Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5261 Skrevet 27. oktober 2009 Hittil har alt dreid seg om deg og om hva du vil la damen din få lov til. Da vil jeg bare spørre, kan hun kreve noe av deg? Sett at du røyker eller bruker snus. Ville du sluttet med det hvis damen din ikke likte det, eller om hun krevde det hvis dere skulle ha et forhold? Interessant eksempel. Når det gjelder om jeg ville sluttet å røyke eller snuse fordi dama krevde det, så er jeg nesten nødt til å si - nei. Men jeg skal forklare litt Etter alt jeg har sett/hørt av de jeg kjenner som røyker, så er det ekstremt vanskelig å slutte faktisk. Nikotin er ekstremt vanedannende. De som klarer å slutte har en indre motivasjon som gjør at de klarer det selv. Men det skal nok ekstremt mye til at noen andre kan få dem til det. Og mange klarer bare ikke å slutte å røyke dessverre. Fordelen med meg er da at jeg hverken røyker eller snuser hehe Og jeg ville faktisk forsøkt å forbedre meg hvis det var noe hun ikke likte - innen rimelighetens grenser
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5262 Skrevet 27. oktober 2009 dessuten når du møter en ny dame som du knapt kjenner så er det urimelig at hun skal velge deg til fordel for en hun f.eks har kjent hele sitt liv Du syns ikke det er viktigere at du og han skal bli godt kjente da? Det er jo det som er poenget - istedet for at han må bruke tid på å bli kjent med alle dine kompiser også. Ser du problematikken?
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5263 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke vanskelig å merke om noen flørter og viser andre unødvendig interesse eller ikke. Det har sikkert du merket også. Altså, det spørs hvordan en definerer unødvendig interesse. Å snakke med en annen person, være blid og imøtekommende er det unødig interesse? Jfr mann som spør hva klokka er og innleder samtale på venteværelse...
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5264 Skrevet 27. oktober 2009 dessuten når du møter en ny dame som du knapt kjenner så er det urimelig at hun skal velge deg til fordel for en hun f.eks har kjent hele sitt liv -Bianca, SØT kattepus - Du syns ikke det er viktigere at du og han skal bli godt kjente da? Det er jo det som er poenget - istedet for at han må bruke tid på å bli kjent med alle dine kompiser også. Ser du problematikken? Det er en sjanse å ta å gi ultimatumet meg eller kameraten. Kompisen går lenger tilbake i tid. Ny mann..... gammel venn.... Det er mye mulig vennskapet ville være sterkest. Og det er ikke enten eller, de fleste nedprioriterer venner, iallefall litt, når de er i forhold. Men hvis du skal kreve at mannlige venner skal kuttes helt ut, bør du vite at det er en sjanse å ta.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5265 Skrevet 27. oktober 2009 Dama trenger jo ikke sitte å drikke pils og spille backgammon og snakke om gamledager med eksen heller, - når typen sitter alene hjemme og hu har sagt hun er hos en venninne fordi typen er så sjalu... hun kunne vært ærlig og sagt hvor hun skulle og om typen ikke hadde andre planer kunne hun spurt om han ville være med. jeg hadde syntes det var kjekt om min mannlige kompis og min type kunne blitt venner. jeg tror det hadde bidratt til å skape mindre sjalusi
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5266 Skrevet 27. oktober 2009 Du syns ikke det er viktigere at du og han skal bli godt kjente da? Det er jo det som er poenget - istedet for at han må bruke tid på å bli kjent med alle dine kompiser også. Ser du problematikken? nei jeg ser ikke problematikken fordi om du liker en jente så er det viktig at du er interessert i vennene hennes også. jeg hadde hatt problemer med å deite en fyr som ikke var interessert i å møte vennene mine. hadde blitt dritlei meg og tenkt at han var en drittsekk og ikke villet gå på flere deiter med han. blir du sammen med noen så må du ta hele pakka, i samfunnet vi lever i nå er det mange som har et nærmere forhold til sine venner enn foreldre og søsken. de blir som en familie. vil du at dama di skal kutte ut "familien" sin?
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5267 Skrevet 27. oktober 2009 Altså, det spørs hvordan en definerer unødvendig interesse. Å snakke med en annen person, være blid og imøtekommende er det unødig interesse? Jfr mann som spør hva klokka er og innleder samtale på venteværelse... Prate normalt i sammen med andre folk er selvfølgelig helt greit. Flørting er derimot ikke greit.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5268 Skrevet 27. oktober 2009 Prate normalt i sammen med andre folk er selvfølgelig helt greit. Flørting er derimot ikke greit. grensa for hva som er flørting er jo relativ da. er det flørting å le av vitsene til en gutt f.eks eller å smile hyggelig til han?
