Guriane Skrevet 17. september 2009 #2041 Skrevet 17. september 2009 Her er jo du verre enn meg - du trekker min konklusjon for meg - og jeg skrev bare om at du er enig i uttrykket. Pass på deg selv du, frøken Det var ikke meg du la vekt på. Det var at jeg er kvinne.
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #2042 Skrevet 17. september 2009 Det var ikke meg du la vekt på. Det var at jeg er kvinne. Okay da, point taken
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2043 Skrevet 17. september 2009 Okay da, point taken Har du tatt en øl og blitt mildere innstillt til verden nå I så fall
Ella_Grey Skrevet 17. september 2009 #2044 Skrevet 17. september 2009 Men du tør altså det da eller? Nnnnnnnnntja. Ikke umiddelbart. Jeg ser egentlig at å overgi kontroll var et dårlig valg og sitere Jeg har mine stole-på-andre-problemer, og det gjør at jeg vurderer forhold før jeg går inn i de. Men i et forhold nærmer jeg meg vel kanten. I et godt forhold vil jeg være så trygg på at han ikke vil såre meg, at jeg våger å legge "hjertet mitt" i hans hender og vite at han ikke knuser det. Men jeg kan innrømme at det krever litt, for meg. Men det betyr ikke at jeg syns det er bra å være mistroisk. Og jeg legger det forhåpentligvis av meg etterhvert.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. september 2009 #2045 Skrevet 17. september 2009 Vel, jeg tenkte ikke på deg, du virker ganske ok, så beklager at jeg skrev "alle menn". Jeg synes ikke denne tråden var konstruktiv. Steinar: Lykke til med damene!
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #2046 Skrevet 17. september 2009 Men du tør altså det da eller? Nnnnnnnnntja. Ikke umiddelbart. Jeg ser egentlig at å overgi kontroll var et dårlig valg og sitere Jeg har mine stole-på-andre-problemer, og det gjør at jeg vurderer forhold før jeg går inn i de. Men i et forhold nærmer jeg meg vel kanten. I et godt forhold vil jeg være så trygg på at han ikke vil såre meg, at jeg våger å legge "hjertet mitt" i hans hender og vite at han ikke knuser det. Men jeg kan innrømme at det krever litt, for meg. Men det betyr ikke at jeg syns det er bra å være mistroisk. Og jeg legger det forhåpentligvis av meg etterhvert. Ja, det er ikke lett å finne noen man virkelig kan stole på. Problemet er jo som sagt at det ikke står stemplet i panna på noen.
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #2047 Skrevet 17. september 2009 Vel, jeg tenkte ikke på deg, du virker ganske ok, så beklager at jeg skrev "alle menn". Jeg synes ikke denne tråden var konstruktiv. Steinar: Lykke til med damene! Tja, det er jo mye diskusjon frem-og-tilbake her, men litt konstruktiv syns jeg faktisk den er. Og takk - jeg trenger sikkert all den lykken jeg kan få
Ella_Grey Skrevet 17. september 2009 #2048 Skrevet 17. september 2009 Ja, det er ikke lett å finne noen man virkelig kan stole på. Problemet er jo som sagt at det ikke står stemplet i panna på noen. Stempel hadde gjort ting mye lettere. Men klart man kan jo ikke brennmerke alle som har vært utro heller.... Det skulle tatt seg ut.
moki Skrevet 17. september 2009 #2049 Skrevet 17. september 2009 jeg tror ikke du finner drømmekvinnen her på Kvinneguiden, Steinar. da er det nok større sjanse for at du finner henne et sted blant fysiske mennesker, og ikke blant mennesker gjort om til bokstaver og anonyme meninger. og angående spørsmålet ditt om hobby-forslag: kanskje et kurs i et eller annet, lære noe nytt, finne noen nye interesser? hmm. det er så mye man kan velge mellom, men jeg er ganske dårlig på å komme med eksempler sånn plutselig.
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2050 Skrevet 18. september 2009 Dette må du nok være kvinne for å kunne tro på mener nå jeg! Hvorfor i Helvete skulle jeg ville elske og tape? Jeg VIL vinne!!!! Og ved å si det har du vel allerede tapt, tenker jeg... Noen gang lurer jeg på om du er dum, eller født sånn...
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2051 Skrevet 18. september 2009 Stempel hadde gjort ting mye lettere. Men klart man kan jo ikke brennmerke alle som har vært utro heller.... Det skulle tatt seg ut. Som sagt, det hadde vært veldig praktisk hehe Men på den annen side så finnes det vel de som lærer av sine feil også.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2052 Skrevet 18. september 2009 jeg tror ikke du finner drømmekvinnen her på Kvinneguiden, Steinar. da er det nok større sjanse for at du finner henne et sted blant fysiske mennesker, og ikke blant mennesker gjort om til bokstaver og anonyme meninger. I dagens samfunn er jo internett et av de stedene som man (lettest) får kontakt med andre mennesker. Sannsynligheten er nok derfor større her faktisk enn ute i "virkeligheten". Men om det skjer er jo en helt annen sak. Mennesket spår men Gud rår
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2053 Skrevet 18. september 2009 Og ved å si det har du vel allerede tapt, tenker jeg... Noen gang lurer jeg på om du er dum, eller født sånn... Så du vil altså heller elske og tape da?
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2054 Skrevet 18. september 2009 Så du vil altså heller elske og tape da? Huh? Tror du jeg vil skrive noe som helst her som vil gi deg blod på tann, så du kan si "Alle kvinner er...." Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, jeg Steinar, jeg er et TYPISK kvinnfolk, på svært mange områder i livet, men jeg er også rasjonell, klok og gjennomtenkt. Putt det i pipa di og røyk det!
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2055 Skrevet 18. september 2009 Huh? Tror du jeg vil skrive noe som helst her som vil gi deg blod på tann, så du kan si "Alle kvinner er...." Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, jeg Steinar, jeg er et TYPISK kvinnfolk, på svært mange områder i livet, men jeg er også rasjonell, klok og gjennomtenkt. Putt det i pipa di og røyk det! Jeg røyker ikke pipe tenk! Imidlertid ser jeg ingen grunn til å anta noe annet enn at du er som du skriver - rasjonell, klok og gjennomtenkt Men mitt inntrykk er altså at mange kvinner - spesielt når de er yngre - er veldig naive. Dvs de tror på nesten hva som helst av all "bullshit" som en av det annet kjønn måtte finne på å si for å komme nedi trusa hennes - hvis han bare er og ser "kjekk" ut. Dette kaller jeg naivt (i beste fall). Er dette virkelig helt feil inntrykk jeg har?
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2056 Skrevet 18. september 2009 Hvorfor blunker du? Rusk i øyet??? Vel, om en mann sier at han er ute etter et fast forhold, at han er forelsket, at du er vakker, at du er kvinnen han har letet etter osv.... Hvordan skal man vite om han mener det eller ikke?
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2057 Skrevet 18. september 2009 Hvorfor blunker du? Rusk i øyet??? Vel, om en mann sier at han er ute etter et fast forhold, at han er forelsket, at du er vakker, at du er kvinnen han har letet etter osv.... Hvordan skal man vite om han mener det eller ikke? Ja, hadde rusk på øyet - borte nå Ja, ikke sant - hvordan skal man kunne vite det sånn i utgangspunktet? Og her kommer den naive delen frem etter min mening - veldig mange kvinner tror altså på at han faktisk mener det han sier uten å kunne vite det. Den ikke-naive metoden er å ta det litt med ro og la ham (be)vise det først i praksis. Hvorfor kvinner ikke er flinkere her har ofte forundret (og frustrert) meg. Og da har jeg forklart det med at dere er styrt av følelsene. Som da mange menn utnytter.
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2058 Skrevet 18. september 2009 Ja, hadde rusk på øyet - borte nå Ja, ikke sant - hvordan skal man kunne vite det sånn i utgangspunktet? Og her kommer den naive delen frem etter min mening - veldig mange kvinner tror altså på at han faktisk mener det han sier uten å kunne vite det. Den ikke-naive metoden er å ta det litt med ro og la ham (be)vise det først i praksis. Hvorfor kvinner ikke er flinkere her har ofte forundret (og frustrert) meg. Og da har jeg forklart det med at dere er styrt av følelsene. Som da mange menn utnytter. O du vise mann
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2059 Skrevet 18. september 2009 Tror faktisk ikke det har så mye med følelsene å gjøre, som å faktisk tro på det folk sier til det motsatte er bevist. Noen mener faktisk det de sier. Det er bare å luke ut alle jugerne, og det kan ta sin tid.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2060 Skrevet 18. september 2009 O du vise mann Og da mener du det motsatte eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå