Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5281 Skrevet 27. oktober 2009 Bare alle disse diskusjonene viser jo egentlig hvor komplisert det er/blir. Mye enklere uten venner av det annet kjønn. jeg driter vel i hva du synes er enklere. om du syns det er så himla lett å kutte ut venner så sier jeg nok en gang at det er tydelig du ikke har venner. venner er det viktigste du har steinar. om du ikke forstår det så vil ikke jeg vite hva du har inni deg istedet for hjerte. for hjerte har du ikke
*Numi* Skrevet 27. oktober 2009 #5282 Skrevet 27. oktober 2009 Kommer an på åssen du oppfører deg. Er du altfor interessert i en person (gutt) så blir det fort feil. Du er så kjønnsfiksert, Steinar. Er en person interessant, så er en person interessanet, uavhengig om vedkommende er en mann eller kvinne. Interessante mennesker ser jeg på som et privilegium å ha i livet mitt som venner, og det synes jeg nesten jeg må få lov til uavhengig av om jeg er i et forhold eller ikke.
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5283 Skrevet 27. oktober 2009 jeg driter vel i hva du synes er enklere. om du syns det er så himla lett å kutte ut venner så sier jeg nok en gang at det er tydelig du ikke har venner. venner er det viktigste du har steinar. om du ikke forstår det så vil ikke jeg vite hva du har inni deg istedet for hjerte. for hjerte har du ikke Poenget er bare at det er mindre komplisert for kvinner å ha venninner.
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5284 Skrevet 27. oktober 2009 Bare alle disse diskusjonene viser jo egentlig hvor komplisert det er/blir. Mye enklere uten venner av det annet kjønn. Det er helt feil. Det er jo bare DU i denne diskusjonen som mener det blir komplisert!!!
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5285 Skrevet 27. oktober 2009 Poenget er bare at det er mindre komplisert for kvinner å ha venninner. Mindre komplisert for DEG mener du nå.
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5286 Skrevet 27. oktober 2009 Bare alle disse diskusjonene viser jo egentlig hvor komplisert det er/blir. Mye enklere uten venner av det annet kjønn. Det enkle er ikke alltid det beste
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5287 Skrevet 27. oktober 2009 Det enkle er ikke alltid det beste der sa du det yiihaaa hehehe
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5288 Skrevet 27. oktober 2009 der sa du det yiihaaa hehehe å var det to smileys i den det så bare han kule med gitar
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5289 Skrevet 27. oktober 2009 å var det to smileys i den det så bare han kule med gitar hihi
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5290 Skrevet 27. oktober 2009 Mindre komplisert for DEG mener du nå. Er ikke jeg meg?
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5291 Skrevet 27. oktober 2009 å var det to smileys i den det så bare han kule med gitar Hvem klarer vel å morstå en charmeur med gitar???
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5292 Skrevet 27. oktober 2009 Prate normalt i sammen med andre folk er selvfølgelig helt greit. Flørting er derimot ikke greit. quote name='Steinar40' date='27.10.2009 (20:59) ' post='7440207' Kommer an på åssen du oppfører deg. Er du altfor interessert i en person (gutt) så blir det fort feil. Man kan finne en annen person fasinerende. Og selv om denne personen er av motsatt kjønn, betyr ikke det at man finner h*n så fasinerende at man vil blir kjent med alle sider, oppleve personen på alle måter. Eller er det sånn for deg? At hvis en kvinne fasinerer deg på et vis, så vil du ha hele henne. Kroppen og alt...
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5293 Skrevet 27. oktober 2009 Man kan finne en annen person fasinerende. Og selv om denne personen er av motsatt kjønn, betyr ikke det at man finner h*n så fasinerende at man vil blir kjent med alle sider, oppleve personen på alle måter. Eller er det sånn for deg? At hvis en kvinne fasinerer deg på et vis, så vil du ha hele henne. Kroppen og alt... du skjønner i følge steinar så er alle gutter bare interessert i sex og kvinner fins jo ikke fascinerende på andre måter
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5294 Skrevet 27. oktober 2009 Poenget er bare at det er mindre komplisert for kvinner å ha venninner. Mindre komplisert for DEG mener du nå. Er ikke jeg meg? Herregud for et svadasvar!! Og vær snill å slutt å svar et spørsmål med et spørsmål... Svar på det du blir spurt om først, og still nytt spørsmål etterpå heller.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5295 Skrevet 27. oktober 2009 Herregud for et svadasvar!! Og vær snill å slutt å svar et spørsmål med et spørsmål... Svar på det du blir spurt om først, og still nytt spørsmål etterpå heller. ser du ceecee det der er slike svar steinar kommer opp med når han ikke har et intelligent svar å komme med og sikkert når han innser at han tar feil men ikke vil innrømme det
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5296 Skrevet 27. oktober 2009 ser du ceecee det der er slike svar steinar kommer opp med når han ikke har et intelligent svar å komme med og sikkert når han innser at han tar feil men ikke vil innrømme det Fullstendig klar over det ja... Grenseløst irriterende å delta i en debatt der folk ikke svarer, men unnviker og vrir seg unna med å stille motparten spm. istedenfor å svare på det de egentlig spurte om eller argumenterte med.
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5297 Skrevet 27. oktober 2009 Mindre komplisert for DEG mener du nå. Hvor er spørsmålet? hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5298 Skrevet 27. oktober 2009 Hvor er spørsmålet? hehe ikke spill dum steinar hun prøvde å påpeke at det å ha venner av motsatt kjønn kun er komplisert for ditt vedkommende i dette forumet og at du skal drive å si at det er komplisert for alle, alltid
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5299 Skrevet 27. oktober 2009 Hvor er spørsmålet? hehe Jeg trodde du var intelligent nok til å forstå hva jeg mente... Så feil kan man ta! Prøver igjen, denne gang med spm.tegn så det ikke blir noen misforståelser: Mindre komplisert for deg, mener du nå? Bakgrunnen for spm. er at du skrev at det er mindre komplisert for kvinner ¨ha venninner. Det er ikke vi kvinner som synes det er mer komplisert å ha mannlige venner enn venninner. Vi ser ingen problemer med det.Da må du vel mene at det er mer komplisert for DEG at kvinner (dama) har mannlige venner.
CeeCee Skrevet 27. oktober 2009 #5300 Skrevet 27. oktober 2009 ikke spill dum steinar hun prøvde å påpeke at det å ha venner av motsatt kjønn kun er komplisert for ditt vedkommende i dette forumet og at du skal drive å si at det er komplisert for alle, alltid Steinar har hele tiden påstått at han er en intelligent mann, og blitt kjempefornærma når noen har ymtet frempå at han ikke er det. Nå kjører han sin egen påståtte intelligens i senk. La ham holde på, så slipper vi å lure på om han holder på med faenskap, eller om det er intelligensen hans det står på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå