Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #201 Skrevet 31. august 2009 Etc. = menn med liten eller ingen libido. Og det må da vel være lov til å sette saker litt på spissen under en diskusjon eller? hehe En av mine beste venner er mann, og har mange jentevenner. Noen av dem er bare venner, og noen av dem har han en mer blandet interesse overfor. Det er til og med en og annen pen jente han ikke føler seg tiltrukket av, men de fleste han synes er pene, har han også en tiltrekning til. Det går faktisk an for noen. Kjæresten min har ingen jentevenner, og ville nok ikke kunne være bare venn med en jente.
Lotta35 Skrevet 31. august 2009 #202 Skrevet 31. august 2009 Jeg har aldri skrevet at kvinner kan man bare pule, og menn kan man ha fellesinteresser med. Eller har jeg det??? Det er jo det du gir sterkt utrykk for.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #203 Skrevet 31. august 2009 Etc. = menn med liten eller ingen libido. Så homoseksuelle har ikke libido? Interessant.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #204 Skrevet 31. august 2009 Og det må da vel være lov til å sette saker litt på spissen under en diskusjon eller? hehe Forøvrig setter du ikke på spissen, du generaliserer og bruker deg selv som mal for alle menn. Heldigvis så finnes det menn som ikke er som du. Menn som ikke automatisk tenker at dersom en kvinne syns sigarer er spennende, så er det ikke fordi hun liker å bruke dem som sexleketøy, menn som ikke tror at homoseksuelle er uten seksualdrift, menn som mener at kvinner kan man ha samtaler med og ikke bare ha samkvem, seksuelt.
LilleBille Skrevet 31. august 2009 #205 Skrevet 31. august 2009 Så homoseksuelle har ikke libido? Interessant.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #206 Skrevet 31. august 2009 Visste du ikke det? Det har Steinar sagt.
Lotta35 Skrevet 31. august 2009 #207 Skrevet 31. august 2009 Visste du ikke det? Det har Steinar sagt. Fantastisk
LilleBille Skrevet 31. august 2009 #208 Skrevet 31. august 2009 Da har vi lært noe i dag også jenter - så nå kan vi slappe av og sladre og sludre resten av dagen.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 31. august 2009 #209 Skrevet 31. august 2009 Da har vi lært noe i dag også jenter - så nå kan vi slappe av og sladre og sludre resten av dagen. Fnis. Jeg skal til en kompis og hjelpe han med å flytte ut. Men siden jeg nettopp har lært at dette bare er enda en del av hans plan om å komme i trusa på meg så har jeg begynt å tvile på om jeg bør gå. Alt har jo tydeligvis bare vært et spill fra dag 1 for 7 år siden. Og jeg som trodde han virkelig likte å henge med meg
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #210 Skrevet 31. august 2009 Da har vi lært noe i dag også jenter - så nå kan vi slappe av og sladre og sludre resten av dagen. Hva har vi lært? Jeg har jo typisk kvinnelig teflonhjerne, og ikke minst så har jeg interessert meg så fælt for sigarer og bruken av disse i dag, så resten har jeg glemt gitt...
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #211 Skrevet 31. august 2009 Fnis. Jeg skal til en kompis og hjelpe han med å flytte ut. Men siden jeg nettopp har lært at dette bare er enda en del av hans plan om å komme i trusa på meg så har jeg begynt å tvile på om jeg bør gå. Alt har jo tydeligvis bare vært et spill fra dag 1 for 7 år siden. Og jeg som trodde han virkelig likte å henge med meg Ta på deg et riktig kort skjørt, og ingen truse på, og bare flytt ting fra øverste hylle, så går det nok bra skal du se.
