Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
å ønske er en god start om man vil lære noe ..

dessverre er det ikke alt man kan forandre.

noen ganger må man bare lære seg å leve med de følelsene man har :)

Ja, det er ikke mye å gjøre med det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, det er ikke mye å gjøre med det.

klart det er noe å gjøre med om du selv går inn for det

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, jeg syns ikke det er fordummende mot dere yngre. Fordi det er helt naturlig at det er mye man ikke vet når man er yngre. Det kalles å gå i livets skole, og jo eldre man blir desto mere lærer man - dvs hvis man følger med i timene.

Men det betyr ikke at jeg tror jeg vet alt. Og grunnen til at jeg ofte diskuterer rundt grøten er fordi det er viktig å belyse en sak fra flere sider.

men selv om du er førti så er det jo mye du trenger å lære fortsatt. 40 er ikke sååå gammelt at du har lært alt i livet

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, sånn funker ikke jeg.

Havner jeg i Grand Canyon så har opplevelsen av Kilimanjaro ingen verdi.

men hvis du aldri havner i grand canyon så lærer du heller ikke å riktig sette pris på kilimanjaro heller. har du tenkt på det?

Skrevet
klart det er noe å gjøre med om du selv går inn for det

Det er ikke alt det går an å gjøre noe med.

Skrevet
men selv om du er førti så er det jo mye du trenger å lære fortsatt. 40 er ikke sååå gammelt at du har lært alt i livet

Jeg er 40+ og har nok uansett en brukbar oversikt over hvordan livet fungerer.

Skrevet
men hvis du aldri havner i grand canyon så lærer du heller ikke å riktig sette pris på kilimanjaro heller. har du tenkt på det?

Jeg kan sette pris på Kilimanjaro allikevel. Mye mer enn om jeg havner i Grand Canyon etterpå i hvert fall.

Skrevet

Men han ville jo helst slippe Kilimanjaro også, så.

Skrevet
Men han ville jo helst slippe Kilimanjaro også, så.

Poenget mitt er at det skal ikke være nødvendig å måtte klatre opp Kilimanjaro for å bli lykkelig. Det er helt urealistisk.

Jeg vil heller spasere igjennom livet i moderat kupert terreng.

Skrevet
Jeg vil heller spasere igjennom livet i moderat kupert terreng.

Ja, ja. Hver sin smak. :Gjesp:

Skrevet
Ja, ja. Hver sin smak. :Gjesp:

Jepp, men det er farlig å aldri være fornøyd med det man har.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med det jeg har :) men jeg vet at jeg kan takle de dårlige tidene og :) selv om jeg bare er 29 år, så har jeg en god innsikt i hva livet er. noenganger må man ikke være 40+ for å ha litt peil :)

Skrevet
jeg er veldig fornøyd med det jeg har :) men jeg vet at jeg kan takle de dårlige tidene og :) selv om jeg bare er 29 år, så har jeg en god innsikt i hva livet er. noenganger må man ikke være 40+ for å ha litt peil :)

Selvfølgelig, men jeg kan allikevel garantere deg at du kommer til å ha enda litt mer peil på hva livet er om 10-15 år.

Skrevet

det er nok sant. men det er ikke dermed sagt at alle over 40 vet mer enn visse mennesker under 30 ;)

Skrevet
det er nok sant. men det er ikke dermed sagt at alle over 40 vet mer enn visse mennesker under 30 ;)

Nei, det er også sant :) Prater bare for meg selv jeg vettu ;)

Skrevet

men samtidig så er det veldig bra at vi alle har forskjellig erfaring her i livet:)

Skrevet
men samtidig så er det veldig bra at vi alle har forskjellig erfaring her i livet:)

Ja, man sier jo at alle erfaringer som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere. Og det er noe i det.

Skrevet
Jepp, men det er farlig å aldri være fornøyd med det man har.

Jeg er da fornøyd med det jeg har.

Skrevet
Jeg er da fornøyd med det jeg har.

Ja, bra det. Jeg har ikke sagt noe annet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...