Gjest Gjest_Michelle_* Skrevet 1. november 2009 #5981 Skrevet 1. november 2009 Ja, hvis dette er en stor og viktig del av livet så er det sikkert ikke dumt å ha en partner som deler interessen. For meg er ikke musikk like viktig. Jeg hører på mye ulik musikk men kan ikke regne det som en av mine interesser på samme måte som du sikkert gjør For meg er musikksmaken til en mann av avgjørende betydning. Selv har jeg god greie på ulike musikkstiler, og liker klassisk, jazz, pop og annen type musikk. Om du hadde sagt "samme for meg", ville du ha blitt avskrevet der og da.
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #5982 Skrevet 1. november 2009 (endret) Sier mye om deg..."praktisk" er ikke en kompliment. pff, praktisk kan være fint det... Endret 1. november 2009 av Ella_Grey
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5983 Skrevet 1. november 2009 (endret) For meg er musikksmaken til en mann av avgjørende betydning. Selv har jeg god greie på ulike musikkstiler, og liker klassisk, jazz, pop og annen type musikk. Om du hadde sagt "samme for meg", ville du ha blitt avskrevet der og da. Jeg har selvfølgelig min egen smak når det gjelder musikk som da samtidig betyr at musikken jeg hører på ikke er "det samme for meg". Det ville sikkert blitt slitsomt med ei dame som spilte/hørte på mye metal, punk eller hip-hop etc. hjemme - altså typer musikk som jeg personlig syns lite om. Endret 1. november 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5984 Skrevet 1. november 2009 pff, praktisk kan være fint det... Enig. Når man kommer hjem fra jobben er det ikke alltid man ønsker å bruke 1-2 timer på å lage en gourmet middag.
Guriane Skrevet 1. november 2009 #5985 Skrevet 1. november 2009 (endret) pff, praktisk kan være fint det... Enig. Når man kommer hjem fra jobben er det ikke alltid man ønsker å bruke 1-2 timer på å lage en gourmet middag. Enig i det forsåvidt. Men hvorfor snakker vi om dette? :klø: Endret 1. november 2009 av Guriane
*Numi* Skrevet 1. november 2009 #5986 Skrevet 1. november 2009 Enig i det forsåvidt. Men hvorfor snakker vi om dette? :klø: Svaret ligger på side 298, Guriane. Begynte visst med snakk om hvorvidt kjøkkenarbeid er en manne- eller kvinneting. :gjeiper:
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #5987 Skrevet 1. november 2009 Jeg har selvfølgelig min egen smak når det gjelder musikk som da samtidig betyr at musikken jeg hører på ikke er "det samme for meg". Det ville sikkert blitt slitsomt med ei dame som spilte/hørte på mye metal, punk eller hip-hop etc. hjemme - altså typer musikk som jeg personlig syns lite om. Hmm, jeg liker faktisk en del metall.... jeg da... Men er ikke så begeistret for ting som danseband eller dance-trance-helvetet. Men liker mye forskjellig da. Men man trenger ikke å høre på det hele tiden, på full styrke. Enig. Når man kommer hjem fra jobben er det ikke alltid man ønsker å bruke 1-2 timer på å lage en gourmet middag. Nei, frosen-pizza er jo godt iblant. Og man kan jo bruke tiden på andre ting enn matlaging
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #5988 Skrevet 1. november 2009 (endret) Enig i det forsåvidt. Men hvorfor snakker vi om dette? :klø: Vi har ikke noe bedre å ta oss til... Og så er det ingen her som katalyserer uenighetene. Og siden Steinar var enig om at kjøkkenarbeid egner seg for begge kjønn, så ble det snakket om mat istedet for å krangle om hvem som skulle lage den. Og der ble jeg plutselig mest aktiv i snikk-snakk..... Endret 1. november 2009 av Ella_Grey
Guriane Skrevet 1. november 2009 #5989 Skrevet 1. november 2009 Svaret ligger på side 298, Guriane. Begynte visst med snakk om hvorvidt kjøkkenarbeid er en manne- eller kvinneting. :gjeiper: Ååja
Guriane Skrevet 1. november 2009 #5990 Skrevet 1. november 2009 Vi har ikke noe bedre å ta oss til... Og så er det ingen her som katalyserer uenighetene. Og siden Steinar var enig om at kjøkkenarbeid egner seg for begge kjønn, så ble det snakket om mat istedet for å krangle om hvem som skulle lage den. Og der ble jeg plutselig mest aktiv i snikk-snakk..... I see.
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5991 Skrevet 1. november 2009 (endret) I see. Kvinnfolk og snikk-snakk altså! hehe Men vi var vel egentlig enig i at venner av det annet kjønn kompliserer et parforhold nå Endret 1. november 2009 av Steinar40
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #5992 Skrevet 1. november 2009 Kvinnfolk og snikk-snakk altså! hehe Men vi var vel egentlig enig i at venner av det annet kjønn kompliserer et parforhold nå Var vi nå egentlig det. Vi var vel enig i at det kompliserer ting for deg....
Gjest Bianca26 Skrevet 1. november 2009 #5994 Skrevet 1. november 2009 Hahaha! Tråden er flyttet! Genialt.. flyttet til snikksnakk?
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5995 Skrevet 1. november 2009 Var vi nå egentlig det. Vi var vel enig i at det kompliserer ting for deg.... Ja, er ikke det hovedsaken? hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 1. november 2009 #5997 Skrevet 1. november 2009 Det var 300 sider rett i dass. hehe ja
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5998 Skrevet 1. november 2009 Det var 300 sider rett i dass. Hvorfor det?
Guriane Skrevet 1. november 2009 #5999 Skrevet 1. november 2009 Hvorfor det? Nei, hvorfor det. Hadde tråden blitt plassert her uansett, tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå