Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg er 40+ og har nok uansett en brukbar oversikt over hvordan livet fungerer.

men du innrømmer at du også fortsatt har mye å lære eller hva?

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg kan sette pris på Kilimanjaro allikevel. Mye mer enn om jeg havner i Grand Canyon etterpå i hvert fall.

Vet du hva, det tror jeg ikke. Noe sier meg at du aldri har vært riktig hodestups forelsket. Eller mulig du har det, men det må ha vært lenge lenge siden

Skrevet
Vet du hva, det tror jeg ikke. Noe sier meg at du aldri har vært riktig hodestups forelsket. Eller mulig du har det, men det må ha vært lenge lenge siden

Kanskje Steinar faktisk nettopp har vært i Grand Canyon og at det er dét som er problemet. Brent barn skyr ilden, osv, osv.

Skrevet
men du innrømmer at du også fortsatt har mye å lære eller hva?

Jo mer du vet, desto mer vet du at du ikke vet.

På den annen side er det ikke alt man trenger å vite (eller vil vite) i livet heller.

Skrevet (endret)

Jeg tror, i alle fall hvis jenta er attraktiv, at de fleste gutter tenker over utseendet hennes, i en viss grad. Jeg har opplevd å få flere kommentarer som går på utseende etc. av et par kamerater. En var visstnok forelsket i meg for ett år siden også.

Jeg har en tendens til å klikke bedre med gutter enn med jenter, så hvis jeg skulle droppet å ha guttevenner av den grunn, hadde livet blitt temmelig tomt. Jeg har kanskje 3-4 venninner og 5-6 kamerater. Disse bor på forskjellige steder i landet, så det er maks 4 (hvorav en er gutt) jeg omgås til daglig.

Endret av Diane
Skrevet
Kanskje Steinar faktisk nettopp har vært i Grand Canyon og at det er dét som er problemet. Brent barn skyr ilden, osv, osv.

Eller så er jeg i Grand Canyon.

Det er mørkt og kaldt i hvert fall.

Skrevet

Har du ikke lyst til å komme deg opp på en topp og beundre utsikten da? Livet er ofte hva du gjør det til selv, ser man mørkt på det og forventer at det går til helvete hele tiden så gjør man ofte sånn at det skjer også, ubevisst, selvoppfyllende profeti..

Gjest Bianca26
Skrevet

Ja tenker og at det kanskje er det som er problemet. Men er jo trist at han er så redd for å havne der igjen at han ikke tør ta noen sjanser

Gjest Bianca26
Skrevet
Jo mer du vet, desto mer vet du at du ikke vet.

På den annen side er det ikke alt man trenger å vite (eller vil vite) i livet heller.

nei men du trenger tydeligvis å vite litt mer. Du trenger å vite at livet ikke bare er fælt og at det ikke bare er fæle ting som skjer

Skrevet
Har du ikke lyst til å komme deg opp på en topp og beundre utsikten da? Livet er ofte hva du gjør det til selv, ser man mørkt på det og forventer at det går til helvete hele tiden så gjør man ofte sånn at det skjer også, ubevisst, selvoppfyllende profeti..

Selvfølgelig. Men det er ikke alltid like lett å få det til i praksis.

Skrevet
nei men du trenger tydeligvis å vite litt mer. Du trenger å vite at livet ikke bare er fælt og at det ikke bare er fæle ting som skjer

Jeg vet det. Men det er ikke alltid det går som man vil her i livet.

Skrevet

Der har vi jo faktisk svaret på hvorfor du er så negtiv. Men bare vent til du får tak i klatreutstyr, da skal du se du ser litt mer lyst på ting :fnise:

Skrevet
Der har vi jo faktisk svaret på hvorfor du er så negtiv. Men bare vent til du får tak i klatreutstyr, da skal du se du ser litt mer lyst på ting :fnise:

Ja, det hadde vært greit å slippe å se på kvinner som roten til alle problemer i livet igjen snart.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg vet det. Men det er ikke alltid det går som man vil her i livet.

Ja jeg vet det. har da opplevd nedturer selv. Men jeg slutter aldri å prøve. Jeg tenker litt sånn "jeg nekter å gi opp" liksom i sånne situasjoner. Om en dame har såra deg, eller om flere har gjort det, så må du tenke at de ikke er verdt det og at de for faen ikke skal ha det bedre enn deg. Derfor må du fortsette å prøve

Skrevet
Ja, det hadde vært greit å slippe å se på kvinner som roten til alle problemer i livet igjen snart.

Spørs om det ikke trengs mer enn klatreutstyr da gitt :fnise:

Skrevet
Ja jeg vet det. har da opplevd nedturer selv. Men jeg slutter aldri å prøve. Jeg tenker litt sånn "jeg nekter å gi opp" liksom i sånne situasjoner. Om en dame har såra deg, eller om flere har gjort det, så må du tenke at de ikke er verdt det og at de for faen ikke skal ha det bedre enn deg. Derfor må du fortsette å prøve

Ja, den dagen man slutter å prøve så er er livet kjørt. Jeg kan være deppa en stund og så går jeg på med krum hals igjen, ikke pokker om jeg gir opp.

Skrevet

Ja, det er sikkert fornuftig det :)

Bare man ikke prøver på noe dumt.

Skrevet
Spørs om det ikke trengs mer enn klatreutstyr da gitt :fnise:

Det er nesten fælt å si det, men når jeg tenker på det, så har faktisk nesten alle mine problemer og bekymringer i øyeblikket noe med kvinner å gjøre! :klø:

Livet hadde vært så mye enklere uten kvinner!!

Problemet er bare at det da hadde blitt altfor enkelt.

Skrevet

Det er ikke noe problem å være venn med en gutt. jeg er en jente og jeg har mange guttevenner og vi forblir venner. Noen ganger er det enklere å snakke med en gutt, enn jente.

Så det er veldig normalt=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...