Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når tråden straks blir på 100 sider: Blir vi innbudt på kaffe og kaker da?

Burde jo det da, men baking er ikke min sterkeste side :ler:

Kjekt å ha damer til sånt vettu :smoke:

Skrevet

Vi får se om hun som har førsteretten på meg benytter seg av den eller ikke.

Jeg tror ikke du er så interessert i denne dama, siden du tilbringer så mye tid her inne.

Ellers må jeg si at det ser ut som at damene elsker å ha deg i forumet steinar40 :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

Joda, alt kommer med øvelse, så du klarer nok å fikse en kake.

Vi kan ta med kopp.

Skrevet
Vi får se om hun som har førsteretten på meg benytter seg av den eller ikke.

Jeg tror ikke du er så interessert i denne dama, siden du tilbringer så mye tid her inne.

Ellers må jeg si at det ser ut som at damene elsker å ha deg i forumet steinar40 :hjerter_rundt:

Joda, jeg er interessert nok. Men ingenting er avklart ennå. Vi får se som sagt.

Merkelig at akkurat denne tråden ble så stor da men hehe

Skrevet

Du provoserer ikke meg;) Jeg syns det er fint at du kjenner dine egne begrensninger og har meninger om hva søags kvaliteter du ønsker hos en kvinne. Dette vet du som meg at det kommer med livserfaring.

Skrevet
Du provoserer ikke meg;) Jeg syns det er fint at du kjenner dine egne begrensninger og har meninger om hva søags kvaliteter du ønsker hos en kvinne. Dette vet du som meg at det kommer med livserfaring.

Ja, det er sant. Ønskene kommer men så var det den lille detaljen med å få dem oppfylt også. Det er visst litt verre :ler:

Skrevet
Ja, det er sant. Ønskene kommer men så var det den lille detaljen med å få dem oppfylt også. Det er visst litt verre :ler:

Ja, det var det da :) En blir jo bare mer og mer kresen med årene og det er jo mye som skal matche! men en vakker dag steinar40 så finner du kjærligheten, når du minst venter det :strix: Er kanskje ikke så lett her inne?

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Når tråden straks blir på 100 sider: Blir vi innbudt på kaffe og kaker da?

I Steinar sitt hode er vel et kaffeselskap med flere kvinner synonymt med sexorgie.

Jeg kunne ikke kommet uansett siden jeg har kjæreste. Da er det unødvendig å sosialisere med andre mennesker, særlig de som har en penis.

Skrevet
Ja, det var det da :) En blir jo bare mer og mer kresen med årene og det er jo mye som skal matche! men en vakker dag steinar40 så finner du kjærligheten, når du minst venter det :strix: Er kanskje ikke så lett her inne?

Tja, ikke helt lett sikkert men tror ikke det er helt umulig heller egentlig. Men jeg har ikke muligheten nå uansett.

Skrevet
I Steinar sitt hode er vel et kaffeselskap med flere kvinner synonymt med sexorgie.

Jeg kunne ikke kommet uansett siden jeg har kjæreste. Da er det unødvendig å sosialisere med andre mennesker, særlig de som har en penis.

Ja, men du bryr deg vel ikke noe om hva jeg mener?

Jeg skal jo ikke bestemme over deg ;) hehe

Skrevet (endret)

Hundre sider altså - wow!

Jo du kunne ha kommet, men det er klart det er jo litt sent på kvelden :klø: , så det spørs om du hadde nådd hjem i tide ;)

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Dette er jo ikke bra, damer - blir ikke venninner da, nei .....

Og konklusjonen blir da, Ta daaaaaaaaaaaaa: MAN MÅ HA NOEN MANNLIGE VENNER OGSÅ!

Skrevet

Ange, du er min helt, om jeg ikke har nevnt det før i tråden.. Jeg griner her! :ler:

Skrevet
Og konklusjonen blir da, Ta daaaaaaaaaaaaa: MAN MÅ HA NOEN MANNLIGE VENNER OGSÅ!

Må og må ........ bedre om dere damene kan være venn(inn)er ;)

Skrevet
Ange, du er min helt, om jeg ikke har nevnt det før i tråden.. Jeg griner her! :ler:

Eneste hane i høneflokken ..... hmmmm - høres slitsomt ut ;)

Skrevet
Når jeg møter et nytt menneske i livet så prøver jeg å være mest mulig nøytral.

Å være helt nøytral vil selvfølgelig aldri være mulig dessverre. Man blir påvirket av førsteinntrykket (som forøvrig alltid er feil).

Det er jo da din oppgave å oppføre deg på en måte så jeg får tillit til deg (og respekt etc.). Er du åpen overfor meg, så er det veldig positivt i min verden. Får jeg derimot følelsen av at du holder saker hemmelig og gjør ting bak min rygg, så er aldri det positivt. Derimot behøver jeg jo ikke vite om alle detaljer og ting som ikke er relevante for meg. Om du ikke ønsker å fortelle det selv da selvfølgelig.

Og har du vært på byen /fest, så er det absolutt godt nok at du raskt skisserte kveldens høydepunkter. Tro det eller ei :)

Dette høres i og for seg greit ut. Men du ordlegger deg egentlig litt dumt; min oppgave er å oppføre meg slik at du får tillit til meg. Et forhold med deg ville innebære mye tid for å få deg til å respektere og få tillit til meg. Du skal være i fokus hele tide. Jeg må oppføre meg sånn som du vil.

Det er greit og kompromisse og samarbeide, men man kan ikke komprmisse så mye at man visker ut hvem man egentlig er.

Jeg tror at du har et stort ønske om å være sikker på at du ikke blir sviktet før du går inn i et forhold.

Man kan aldri ha den 100% vissheten. Jeg er 99% sikker på at jeg aldri ville vært utro, har hatt sjansen uten å ta den. Men dette er noe du aldri ville kunne vite, for du kan aldri "lese" sjela/historien til et annet menneske. Du trenger ikke å stole på førsteinntrykket, men på et eller annet tidspunkt må du bestemme deg for å stole på personen. Er du for sjalu, for kontrollerende, for redd for å miste..... så tar du for mye plass i forholdet.

Det blir som om du griper om armen min, jo hardere du holder, jo mer ubehagelig er det og jo mer vil jeg at du skal slippe tak.

Skrevet

Veldig godt bilde, Ella!

Jeg siterer det jeg skrev i en annen tråd, som går litt hånd i hånd med det Ella skriver. Tror jeg...

Vet du, jeg velger å tro at det finnes trofaste mennesker. Jeg velger å tro at jeg er en trofast kvinne, og jeg velger å tro at mannen i mitt liv er en trofast mann.

Selvsagt KAN det skje, men det kan også skje at man blir overkjørt på vei hjem fra jobb, eller at man ramler ned trappa. Livet er farlig, det samme er kjærligheten.

Jeg velger dog å stole på mennesker, og å stole på meg selv, og ha nok selvrespekt til å vite at jeg ikke vil velge å ødelegge det vakreste i livet, nemlig kjærligheten.

Skulle kjærligheten bli borte, eller skulle det bli en voldsom seksuell tiltrekning som var utenfor forholdet, så ville jeg tatt konsekvensene av det, og velge bort noe før jeg valgte noe nytt.

Jeg mener at flere tenker sånn, og velger å pleie det man har, snarere enn å ødelegge det man har for å få noe annet.

Skrevet
Dette høres i og for seg greit ut. Men du ordlegger deg egentlig litt dumt; min oppgave er å oppføre meg slik at du får tillit til meg. Et forhold med deg ville innebære mye tid for å få deg til å respektere og få tillit til meg. Du skal være i fokus hele tide. Jeg må oppføre meg sånn som du vil.

Det er greit og kompromisse og samarbeide, men man kan ikke komprmisse så mye at man visker ut hvem man egentlig er.

Jeg tror at du har et stort ønske om å være sikker på at du ikke blir sviktet før du går inn i et forhold.

Man kan aldri ha den 100% vissheten. Jeg er 99% sikker på at jeg aldri ville vært utro, har hatt sjansen uten å ta den. Men dette er noe du aldri ville kunne vite, for du kan aldri "lese" sjela/historien til et annet menneske. Du trenger ikke å stole på førsteinntrykket, men på et eller annet tidspunkt må du bestemme deg for å stole på personen. Er du for sjalu, for kontrollerende, for redd for å miste..... så tar du for mye plass i forholdet.

Det blir som om du griper om armen min, jo hardere du holder, jo mer ubehagelig er det og jo mer vil jeg at du skal slippe tak.

Jeg har ikke noe behov for å være i fokus hele tiden. Men jeg har behov for å være i fokus, ja. Helt normalt det.

Og selvfølgelig har jeg et stort ønske om å være sikker på at jeg ikke blir sviktet. Hvem har ikke det?

Og det der med 99% sikker hørtes jo ikke helt bra ut, for statistisk sett betyr jo det at når du har truffet 100 mannfolk så har du vært utro med 1 av dem ;)

Men det der med å gripe armen din er jo en interessant metafor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...