CeeCee Skrevet 31. august 2009 #212 Skrevet 31. august 2009 Huff! Her oppviser du den typiske kvinnelige innstillingen. Du gir totalt FAEN i hvordan en venn føler det bare du har fordelene av ham - herregud ....... Ja, jeg satte det jo litt på spissen, men... Jeg kan ikke gjøre noe med hans følelser. Han vet det er bare vennskap. Jeg har kjæreste. Hvis han ikke synes det er greit, så får han kutte meg ut. Skal jeg kutte ham ut fordi han vil mer? Jeg regner jo selvfølgelig med at mine guttevenner ikke hadde vært med meg hvis de ikke ville være venn. Jeg skrive han, men jeg har flere guttevenner. Ingen av de har noensinne prøvd seg på meg eller gitt uttrykk for at de vil noe mer, selv om jeg har vært single. Hadde de gjort det, hadde jeg kutta dem ut fordi det hadde bare blitt for merkelig...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 31. august 2009 #213 Skrevet 31. august 2009 Ta på deg et riktig kort skjørt, og ingen truse på, og bare flytt ting fra øverste hylle, så går det nok bra skal du se. Selvsagt, det er jo slik jeg pleier alle vennskap med menn Det er ikke som om at jeg tror at menn er mennesker som liker å prate med folk som deler deres interesser og humor. Det er penisen som styrer alt som foregår i hjernen deres, og penisen liker bare å være venn med andre peniser hvis ikke blir den forvirret og rastløs.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #214 Skrevet 31. august 2009 Det er penisen som styrer alt som foregår i hjernen deres, og penisen liker bare å være venn med andre peniser hvis ikke blir den forvirret og rastløs. Dobbelthikst!
Cannavaro Skrevet 31. august 2009 #215 Skrevet 31. august 2009 Jeg vurderer alle kvinner jeg møter seksuelt, ja. Det gjør alle menn. Denne uttalelsen får du stå for sjøl !!!! Og ja, t.o.m som mann så VET jeg hvor kynisk og enkel en mannehjerne er. For min del så har jeg prøvd å brette UT perspektivet litt, og da er man IKKE sneversynt lenger, bare så det er sagt !!! Du legger deg fint inn i kategorien hvor kvinner også bedømmer menn for å være enkle og sjåvinistiske, men ikke nok med det : du starter en tråd om vennskap mellom mann og kvinne og plumper ut bastant igjen ditt eget syn på saken. Trodde du virkelig alle kvinner her ville svare som du gjør selv ? Tydelig massevis av argumentasjoner på at IKKE alle tenker som DEG Steinar, både blant kvinner og menn !!!! BRA for deg, og inderlig bra for oss
Lotta35 Skrevet 31. august 2009 #216 Skrevet 31. august 2009 Denne uttalelsen får du stå for sjøl !!!! Og ja, t.o.m som mann så VET jeg hvor kynisk og enkel en mannehjerne er. For min del så har jeg prøvd å brette UT perspektivet litt, og da er man IKKE sneversynt lenger, bare så det er sagt !!! Du legger deg fint inn i kategorien hvor kvinner også bedømmer menn for å være enkle og sjåvinistiske, men ikke nok med det : du starter en tråd om vennskap mellom mann og kvinne og plumper ut bastant igjen ditt eget syn på saken. Trodde du virkelig alle kvinner her ville svare som du gjør selv ? Tydelig massevis av argumentasjoner på at IKKE alle tenker som DEG Steinar, både blant kvinner og menn !!!! BRA for deg, og inderlig bra for oss Fint at det er noen reflekterte meninger her.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #217 Skrevet 31. august 2009 Fint at det er noen reflekterte meninger her. OG det fra mannen som får en BlowJob av en fodball!
Cannavaro Skrevet 31. august 2009 #218 Skrevet 31. august 2009 OG det fra mannen som får en BlowJob av en fodball! "et bilde forteller alt ?" eller "hva skjuler seg bak bildet ?"....you choose.... men vi sporer ikke av da ? gjør vi vel ?
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #219 Skrevet 31. august 2009 Eventuellt BJ av ei dame med fucka fotball-sveis---
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #220 Skrevet 31. august 2009 Om ikke ordrett så er det jo det inntrykket du gir - tilsiktet eller utilsiktet Da har jeg blitt misforstått - jeg skriver BEGGE deler Bare sex har ingen interesse og bare vennskap har ingen interesse. Nå er det ikke mulig å misforstå meg vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå