Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er du forelsket i alle kvinner du møter? Aldri møtt en kvinne som du kunne vært venn med selv om forhold er utelukket? Aldri vært borti at et forhold er utelukket også for din egen del, ikke bare for hennes?

Jeg vurderer alle kvinner jeg møter seksuelt, ja. Det gjør alle menn. Akkurat som dere også egentlig gjør det samme overfor oss.

En klar forskjell skulle jo kunne være at kvinner som regel er mere sosiale enn menn. Dere har vel generelt også større behov for "hjelp" og er mindre selvstendige enn oss ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, det er ikke det du sier. Du sier at kvinner kan man bare pule, og menn kan man ha fellesinteresser med.

Det har jeg aldri skrevet da men - og ikke ment heller.

Det jeg sier er at jeg vil ha muligheten til begge deler!

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Nei, det er ikke det du sier. Du sier at kvinner kan man bare pule, og menn kan man ha fellesinteresser med.

Eventuelt så kan man dele interesser med kvinner også, men et vennskap vil likevel bli vanskelig da mannen vil ha ståpikk konstant. Jeg tror dette kan føre til blodmangel til hjernen og at han besvimer, i verste fall dør.

Kvinnen synes dette er en kjempegrei ordning da, vi synes bare det er koselig at han sitter der og bare tenker sex. Så kan vi late som vi har en venn som er interessert i hva vi sier og sitte der og plapre om alt det uinteressante som foregår i vårt bittelille hode.

Helt til han besvimer og dør da.

Skrevet
Eventuelt så kan man dele interesser med kvinner også, men et vennskap vil likevel bli vanskelig da mannen vil ha ståpikk konstant. Jeg tror dette kan føre til blodmangel til hjernen og at han besvimer, i verste fall dør.

Kvinnen synes dette er en kjempegrei ordning da, vi synes bare det er koselig at han sitter der og bare tenker sex. Så kan vi late som vi har en venn som er interessert i hva vi sier og sitte der og plapre om alt det uinteressante som foregår i vårt bittelille hode.

Helt til han besvimer og dør da.

Nå har du endelig forstått hvordan det egentlig er ;):ler:

Skrevet
Jeg vurderer alle kvinner jeg møter seksuelt, ja. Det gjør alle menn. Akkurat som dere også egentlig gjør det samme overfor oss.

Nei nei, jeg vurderer ikke alle mannfolk som kommer min vei sexuelt. Og jeg er en jente som er veldig glad i sex, men det betyr ikke at jeg vil ha sex med alle som byr seg frem.

Men hvis jeg ser en tiltrekkende mann som jeg kunne hadde ansett som potensiell partner, så hadde han ikke trengt å lure på om det var sexuell undertone, nei da flørter man direkte.

Skrevet
Og sigar!? Æsj, det er ikke mye felles interesse, nei - og ikke akkurat mye femi heller!

Ah, så kvinner kan bare ha det du, Steinar, definerer som feminine interesser. Og du Steinar vet hva alle menn, i hele verden tenker når de ser en dame?

Og du Steinar, kan devalidere alle dine innlegg ved å si, "det har jeg aldri sagt!"

Det blir jo ikke akkurat debatt av slikt...

Skrevet
Nei nei, jeg vurderer ikke alle mannfolk som kommer min vei sexuelt. Og jeg er en jente som er veldig glad i sex, men det betyr ikke at jeg vil ha sex med alle som byr seg frem.

Men hvis jeg ser en tiltrekkende mann som jeg kunne hadde ansett som potensiell partner, så hadde han ikke trengt å lure på om det var sexuell undertone, nei da flørter man direkte.

Ja, men det er jo akkurat det jeg sier her. Du vurderer ALLE menn du møter seksuelt.

Enten er du ikke interessert eller så er du det ;) hehe

Skrevet
Ja, men det er jo akkurat det jeg sier her. Du vurderer ALLE menn du møter seksuelt.

Enten er du ikke interessert eller så er du det ;) hehe

Nei, det er mange tiltrekkende menn som jeg bare er venner med og som jeg aldri har vurdert annet en at jeg selvfølgelig ser at de er kjekke pene osv, men ikke sexuellt. Men av og til er det NOEN ikke ALLE.

Skrevet
Ah, så kvinner kan bare ha det du, Steinar, definerer som feminine interesser. Og du Steinar vet hva alle menn, i hele verden tenker når de ser en dame?

Og du Steinar, kan devalidere alle dine innlegg ved å si, "det har jeg aldri sagt!"

Det blir jo ikke akkurat debatt av slikt...

Du vet jo at jeg ikke liker røyking da ;) hehe

Og jeg er ikke så teit at jeg tror at jeg representerer alle menn - det skal gudene vite!

Jeg er spesiell nok, ja hehe

Men sannheten er jo at jeg aldri har skrevet det her eller?

Skrevet
Jeg vurderer alle kvinner jeg møter seksuelt, ja. Det gjør alle menn.

Steinar representerer nok en gang alle menn.

Skrevet

Men sannheten er jo at jeg aldri har skrevet det her eller?

Steinar skriver nok en gang at han aldri har skrevet noe.

Skrevet
Nei, det er mange tiltrekkende menn som jeg bare er venner med og som jeg aldri har vurdert annet en at jeg selvfølgelig ser at de er kjekke pene osv, men ikke sexuellt. Men av og til er det NOEN ikke ALLE.

Jeg redd du bare lurer deg selv gitt ;) Men det er selvfølgelig mange faktorer som skal stemme for at man faktisk ligger med noen (utenom i fylla). Det medfører jo tross alt en vestentlig risiko.

Skrevet
Det har jeg aldri skrevet da men - og ikke ment heller.

Steinar devaliderer nok et utsagn.

Forøvrig, å være interessert i sigarer er ikke det samme som å røyke.

Skrevet
Steinar skriver nok en gang at han aldri har skrevet noe.

Kvinnfolk! :ler:

Akkurat som at du ikke forstår hva jeg mener hehe

Alle menn inkluderer selvfølgelig ikke homoer etc.

Såpass intelligens forutsetter jeg faktisk at "alle" kvinner har - men jeg kan jo ha feil - igjen ;) hehe

Skrevet
homoer etc.

Hvem er etc?

Har noen noengang nevnt for deg at du har et ekstremt snevert, og skremmende syn på alle andre enn deg selv?

Skrevet
Steinar devaliderer nok et utsagn.

Forøvrig, å være interessert i sigarer er ikke det samme som å røyke.

Jeg har aldri skrevet at kvinner kan man bare pule, og menn kan man ha fellesinteresser med. Eller har jeg det??? :)

Forøvrig litt sær interesse med sigar spør du meg da men.

Gudene vet hva du bruker den til ;) haha

Skrevet

Mener du virkelig at menn er så enkle at de ikke kan klare å være kun venner med kvinner.

(Og jeg registrerer at du mener at homofile menn ikke kan inkluderes i "Alle menn" - det vil mao si at alle menn ikke er alle menn - for uansett hvor stor homofob du er så er faktisk homofile menn menn.)

Mulig at de mennene jeg omgås har en litt større spennvidde på interessene sine enn det du har - akkurat som veldig mange av de kvinnene jeg kjenner har interesser som vi gjerne deler med menn.

Jeg er glad jeg har oppegående interessante menn å omgås - og jeg er helt sikker på at de ikke har samme enkle oppfatning som deg.

Skrevet
Hvem er etc?

Har noen noengang nevnt for deg at du har et ekstremt snevert, og skremmende syn på alle andre enn deg selv?

Etc. = menn med liten eller ingen libido.

Og det må da vel være lov til å sette saker litt på spissen under en diskusjon eller? hehe

Skrevet
Jeg har aldri skrevet at kvinner kan man bare pule, og menn kan man ha fellesinteresser med. Eller har jeg det??? :)

Om ikke ordrett så er det jo det inntrykket du gir - tilsiktet eller utilsiktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...