CeeCee Skrevet 21. september 2009 #2241 Skrevet 21. september 2009 Om det var mulig, så ja. Overtid på jobben kan bli pålagt av arbeidsgiver, så da blir det altså litt verre. Så da er det vel rimelig at du bytter til en jobb der du ikke MÅ jobbe overtid, slik at du beviser overfor dama di at du ikke er utro?
Steinar40 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2242 Skrevet 21. september 2009 Så da er det vel rimelig at du bytter til en jobb der du ikke MÅ jobbe overtid, slik at du beviser overfor dama di at du ikke er utro? Tja, jeg vet om mannfolk i forhold som nesten er ute å reiser hele tiden. Hvordan dette kan fungere er meg ubegripelig, men folk er altså helt åpenbart veldig forskjellige.
Guriane Skrevet 21. september 2009 #2243 Skrevet 21. september 2009 Ingen har godt av å bare gjøre akkurat som man vil hele tiden. Da blir man bortskjemt. Gjelder alle.
Steinar40 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2244 Skrevet 21. september 2009 Sånt gjør da ikke damer
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2245 Skrevet 21. september 2009 Disse damene her som er veldig glad i sene nachspiel med fremmedfolk og "betro seg til ukjente om at typen er sjalu" og legge opp til at de er jo kvinner med masse frihet, - for til slutt realisere "friheten" med en fremmed manns penis, - skjønner dere ikke selv at dere bedrar dere selv? Kvinner som er kynisk kalde for normal sunn folkeskikk og heller ivrer for misforståelser og anklagelser. Kvinner som for eksempel er tiende stille hele dagen og senere drar på fest og slår av telefonen. Kommer ikke hjem før dagen etter og "trusa og stay-upene revna for de la hun hos en venninne" mentalitet bedrer ikke akkurat på tillitsbarometere hos dere jenter ihvertfall. Det er så enkelt som at menn ettersøker kvinner som respekterer dem og ikke mye heller vil ut og feste og danse med singlevenninnene sine, overnatte på hotellrom og går tom for batteri hver helg. Jeg er ikke en sånn kvinne. Jeg er et voksent menneske som tar valg, og står for de. Velger jeg å være i et forhold så står jeg for det. Jeg drar ikke på sene nachspil uten mobil, og kommer heller ikke hjem uten truse. Jeg har aldri vært utro mot noen. Og da vil jeg ikke bli behandlet som en sånn kvinne heller. Så enkelt er det. Som i at jeg vil ha en mann som respekterer meg og ikke tror jeg ramler til sengs med første og beste mann som kommer i min vei.
kristian82 Skrevet 21. september 2009 #2246 Skrevet 21. september 2009 Jeg er ikke en sånn kvinne. Jeg er et voksent menneske som tar valg, og står for de. Velger jeg å være i et forhold så står jeg for det. Jeg drar ikke på sene nachspil uten mobil, og kommer heller ikke hjem uten truse. Jeg har aldri vært utro mot noen. Og da vil jeg ikke bli behandlet som en sånn kvinne heller. Så enkelt er det. Som i at jeg vil ha en mann som respekterer meg og ikke tror jeg ramler til sengs med første og beste mann som kommer i min vei. Bra sagt og veldig enig! Er jo et hån mot en oppegående dame og behandle henne som den værste følelsesstyrte-kåte-umoralske-dumme- kjærringa.
waco Skrevet 21. september 2009 #2247 Skrevet 21. september 2009 Så lenge det ikke er noe grunn til å anta at noe som helst så er det jo ingen grunn til mistanke. Men det er helt tydelig at steinar har gått på en smell og som en sikkerhetsforanstatning forsøker å forhindre dette i å skje igjen. Synes ikke vi skal latterliggjøre de følelsene.
Steinar40 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2248 Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg er ikke en sånn kvinne. Jeg er et voksent menneske som tar valg, og står for de. Velger jeg å være i et forhold så står jeg for det. Jeg drar ikke på sene nachspil uten mobil, og kommer heller ikke hjem uten truse. Jeg har aldri vært utro mot noen. Og da vil jeg ikke bli behandlet som en sånn kvinne heller. Så enkelt er det. Som i at jeg vil ha en mann som respekterer meg og ikke tror jeg ramler til sengs med første og beste mann som kommer i min vei. Veldig positivt at du oppfører deg bra - ikke minst for deg selv. Men selv om du vet hvordan du er selv, så må du forstå at et nytt menneske i ditt liv ikke automatisk kan vite dette. Du må altså vise det i ord og handling først. Det er helt normalt. Og du skal selvfølgelig ikke mistenkes for noe uten god grunn. Endret 21. september 2009 av Steinar40
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2249 Skrevet 21. september 2009 Bra sagt og veldig enig!Takk Er jo et hån mot en oppegående dame og behandle henne som den værste følelsesstyrte-kåte-umoralske-dumme- kjærringa. Nemlig
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2250 Skrevet 21. september 2009 Så lenge det ikke er noe grunn til å anta at noe som helst så er det jo ingen grunn til mistanke. Men det er helt tydelig at steinar har gått på en smell og som en sikkerhetsforanstatning forsøker å forhindre dette i å skje igjen. Synes ikke vi skal latterliggjøre de følelsene. Tror jeg har sagt det før, du kan ikke straffe ny kjæreste for noe en eks har gjort mot deg. Og jeg føler ikke at jeg latterliggjør noe
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2251 Skrevet 21. september 2009 Veldig positivt at du oppfører deg bra - ikke minst for deg selv. Men selv om du vet hvordan du er selv, så må du forstå at et nytt menneske i ditt liv ikke automatisk kan vite dette. Du må altså vise det i ord og handling først. Det er helt normalt. Men på et eller annet punkt må begynne å stole, og jeg har inntrykk av at for deg sitter det langt inne. Og du skal selvfølgelig ikke mistenkes for noe uten god grunn. Personlig føler jeg at det er en motsetning mellom disse to utsagnene. Og ikke minst mellom ting du har sagt før, og det siste. F.eks har du sagt at mannlige kompiser er fy, fordi du da mistenker at han og dama havner til sengs. Så der mistenker du jo noe, selv langt inn i et forhold. Ferie med venninner er heller ikke bra, for det innebærer drikking og gud-vet-hva........ greske strandløver, kanskje.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. september 2009 #2252 Skrevet 21. september 2009 Ferie med venninner er heller ikke bra, for det innebærer drikking og gud-vet-hva........ greske strandløver, kanskje. Jeg var _sikker_ på at venninner på tur alltid delte seng jeg! Hvor pokker kommer greske løver inn i bildet?
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2253 Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg var _sikker_ på at venninner på tur alltid delte seng jeg! Hvor pokker kommer greske løver inn i bildet? Uffda, jo venniner på tur deler jo ALLTID seng, og dusj Endret 21. september 2009 av Ella_Grey
Gjest brutal_mann Skrevet 21. september 2009 #2254 Skrevet 21. september 2009 Uffda, jo venniner på tur deler ALLTID seng, og dusj *puste* Ble jammen redd der et øyeblikk. Det er jo meningsløst for venninner å reise på tur uten å gjøre slik, samt ha putekrig hver kveld!
Ella_Grey Skrevet 21. september 2009 #2255 Skrevet 21. september 2009 *puste* Ble jammen redd der et øyeblikk. Det er jo meningsløst for venninner å reise på tur uten å gjøre slik, samt ha putekrig hver kveld! i undeertøyet mener du, selvsagt.
Guriane Skrevet 22. september 2009 #2256 Skrevet 22. september 2009 Veldig positivt at du oppfører deg bra - ikke minst for deg selv. Men selv om du vet hvordan du er selv, så må du forstå at et nytt menneske i ditt liv ikke automatisk kan vite dette. Du må altså vise det i ord og handling først. Det er helt normalt. Og du skal selvfølgelig ikke mistenkes for noe uten god grunn. Og en god grunn er da?
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2257 Skrevet 22. september 2009 Jeg var _sikker_ på at venninner på tur alltid delte seng jeg! Hvor pokker kommer greske løver inn i bildet? Så om jeg puler Torill så er det greit? *håpefullt* Vi kan lage video til deg....
Gjest kvinne62 Skrevet 22. september 2009 #2258 Skrevet 22. september 2009 Veldig positivt at du oppfører deg bra - ikke minst for deg selv. Men selv om du vet hvordan du er selv, så må du forstå at et nytt menneske i ditt liv ikke automatisk kan vite dette. Du må altså vise det i ord og handling først. Det er helt normalt. Og du skal selvfølgelig ikke mistenkes for noe uten god grunn. Jeg er veldig glad for at jeg har men mann som ikke straffer meg for hva andre damer måtte ha gjort mot han i tidligere forhold. Vi hadde tillit til hverandre fra første stund og jeg har enda ikke vært utro, sammen i 20 år nå. Og grunnen er at jeg har sterke grenser for meg selv, grenser som jeg ikke trenger å tenke på for å overholde, de ligger bare der og jeg følger dem uten problem. Jeg trenger ingen til å fortelle meg hva mine grenser skal være. jeg hadde nok ikke likt å bli behandlet som dette: " den værste følelsesstyrte-kåte-umoralske-dumme- kjærringa".
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2259 Skrevet 22. september 2009 (endret) Men på et eller annet punkt må begynne å stole, og jeg har inntrykk av at for deg sitter det langt inne. Nei, egentlig ikke. Det er bare å gjøre som du sier. Personlig føler jeg at det er en motsetning mellom disse to utsagnene. Og ikke minst mellom ting du har sagt før, og det siste. F.eks har du sagt at mannlige kompiser er fy, fordi du da mistenker at han og dama havner til sengs. Så der mistenker du jo noe, selv langt inn i et forhold. Ferie med venninner er heller ikke bra, for det innebærer drikking og gud-vet-hva........ greske strandløver, kanskje. Det sier seg selv at omgang med mannlige kompiser kompliserer et forhold. Forstår man ikke det, så har man ikke tenkt langt (eller lenge) nok. Og mannfolka i syden er noen frekke jævler, ja. Det er ingen hemmelighet akkurat. I tillegg kan mye uheldig skje i fylla ved overnatting - dumt (naivt) å tro noe annet. Endret 22. september 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2260 Skrevet 22. september 2009 Og en god grunn er da? Merkelig og uvanlig (unormal) oppførsel selvfølgelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå