Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #6461 Skrevet 26. november 2009 Da gjelder vel det siste jeg sa, Bianca. Da fungerer ikke forholdet og man må finne seg noen andre. men er det ikke sånn vi alle har fått inntrykk av at steinar40 er?
*Numi* Skrevet 26. november 2009 #6462 Skrevet 26. november 2009 men er det ikke sånn vi alle har fått inntrykk av at steinar40 er? Jo, og han har vel to muligheter: Finne seg ei med likt syn som han selv, eller jobbe med det han har problemer med slik at han utvider mulighetene sine.
Steinar40 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6463 Skrevet 26. november 2009 Jo, og han har vel to muligheter: Finne seg ei med likt syn som han selv, eller jobbe med det han har problemer med slik at han utvider mulighetene sine. Jeg er nok ikke så sjalu som dere liker å innbille dere her. På den annen side ønsker jeg ikke ei dame med diverse mannlige kompiser heller.
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #6464 Skrevet 26. november 2009 Jeg er nok ikke så sjalu som dere liker å innbille dere her. På den annen side ønsker jeg ikke ei dame med diverse mannlige kompiser heller. det er der problemet ditt ligger lille mann
Steinar40 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6465 Skrevet 26. november 2009 det er der problemet ditt ligger lille mann Finnes sikkert masse damer uten mannlige venner.
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #6466 Skrevet 26. november 2009 Finnes sikkert masse damer uten mannlige venner.ja det kan godt hende. men du burde ikke henge deg opp i at det å ha mannlige venner er så himla farlig
Steinar40 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6467 Skrevet 26. november 2009 ja det kan godt hende. men du burde ikke henge deg opp i at det å ha mannlige venner er så himla farlig Jeg syns det er merkelig.
*Numi* Skrevet 26. november 2009 #6468 Skrevet 26. november 2009 Jeg er nok ikke så sjalu som dere liker å innbille dere her. På den annen side ønsker jeg ikke ei dame med diverse mannlige kompiser heller. Det er vel kanskje ikke det at du er så sjalu, det bare virker som du ser potensielle problemer i alt mulig.
Steinar40 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6469 Skrevet 26. november 2009 Det er vel kanskje ikke det at du er så sjalu, det bare virker som du ser potensielle problemer i alt mulig. Tja, det er potensielle problemer i alt mulig. Derfor er det lurt å være føre var - om mulig.
*Numi* Skrevet 26. november 2009 #6470 Skrevet 26. november 2009 Tja, det er potensielle problemer i alt mulig. Derfor er det lurt å være føre var - om mulig. Men å se potensielle problemer i alt mulig fører ofte til unødige problemer. Selvoppfyllende profetier intreffer gjerne for de som alltid er føre var.
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #6471 Skrevet 26. november 2009 Jeg syns det er merkelig. kanskje du er merkelig
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #6472 Skrevet 26. november 2009 Tja, det er potensielle problemer i alt mulig. Derfor er det lurt å være føre var - om mulig. det er også potensielle muligheter i alt mulig. ikke alt trenger være problematisk
Steinar40 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6473 Skrevet 26. november 2009 Det er fordeler og ulemper med alt - nesten.
Gjest kvinne62 Skrevet 27. november 2009 #6474 Skrevet 27. november 2009 Det er fordeler og ulemper med alt - nesten. Ja det er det, og da må man velge hva man ønsker å ha fokus på, ulempene eller fordelene. Å ha en mannlig kompis er ofte ikke annerledes enn å ha en kvinnelig kompis. Man treffes til en kopp kaffe enten med våre kjærester eller uten, her går det i en miks av treffes alene eller med flere, hjemme hos hverandre eller ute på byen. Pga. det synet du har på mannlige venner så vil det aldri bli noen forløsende samtale for deg og ei jente som har en kamerat, for du vil ikke klare å legge mistankene til side uansett hvor mye hun forteller deg og uansett hvor uskyldig hennes opptreden er. Alt dette kan løses ved at dere involveres med hverandres venner og blir kjent med dem, men jeg tror at en person av motsatt kjønn vil føles truende av deg uansett. Og en dame i 35-40 årene som du er på jakt etter vil med stor sannsynlighet ha i hvert fall en mannlig kamerat. Det finnes par som lever veldig godt i tosomhet, men det hører til sjeldenhetene at begge to lever like lenge og bli sittende igjen i ensomhet etter den ene ektefellens død kan umulig være hyggelig. Har dessverre sett noen eksempler på det.
Steinar40 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6475 Skrevet 27. november 2009 Ja det er det, og da må man velge hva man ønsker å ha fokus på, ulempene eller fordelene. Å ha en mannlig kompis er ofte ikke annerledes enn å ha en kvinnelig kompis. Man treffes til en kopp kaffe enten med våre kjærester eller uten, her går det i en miks av treffes alene eller med flere, hjemme hos hverandre eller ute på byen. Pga. det synet du har på mannlige venner så vil det aldri bli noen forløsende samtale for deg og ei jente som har en kamerat, for du vil ikke klare å legge mistankene til side uansett hvor mye hun forteller deg og uansett hvor uskyldig hennes opptreden er. Alt dette kan løses ved at dere involveres med hverandres venner og blir kjent med dem, men jeg tror at en person av motsatt kjønn vil føles truende av deg uansett. Og en dame i 35-40 årene som du er på jakt etter vil med stor sannsynlighet ha i hvert fall en mannlig kamerat. Det finnes par som lever veldig godt i tosomhet, men det hører til sjeldenhetene at begge to lever like lenge og bli sittende igjen i ensomhet etter den ene ektefellens død kan umulig være hyggelig. Har dessverre sett noen eksempler på det. Ja, det var synd at barnehage-kulturen medførte at det har blitt vanlig med venner av det motsatte kjønn. Jeg tror det skaper helt unødvendige problemer for mange.
Gjest kvinne62 Skrevet 27. november 2009 #6476 Skrevet 27. november 2009 Ja, det var synd at barnehage-kulturen medførte at det har blitt vanlig med venner av det motsatte kjønn. Jeg tror det skaper helt unødvendige problemer for mange. Var det alt du klarte å få ut av det innlegget? Du tror så mye du Steinar uten å ha erfart stort selv, jeg syns det er så synd at vennskap med det annet kjønn skal ødelegges og sexifiseres av personer som er utrygge på seg selv og som derfor setter grenser for noe som ikke er annet enn et vennskap. Utroskap kan skje selv om den du er glad i kun har kvinnelige venner.
Steinar40 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6477 Skrevet 27. november 2009 Var det alt du klarte å få ut av det innlegget? Du tror så mye du Steinar uten å ha erfart stort selv, jeg syns det er så synd at vennskap med det annet kjønn skal ødelegges og sexifiseres av personer som er utrygge på seg selv og som derfor setter grenser for noe som ikke er annet enn et vennskap. Utroskap kan skje selv om den du er glad i kun har kvinnelige venner. Ja, jeg vet at utroskap kan skje og skjer uansett. Men pga at vi er ulike kjønn så skaper ofte relasjoner mellom ulike kjønn problemer - reelle eller forestilte. Det sier seg selv. Det kan selvfølgelig fungere for det, men det kreves da utstrakt bruk av sunn fornuft. Noe ikke alle har dessverre.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. november 2009 #6478 Skrevet 28. november 2009 Det er fordeler og ulemper med alt - nesten. så begynn å se fordelene da
Gjest Bianca26 Skrevet 28. november 2009 #6479 Skrevet 28. november 2009 Ja, jeg vet at utroskap kan skje og skjer uansett. Men pga at vi er ulike kjønn så skaper ofte relasjoner mellom ulike kjønn problemer - reelle eller forestilte. Det sier seg selv. Det kan selvfølgelig fungere for det, men det kreves da utstrakt bruk av sunn fornuft. Noe ikke alle har dessverre. steinar du er helt desillusjonert
Steinar40 Skrevet 28. november 2009 Forfatter #6480 Skrevet 28. november 2009 steinar du er helt desillusjonert Det heter vel egentlig at jeg er klarsynt og vet hvordan menneskeverden fungerer. Og det er ikke alltid noen fordel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå