Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2081 Skrevet 18. september 2009 Og hva er en god grunn? En veldig god grunn hadde jo vært hvis hun faktisk allerede hadde vært utro mot meg. Ellers ville det vel være hvis hun oppførte seg veldig merkelig, unormalt og mistenksomt. Men tro det eller ei - jeg er altså IKKE syklig sjalu. Men jeg kan forstå at noen ville være bekymret for at jeg var det.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2082 Skrevet 18. september 2009 Men hva vil du gjøre for å unngå utroskap fra hennes side? Prate i sammen. Diskutere eventuelle problemer og prøve å løse dem - i sammen.
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2083 Skrevet 18. september 2009 Jeg røyker ikke pipe da i hvert fall Ikke noe annet heller faktisk - bare her Heldigvis! Da kan det jo bli oss to likevel!!
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2084 Skrevet 18. september 2009 (endret) Dobbel. Merkelig hehe Endret 18. september 2009 av Steinar40
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #2085 Skrevet 18. september 2009 Prate i sammen. Diskutere eventuelle problemer og prøve å løse dem - i sammen. Dette høres jo fornuftig ut. Hva med grensene dine? Du vil ikke sette begrensninger for hva hun får og ikke får lov å foreta seg innenfor rammene i forholdet?
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2086 Skrevet 18. september 2009 Heldigvis! Da kan det jo bli oss to likevel!! Ja, lucky you
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2087 Skrevet 18. september 2009 En veldig god grunn hadde jo vært hvis hun faktisk allerede hadde vært utro mot meg. Ellers ville det vel være hvis hun oppførte seg veldig merkelig, unormalt og mistenksomt. Men tro det eller ei - jeg er altså IKKE syklig sjalu. Men jeg kan forstå at noen ville være bekymret for at jeg var det. Så hvis hun ikke oppførte seg merkelig, unormalt eller mistenkelig, da hadde hun bevist at hun var trofast? Er det denne logiske tankegangen du mener menn har? I såfall har du helt rett, jeg forstår den ikke
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2088 Skrevet 18. september 2009 Ikke ha mannlige kompiser, holde seg til slekta og venninnene, så lenge det ikke er på kvelder, eller overnattinger, eller turer, eller utenlands, eller med alkohol. Proiritere Steinar minst like høyt, og helst høyere enn eventuelle barn. Da begynner vi å nærme oss ei dame som ikke er utro...
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2089 Skrevet 18. september 2009 Ikke ha mannlige kompiser, holde seg til slekta og venninnene, så lenge det ikke er på kvelder, eller overnattinger, eller turer, eller utenlands, eller med alkohol. Proiritere Steinar minst like høyt, og helst høyere enn eventuelle barn. Da begynner vi å nærme oss ei dame som ikke er utro... *ler høyt*
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2090 Skrevet 18. september 2009 Dette høres jo fornuftig ut. Hva med grensene dine? Du vil ikke sette begrensninger for hva hun får og ikke får lov å foreta seg innenfor rammene i forholdet? Jo, selvfølgelig har jeg grenser. Hun, jeg og eventuelle barn har alltid første prioritet - altså forholdet og kjernefamilien. Om det da ikke skjer noe ekstraordinært i slekt etc. selvfølgelig. Utroskap er utilgivelig. Kommer ikke på noen flere harde grenser i øyeblikket.
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2091 Skrevet 18. september 2009 En veldig god grunn hadde jo vært hvis hun faktisk allerede hadde vært utro mot meg. Ellers ville det vel være hvis hun oppførte seg veldig merkelig, unormalt og mistenksomt. Men tro det eller ei - jeg er altså IKKE syklig sjalu. Men jeg kan forstå at noen ville være bekymret for at jeg var det. Han som har liten pikk er som regel han som til stadighet presiserer at han har en stor en..
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2092 Skrevet 18. september 2009 (endret) Så hvis hun ikke oppførte seg merkelig, unormalt eller mistenkelig, da hadde hun bevist at hun var trofast? Er det denne logiske tankegangen du mener menn har? I såfall har du helt rett, jeg forstår den ikke Her har du faktisk et poeng, Guri Undersøkelser har vist at majoriteten av menn overhode ikke mistenker at dama er utro. De fleste får også sjokk når dama vil ut av forholdet - ettersom de ikke har merket noen problemer hehe Sånn er nok ikke akkurat jeg, nei! Endret 18. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2093 Skrevet 18. september 2009 Han som har liten pikk er som regel han som til stadighet presiserer at han har en stor en.. Knis... Hva med familien da, Steinar, er det lov, eller er det bare slekta?
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2094 Skrevet 18. september 2009 Han som har liten pikk er som regel han som til stadighet presiserer at han har en stor en.. Du er ei mistenksom dame du! Dårlige erfaringer? Ellers så er faktisk ikke en stor pikk det eneste som betyr noe.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2095 Skrevet 18. september 2009 Knis... Hva med familien da, Steinar, er det lov, eller er det bare slekta? Familien = slekta. Forholdet befinner seg i en kjernefamilie - i min verden
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2096 Skrevet 18. september 2009 Du er ei mistenksom dame du! Dårlige erfaringer? Ellers så er faktisk ikke en stor pikk det eneste som betyr noe. :klø: Sier du det var dét jeg sa? Se etter hva jeg kommenterte hos deg, så kanskje, kanskje du forstår hva jeg mente.
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2097 Skrevet 18. september 2009 Familien = slekta. Forholdet befinner seg i en kjernefamilie - i min verden For meg er familie mor og far og søsken og eventuelle nieser og nevøer. Slekt er tanter og onkler osv. Kjernefamilien som du sier. SIden du presiserer slekta hele tida, så tenker jeg at jeg kanskje ikke hadde fått lov til å ha kontakt med min bror eller søster.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #2098 Skrevet 18. september 2009 Jo, selvfølgelig har jeg grenser. Hun, jeg og eventuelle barn har alltid første prioritet - altså forholdet og kjernefamilien. Om det da ikke skjer noe ekstraordinært i slekt etc. selvfølgelig. Utroskap er utilgivelig. Kommer ikke på noen flere harde grenser i øyeblikket. Om jeg har en kveld i uken/ annenhver uke jeg tilbringer borte fra familien, vil du da sette grenser for hva jeg kan bruke denne kvelden til? Er det lov med alenetid, feks en kveld hver i uken man har familiefri? Vil du være like konsekvendt med deg selv, unngå overtid, løpe rett hjem fra jobb og ikke bruke noe tid utenfor kjernefamilien? Eller er det samme for deg om den går til trening, film hos en god vennine eller gåtur med en kamerat?
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2099 Skrevet 18. september 2009 Ellers så er faktisk ikke en stor pikk det eneste som betyr noe. Korrekt, han må ha jævlig store baller også!
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2100 Skrevet 18. september 2009 Familien = slekta. Forholdet befinner seg i en kjernefamilie - i min verden I din verden ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå