Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
name='Bianca26' date='02.11.2009 (18:31) ' post='7461777'

jo men da trenger ikke teorien din å være worst case scenario

name='Steinar40' date='02.11.2009 (18:53) ' post='7461848'

Nei, den trenger ikke være det - men shit happens vettu.

Ja, shit happens... Men man kan virkelig gå å vente på det fra dag en.

I så fall gir man ikke forholdet noen reell sjanse, for hvem går helhjertet inn for noe som man tror kommer til å gå til helvete uansett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Seal, er ikke begeistret for han egentlig... Crazy er ganske fin. Liker Nick Cave... tidlig David Bowie og Madrugada veldig godt jeg ... :)

liker litt seal. har ikke sansen for nick cave:s

Gjest Bianca26
Skrevet

I så fall gir man ikke forholdet noen reell sjanse, for hvem går helhjertet inn for noe som man tror kommer til å gå til helvete uansett?

enig:)

Skrevet
Seal, er ikke begeistret for han egentlig... Crazy er ganske fin. Liker Nick Cave... tidlig David Bowie og Madrugada veldig godt jeg ... :)

Ja, det er ikke lett å diskutere musikk.

Smak og behag :)

Skrevet

Neida, tror man det så får man heller la være.

Derfor kan det jo være lurt å vurdere mulighetene før man setter i gang.

Skrevet
liker litt seal. har ikke sansen for nick cave:s

Liker du ikke Nick Cave :kjefte:

Fy!

:fnise:

Gjest Bianca26
Skrevet

Fy!

hehe nei jeg synes han er ekkel. vet det er teit grunn men jeg får grøsninger av stemmen hans og hele hans framtoning hehe

Skrevet

Ja, det kan det forsåvidt. Men det blir jo bare når man prøver noe i praksis man vil kunne vite om ting fungerer. De fleste viser jo frem smørsiden til potensielle partnere. Så vurderinger kan bli gjort på feil grunnlag.

Gjest Bianca26
Skrevet

kjære lille steinar gutten. Om du alltid må vurdere mulighetene før du starter noenting så er sannsynligheten ganske stor for at det ikke blir noe. Man må ta sjanser her i livet av og til. Som sagt man skal ikke være så redd for å bli såret. Det har skjedd oss alle og da bare reiser vi oss og børster av oss og prøver igjen

Skrevet
Ja, det er ikke lett å diskutere musikk.

Smak og behag :)

Men kanskje greit at ikke alle liker det samme heller :)

Gjest Bianca26
Skrevet
Men kanskje greit at ikke alle liker det samme heller :)

hadde vært dritkjedelig:)

Skrevet
Ja, det kan det forsåvidt. Men det blir jo bare når man prøver noe i praksis man vil kunne vite om ting fungerer. De fleste viser jo frem smørsiden til potensielle partnere. Så vurderinger kan bli gjort på feil grunnlag.

Ja, sant nok. Så det betyr jo da at det bare kan bli verre enn det ser ut i starten. Det er jo veldig oppmuntrende ;) hehe

Skrevet (endret)

Fy!

Noen som liker Craig David da? Musikken hans altså. Det er ikke nødvendig å like personens utseende for å like musikken i min verden ;):)

Endret av Steinar40
Skrevet
kjære lille steinar gutten. Om du alltid må vurdere mulighetene før du starter noenting så er sannsynligheten ganske stor for at det ikke blir noe. Man må ta sjanser her i livet av og til. Som sagt man skal ikke være så redd for å bli såret. Det har skjedd oss alle og da bare reiser vi oss og børster av oss og prøver igjen

Ja, man må ta noen sjanser her i livet av og til - men man må ikke ta unødvendig store sjanser.

Skrevet
Ja, man må ta noen sjanser her i livet av og til - men man må ikke ta unødvendig store sjanser.

Jo da, for det kan hende det er verdt det!

Skrevet
Jo da, for det kan hende det er verdt det!

Forsåvidt, men jeg mener egentlig mer hva konsekvensene blir av å ta en stor sjanse som går feil.

Skrevet
Forsåvidt, men jeg mener egentlig mer hva konsekvensene blir av å ta en stor sjanse som går feil.

Da er det bare å børste det av seg og prøve igjen, slik som Bianca26 sa! Tenk så fine konsekvenser det kan bli av å ta en stor sjanse som viser seg å være riktig. :nigo:

Skrevet
Da er det bare å børste det av seg og prøve igjen, slik som Bianca26 sa! Tenk så fine konsekvenser det kan bli av å ta en stor sjanse som viser seg å være riktig. :nigo:

Ja, men vi lever i en praktisk verden. Praktiske konsekvenser kan innebære å flytte, selge hus, bytte jobb etc. Dette er ikke like greit å gjøre.

Skrevet
Ja, men vi lever i en praktisk verden. Praktiske konsekvenser kan innebære å flytte, selge hus, bytte jobb etc. Dette er ikke like greit å gjøre.

Nei, nei. Men man her forhåpentligvis vært sammen en stund før man tar slike drastiske beslutninger, slik at man vet at det er verdt det. At et forhold er ment å vare livet ut det har man aldri noe garanti for, men selv om det skulle ta slutt etter 5, 10 eller 15 år, så kan jo forholdet ha vært en livsberikelse uansett. Ser du ikke det?

Skrevet
Nei, nei. Men man her forhåpentligvis vært sammen en stund før man tar slike drastiske beslutninger, slik at man vet at det er verdt det. At et forhold er ment å vare livet ut det har man aldri noe garanti for, men selv om det skulle ta slutt etter 5, 10 eller 15 år, så kan jo forholdet ha vært en livsberikelse uansett. Ser du ikke det?

Akkurat det har jeg litt problemer med å se faktisk. For meg er det livslangt som er av interesse, ellers føler jeg at det bare har vært bortkastet tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...