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5269 Skrevet 27. oktober 2009 -Bianca, SØT kattepus - Det er en sjanse å ta å gi ultimatumet meg eller kameraten. Kompisen går lenger tilbake i tid. Ny mann..... gammel venn.... Det er mye mulig vennskapet ville være sterkest. Og det er ikke enten eller, de fleste nedprioriterer venner, iallefall litt, når de er i forhold. Men hvis du skal kreve at mannlige venner skal kuttes helt ut, bør du vite at det er en sjanse å ta. Livet er et sjansespill
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5270 Skrevet 27. oktober 2009 Livet er et sjansespill Risikovurdering
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5271 Skrevet 27. oktober 2009 -Bianca, SØT kattepus - takk:) måtte bare ha den
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5272 Skrevet 27. oktober 2009 grensa for hva som er flørting er jo relativ da. er det flørting å le av vitsene til en gutt f.eks eller å smile hyggelig til han? Kommer an på åssen du oppfører deg. Er du altfor interessert i en person (gutt) så blir det fort feil.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5273 Skrevet 27. oktober 2009 Kommer an på åssen du oppfører deg. Er du altfor interessert i en person (gutt) så blir det fort feil. når blir jeg alt for interessert? hvor går grensa etter din mening? og jeg venter fortsatt på svar fra mitt andre innlegg også
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5274 Skrevet 27. oktober 2009 nei jeg ser ikke problematikken fordi om du liker en jente så er det viktig at du er interessert i vennene hennes også. jeg hadde hatt problemer med å deite en fyr som ikke var interessert i å møte vennene mine. hadde blitt dritlei meg og tenkt at han var en drittsekk og ikke villet gå på flere deiter med han. blir du sammen med noen så må du ta hele pakka, i samfunnet vi lever i nå er det mange som har et nærmere forhold til sine venner enn foreldre og søsken. de blir som en familie. vil du at dama di skal kutte ut "familien" sin? I et parforhold er det kjæresten som er nærmeste familien. Venner må da nedprioriteres men du skal selvfølgelig ikke kutte dem ut uten god grunn.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5275 Skrevet 27. oktober 2009 I et parforhold er det kjæresten som er nærmeste familien. Venner må da nedprioriteres men du skal selvfølgelig ikke kutte dem ut uten god grunn. [/quote jeg er ikke enig. spesielt ikke når man nettopp har begynt å deite. han blir ikke familie før forholdet har blitt ordentlig seriøst. venner skal ikke nedprioriteres. tull og vås. tydelig at du ikke har venner
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5277 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er ikke enig. spesielt ikke når man nettopp har begynt å deite. han blir ikke familie før forholdet har blitt ordentlig seriøst. venner skal ikke nedprioriteres. tull og vås. tydelig at du ikke har venner Jeg mener når man lever sammen i et seriøst parforhold. Ikke når man dater.
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5278 Skrevet 27. oktober 2009 når blir jeg alt for interessert? hvor går grensa etter din mening? Det kan man bare si når det skjer.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5279 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er ikke enig. spesielt ikke når man nettopp har begynt å deite. han blir ikke familie før forholdet har blitt ordentlig seriøst. venner skal ikke nedprioriteres. tull og vås. tydelig at du ikke har venner Jeg mener når man lever sammen i et seriøst parforhold. Ikke når man dater. hvorfor snakket du om at dama måtte kutte ut sin mannlige kompis når du nylig har møtt dama da? for det var det du sa. forholdet har knappest rukket å bli seriøst ennå da. du er en drittsekk om du nekter dama å kutte ut venner uansett kjønn. da får du bare fortsette å være singel eller bli homo som sagt. skjønner ikke hvorfor du ikke gir deg. alle er uenige med deg. absolutt alle. bortset fra waco da men han er jo wacko
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5280 Skrevet 27. oktober 2009 hvorfor snakket du om at dama måtte kutte ut sin mannlige kompis når du nylig har møtt dama da? for det var det du sa. forholdet har knappest rukket å bli seriøst ennå da. du er en drittsekk om du nekter dama å kutte ut venner uansett kjønn. da får du bare fortsette å være singel eller bli homo som sagt. skjønner ikke hvorfor du ikke gir deg. alle er uenige med deg. absolutt alle. bortset fra waco da men han er jo wacko Bare alle disse diskusjonene viser jo egentlig hvor komplisert det er/blir. Mye enklere uten venner av det annet kjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå