Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2321 Skrevet 22. september 2009 Skal jeg gå i barnehage-modus nå og si, "Ikke du heller!" Nei det stemmer, Steinar har ikke gått i barnehagen. Jeg tror du skal begynne og roe deg ned nå. I denne tråden har du sagt at jeg er ei hore, at jeg ikke har opplevd ekte kjærlighet og en god del annet som er langt under beltestedet. Du er ufin og bruker latterlig hersketeknikk. Jeg har ikke sagt ett ord om at du er ei hore! Jeg har ingen grunn til å tro det heller Og hva annet ufint har jeg sagt til deg?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #2322 Skrevet 22. september 2009 I ekte kjærlighet er de så sammenflettende at det er umulig å skille dem ad! Nope!
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2323 Skrevet 22. september 2009 I ekte kjærlighet er de så sammenflettende at det er umulig å skille dem ad! Det kan skrives bøker om det du ikke vet om ekte kjærlighet, Steinar.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2324 Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke sagt ett ord om at du er ei hore! Jeg har ingen grunn til å tro det heller Og hva annet ufint har jeg sagt til deg? Jupp, det sa du. Siterte meg og sa at jeg oppførte meg som ei hore. Og det å påstå at andre ikke har opplevd ekte kjærlighet det er så ufint at det er helt utrolig, og ikke minst det at du ikke aner at du er ufin, er utrolig skremmende...
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2325 Skrevet 22. september 2009 Jupp, det sa du. Siterte meg og sa at jeg oppførte meg som ei hore. Og det å påstå at andre ikke har opplevd ekte kjærlighet det er så ufint at det er helt utrolig, og ikke minst det at du ikke aner at du er ufin, er utrolig skremmende... Du kan ikke overdrive litt mer her da? Nei, tror ikke det jeg heller!
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2326 Skrevet 22. september 2009 Det kan skrives bøker om det du ikke vet om ekte kjærlighet, Steinar. Ja, det kan det sikkert
Gjest kvinne62 Skrevet 22. september 2009 #2327 Skrevet 22. september 2009 Har du opplevd ekte kjærlighet? Føles det ikke da som om du "eier" den andre? Jeg vil vel kalle det forholdet jeg har til mannen i mitt liv i 20 år for ekte kjærlighet. :rødme: Jeg føler likevel ikke at jeg eier han.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #2328 Skrevet 22. september 2009 Du kan ikke overdrive litt mer her da? Nei, tror ikke det jeg heller! Hva er å oppføre seg som en hore? (i dine øyne) (om du skal slenge inn ordet grenser så fortell gjerne hva dine grenser for hore er)
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2329 Skrevet 22. september 2009 Jeg vil vel kalle det forholdet jeg har til mannen i mitt liv i 20 år for ekte kjærlighet. :rødme: Jeg føler likevel ikke at jeg eier han. Hadde det kommet ei anna dame på banen i livet deres - som du følte var en trussel - så skal jeg love deg at du fort hadde følt at du eide ham, ja - tro meg!
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2330 Skrevet 22. september 2009 Hva er å oppføre seg som en hore? (i dine øyne) (om du skal slenge inn ordet grenser så fortell gjerne hva dine grenser for hore er) Tja, egentlig er det vel hvis dama mi har kroppskontakt (i en seksuell setting) med noen annen enn meg. Veldig enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #2331 Skrevet 22. september 2009 Hadde det kommet ei anna dame på banen i livet deres - som du følte var en trussel - så skal jeg love deg at du fort hadde følt at du eide ham, ja - tro meg! Jeg hadde ikke følt at jeg eide ham. Dersom han velger å pleie betatthet og forelskelse utenfor forholdet så vil jeg ikke ha ham. Det hadde vært veldig sårt. dersom han hadde vært utro og vi bestemte oss for å prøve igjen hadde han nok måtte tåle at jeg kontrollerte en del av hans hverdag. Jeg har vært betatt og forelsket i andre enn min mann når vi har vært sammen. Jeg har hatt mannlige kompiser, men ikke av de jeg vet jeg kan falle for. Jeg stoler på at min mann gjør det samme. Tja, egentlig er det vel hvis dama mi har kroppskontakt (i en seksuell setting) med noen annen enn meg. Veldig enkelt. Men du velger ikke stole på at din dame ikke gjør dette, du velger å kontrollere oppførselen hennes slik at hun ikke kommer i situasjoner DU mener at dette kan skje. Fordi hun eier ikke selvkontroll og respekterer ikke forholdet. Og selv om hun gjør det så stoler du ikke på henne, men må ha kontroll på hennes hverdag.
waco Skrevet 22. september 2009 #2332 Skrevet 22. september 2009 Skulle likt å se fjesene på disse damene her dersom de for eksempel fant ut at mannen deres brukte masse penger i hemmelighet på andre damer enn dem selv... Skulle likt å sett hvem som stolte på hvem da!
