Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6381 Skrevet 16. november 2009 Vet at det er mye positivt med kvinner jeg få høre da? syns jeg hører fra tråden om hva som er verst/best med kvinner, mest negative ting fra deg jeg
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6382 Skrevet 16. november 2009 få høre da? syns jeg hører fra tråden om hva som er verst/best med kvinner, mest negative ting fra deg jeg Det beste med kvinner er de tradisjonelle kvinnelige verdiene.
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6383 Skrevet 16. november 2009 Det beste med kvinner er de tradisjonelle kvinnelige verdiene. jaha som er?
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6384 Skrevet 16. november 2009 jaha som er? Omtenksomme Myke Sosiale Glade i barn Gjøre hjemmet koselig osv.
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6385 Skrevet 16. november 2009 Omtenksomme Myke Sosiale Glade i barn Gjøre hjemmet koselig osv. hva med de damene som ikke er så flinke med barn da?
*Numi* Skrevet 16. november 2009 #6386 Skrevet 16. november 2009 (endret) Nei, jeg må nok ha ei virkelig dame - på godt og vondt. Denne tråden gjør at jeg tror det skal mye til for at du finner ei virkelig ei, derfor henviste jeg deg til realdoll.com der du kan bestille ei i plastikk når du føler du har gitt opp. Jeg mener, da slipper du jo å feile! Du slipper til og med å prøve, omtrent. For de to ordene (prøve med fare for å feile) er helt essensielle for å kunne finne ei virkelig dame på godt og vondt. Og det har du jo sagt flere hundre ganger at du ikke er interessert i. Endret 16. november 2009 av *Numi*
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6387 Skrevet 16. november 2009 Denne tråden gjør at jeg tror det skal mye til for at du finner ei virkelig ei, derfor henviste jeg deg til realdoll.com der du kan bestille ei i plastikk når du føler du har gitt opp. Jeg mener, da slipper du jo å feile! Du slipper til og med å prøve, omtrent. For de to ordene (prøve med fare for å feile) er helt essensielle for å kunne finne ei virkelig dame på godt og vondt. Og det har du jo sagt flere hundre ganger at du ikke er interessert i.
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6388 Skrevet 16. november 2009 hva med de damene som ikke er så flinke med barn da? De kan bli flinkere
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6389 Skrevet 16. november 2009 Denne tråden gjør at jeg tror det skal mye til for at du finner ei virkelig ei, derfor henviste jeg deg til realdoll.com der du kan bestille ei i plastikk når du føler du har gitt opp. Jeg mener, da slipper du jo å feile! Du slipper til og med å prøve, omtrent. For de to ordene (prøve med fare for å feile) er helt essensielle for å kunne finne ei virkelig dame på godt og vondt. Og det har du jo sagt flere hundre ganger at du ikke er interessert i. Joda, jeg er interessert i å prøve, men jeg er ikke noe interessert i å feile. Jeg vil bare ha den rette dama
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6390 Skrevet 16. november 2009 Hva er dette for noe, har du ikke råd til terapeut, Steinar`?
*Numi* Skrevet 16. november 2009 #6391 Skrevet 16. november 2009 Joda, jeg er interessert i å prøve, men jeg er ikke noe interessert i å feile. Jeg vil bare ha den rette dama Ja, men for faen! Når man prøver er det ALLTID fare for å feile! Sånn er det ALLTID! Punktum, finale! Så er du så redd for å kunne risikere å feile, så får du bare drite i å prøve. INGEN er interessert i å feile. Det er da for svingene ikke det det er snakk om.
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6392 Skrevet 16. november 2009 Ja, men for faen! Når man prøver er det ALLTID fare for å feile! Sånn er det ALLTID! Punktum, finale! Så er du så redd for å kunne risikere å feile, så får du bare drite i å prøve. INGEN er interessert i å feile. Det er da for svingene ikke det det er snakk om. Jada, jeg vet det. Men jeg ønsker å minimere faren for å feile.
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6393 Skrevet 16. november 2009 Jada, jeg vet det. Men jeg ønsker å minimere faren for å feile. men hvordan skal du kunne minimere faren med å feile uten å prøve??? disse to går hånd i hånd
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #6394 Skrevet 16. november 2009 og vet du hva steinar. av og til kan det å feile også være positivt. om man aldri feiler så får man aldri evnen til å lære av sine feil. jeg tror du skal se på det å feile som en del av en læringsprosess.
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6395 Skrevet 17. november 2009 Joda, det å feile er en del av livet og læren i livets skole. Men det gjelder å prøve å ikke gjøre altfor store og alvorlige feil på veien.
*Numi* Skrevet 17. november 2009 #6396 Skrevet 17. november 2009 (endret) Joda, det å feile er en del av livet og læren i livets skole. Men det gjelder å prøve å ikke gjøre altfor store og alvorlige feil på veien. Ja, og det er når man er så redd for å feile at man hindrer seg selv i å prøve at man har et problem. Endret 17. november 2009 av *Numi*
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6397 Skrevet 17. november 2009 Ja, og det er når man er så redd for å feile at man hindrer seg selv i å prøve at man har et problem. Ja, det er jeg helt enig med deg i faktisk
CeeCee Skrevet 17. november 2009 #6398 Skrevet 17. november 2009 Blir jo kjedelig når alle har blitt enige med meg i at venner av det annet kjønn er komplisert. Det sier seg jo forsåvidt selv også da Enig med deg om det? Yeah, right...
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6399 Skrevet 17. november 2009 Enig med deg om det? Yeah, right... Jepp, de fleste her kom til fornuft til slutt hehe
*Numi* Skrevet 17. november 2009 #6400 Skrevet 17. november 2009 Jepp, de fleste her kom til fornuft til slutt hehe Unnskyld meg, altså. Det var bare noen sånne tilfeldige som kom innomtråden som var enige med deg. Ingen av oss andre ser ut til å være enig med deg på trådens tema.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå