle kvinner her ville svare som du gjør selv ? Tydelig massevis av argumentasjoner på at IKKE alle tenker som DEG Steinar, både blant kvinner og menn !!!! BRA for deg, og inderlig bra for oss :)

Bravo, endelig en skikkelig mann i denne tråden. :klappe:

(Og med "mann" mener jeg en som er i stand til å se nyanser, ikke bare svart-hvitt.)

Skrevet
Du er faen meg ikke sann! Fått "lov" til..? Hvilken verden lever du i? Jeg er samboer, forlovet og etablert med hus, bil og lån med min store kjærlighet, og det er ikke opp til han å gi meg lov til å besøke venner uavhengig av deres kjønn. Han kan kjøre meg bort til en kompis om han skal f.eks på fotballkamp, og der kan jg bli så lenge jeg vil, så lenge han får beskjed om at alt er bra med meg. Ofte får vi besøk av mine mannlige venner, eler jeg drar og finner på ting med dem. Om min type er bortreist ei helg, kan jeg godt dra på fest til hans kompiser, og det synes han bare er koselig istedet for at jeg evt bare skulle sitte hjemme alene og kjede meg.

Hissig? ;) hehe Ja, så lenge du bruker sunn fornuft og er til å stole på, så funker det sikkert bra for dere det :) All oppførsel er situasjonsbetinget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...