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2333 Skrevet 22. september 2009 Jeg har vært betatt og forelsket i andre enn min mann når vi har vært sammen. Det du skriver her viser jo egentlig hvor "farlig" det egentlig er. Og hvor dumt det da er å være naiv. Men du velger ikke stole på at din dame ikke gjør dette, du velger å kontrollere oppførselen hennes slik at hun ikke kommer i situasjoner DU mener at dette kan skje. Fordi hun eier ikke selvkontroll og respekterer ikke forholdet. Og selv om hun gjør det så stoler du ikke på henne, men må ha kontroll på hennes hverdag. Jeg syns det er fornuftig å være klar over og minne hverandre på hvor fort det kan bli feil. Og da spesielt i fylla på ferie-, firma- og weekend-turer med overnatting.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2334 Skrevet 22. september 2009 Hadde det kommet ei anna dame på banen i livet deres - som du følte var en trussel - så skal jeg love deg at du fort hadde følt at du eide ham, ja - tro meg! FAscinerende at du har sannheten om andres følelser. Hadde mannen min følt for en annen, så hadde jeg følt absolutt motsatt.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2335 Skrevet 22. september 2009 Tja, egentlig er det vel hvis dama mi har kroppskontakt (i en seksuell setting) med noen annen enn meg. Veldig enkelt. Mhm, men det er jo det vi sier vi ikke har, sex med andre menn, da det er å være utro.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2336 Skrevet 22. september 2009 FAscinerende at du har sannheten om andres følelser. Hadde mannen min følt for en annen, så hadde jeg følt absolutt motsatt. Så det du sier er altså at du bare hadde gitt ham opp uten kamp? Da forstår du hvorfor jeg skriver at du ikke har opplevd ekte kjærlighet.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2337 Skrevet 22. september 2009 Så det du sier er altså at du bare hadde gitt ham opp uten kamp? Da forstår du hvorfor jeg skriver at du ikke har opplevd ekte kjærlighet. JEG HADDE IKKE FØLT JEG HADDE EID HAM! JEG HADDE FØLT JEG IKKE HADDE HATT HAM. Det har ingenting med kjemping eller ikke kjemping å gjøre. Du trekker jo konklusjoner som er helt vanvittige. For meg er man ikke utro i ekte kjærlighet. Så om det er din definisjon, utro gjør ekte kjærlighet, så har jeg ikke opplevd det, nei.
Gjest kvinne62 Skrevet 22. september 2009 #2338 Skrevet 22. september 2009 Skulle likt å se fjesene på disse damene her dersom de for eksempel fant ut at mannen deres brukte masse penger i hemmelighet på andre damer enn dem selv... Skulle likt å sett hvem som stolte på hvem da! Med felles økonomi, tror du ikke jeg hadde merket det om det plutselig ble lite penger til familieøkonomien? Vi er da ikke dumme heller fordi om vi velger å stole på partneren vår, og han ikke har gjort noe for at jeg ikke skulle stole på han i løpet av våre 20 år sammen.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2339 Skrevet 22. september 2009 JEG HADDE IKKE FØLT JEG HADDE EID HAM! JEG HADDE FØLT JEG IKKE HADDE HATT HAM. Det har ingenting med kjemping eller ikke kjemping å gjøre. Du trekker jo konklusjoner som er helt vanvittige. For meg er man ikke utro i ekte kjærlighet. Så om det er din definisjon, utro gjør ekte kjærlighet, så har jeg ikke opplevd det, nei. Det jeg altså mente var at det kom ei anna dame inn på teppet og begynte å legge seg etter din mann. Hvis du ikke reagerte (som du eide ham) da, så har forholdet ditt ingenting med ekte kjærlighet å gjøre - i min verden.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2340 Skrevet 22. september 2009 Med felles økonomi, tror du ikke jeg hadde merket det om det plutselig ble lite penger til familieøkonomien? Vi er da ikke dumme heller fordi om vi velger å stole på partneren vår, og han ikke har gjort noe for at jeg ikke skulle stole på han i løpet av våre 20 år sammen. Jo, vi er viser blind naivitet, og ikke sunt vett, vi vil ikke kjempe for mennene våre, og hm, ja jeg har glemt resten, selv om jeg forsøker å notere underveis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå