Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6641 Skrevet 8. desember 2009 You say poteito, I say potato. Det er sikkert noe i det du sier, men det er liksom noe i måten man sier det på. Man beholder jo helst bare de vennene som man føler man kommer overens med, fordi det er mest givende for deg. Men også fordi du føler du får gi noe tilbake. Som til sist også er givende for deg, fordi du føler deg bra av det. Men igjen, poteito, potato. Det er deilig å se kynisk på det, men det er enda deiligere å tillate seg selv å la være å være kynisk. Og faktisk kjenne på den følelsen at man faktisk er GLAD i vennen sin. Det har du lov til. Du har rett i at jeg ser kynisk på det - noe som vil føles ubehagelig for de fleste - så at det er deilig er vel kanskje en annen sak. For meg er det bare facts of life.
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6642 Skrevet 8. desember 2009 Kvinner og menn har helt ulike behov for venner. Kvinner er generelt mye mer sosiale enn menn. Jeg påstår at ingen er venner med noen man ikke har en eller annen form for nytte av. Nytte kan da f.eks være en å prate med. alle mennesker er flokkdyr steinar, det betyr at alle har behov for sosial omgang, uansett kjønn
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6643 Skrevet 8. desember 2009 Nei, jeg har sikkert ingen rett til det, men jeg kan forsøke allikevel. hvorfor hater du dama di så mye at du forsøker å fjerne vennene hennes?
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6644 Skrevet 8. desember 2009 alle mennesker er flokkdyr steinar, det betyr at alle har behov for sosial omgang, uansett kjønn Ja, men i en veldig varierende grad. Og typisk har kvinner som en "gruppe" et mye større sosialt behov enn menn som gruppe.
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6645 Skrevet 8. desember 2009 Ja, men i en veldig varierende grad. Og typisk har kvinner som en "gruppe" et mye større sosialt behov enn menn som gruppe. jeg vil se den forskningsartikkelen
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6646 Skrevet 8. desember 2009 Ja, men i en veldig varierende grad. Og typisk har kvinner som en "gruppe" et mye større sosialt behov enn menn som gruppe. fra steinalderen hadde jo menn mer nytte av å være sosiale i og med at de jaktet sammen i flokk :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6647 Skrevet 8. desember 2009 hvorfor hater du dama di så mye at du forsøker å fjerne vennene hennes? Jeg ville bare gjort det hvis jeg så på et vennskapsforhold som en trussel for meg og forholdet. Det kunne også dreid seg om ei av venninnene som ikke klarte å oppføre seg og dermed hadde en dårlig innflytelse på dama mi.
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6648 Skrevet 8. desember 2009 jeg vil se den forskningsartikkelen Den som leter den finner
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6649 Skrevet 8. desember 2009 fra steinalderen hadde jo menn mer nytte av å være sosiale i og med at de jaktet sammen i flokk :gjeiper: Jepp, det stemmer faktisk Og derfor er ikke de fleste menn totalt asosiale heller hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6650 Skrevet 8. desember 2009 Jepp, det stemmer faktisk Og derfor er ikke de fleste menn totalt asosiale heller hehe nei men da skulle men jo tro at menns behov for å være sosiale var like stort som kvinners behov
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6651 Skrevet 8. desember 2009 Den som leter den finner jeg vil hjerne at du finner den til meg siden du tydeligvis må ha lest den
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6652 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ville bare gjort det hvis jeg så på et vennskapsforhold som en trussel for meg og forholdet. Det kunne også dreid seg om ei av venninnene som ikke klarte å oppføre seg og dermed hadde en dårlig innflytelse på dama mi. ok er hun dama di eller dattra di?
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6653 Skrevet 8. desember 2009 nei men da skulle men jo tro at menns behov for å være sosiale var like stort som kvinners behov Hvorfor det? Jakte og fiske gjør man ofte alene, mens kvinnene og barna alltid var i sammen ved bostedet.
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6654 Skrevet 8. desember 2009 ok er hun dama di eller dattra di? Kommer helt an på oppførselen hennes det
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #6655 Skrevet 8. desember 2009 Kommer helt an på oppførselen hennes det kanskje det er din oppførsel som er problemet heller da. jeg ville ikke hatt en type som behandla meg som en unge
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6656 Skrevet 8. desember 2009 kanskje det er din oppførsel som er problemet heller da. jeg ville ikke hatt en type som behandla meg som en unge Nei, det forstår jeg, og det hadde jeg ikke gjort heller - forutsatt at du ikke oppførte deg som en unge.
Guriane Skrevet 8. desember 2009 #6657 Skrevet 8. desember 2009 Vel, jeg kan sikkert tilpasse meg det som jeg er motivert for Tror jeg så gjerne..
Gjest giddaløs Skrevet 9. desember 2009 #6658 Skrevet 9. desember 2009 Tror jeg så gjerne.. Og for å være motivert så må dama hans ha tilpasset seg de fleste av hans krav først
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #6659 Skrevet 9. desember 2009 Nei, det forstår jeg, og det hadde jeg ikke gjort heller - forutsatt at du ikke oppførte deg som en unge. tror sjansen er størst for at det hadde vørt du som var ungen
Guriane Skrevet 9. desember 2009 #6660 Skrevet 9. desember 2009 Og for å være motivert så må dama hans ha tilpasset seg de fleste av hans krav først Neivel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå