Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
ja og det alle vi andre har sagt flere ganger, er at det bare blir komplisert om man selv går inn for å gjøre det komplisert

Nei, det er mer komplisert. Det sier seg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, det er mer komplisert. Det sier seg selv.

ja kanskje det er det for deg men det trenger ikke nødvendigvis å være komplisert for andre. JEG synes ikke det er komplisert

Skrevet

Det kan være mer komplisert, men trenger slett ikke å være det. Hvis det ikke finnes noen seksusell spenning eller interesse mellom din partner og hennes mannlige venn, så er det jo ikke mer komplisert.

Skrevet
Hmm, har nå sjekket (har litt dødtid). Og det var månen som var i skytten. Acendanten min var vekten.... faktisk.

Jeg er kreps, bare så det er sagt :fnise:

Og hva betyr så dette?
Jeg veeeet ikke :ler2: det var du som begynte å dra inn astrologi, og Guriane som nevnte acendanten....
At vi er en match made in heaven? ;) hehe
nja :lete:

Don't count on it....

You think :fnise:

Skrevet
I hovedsak vil jeg bare at dama mi har god smak og ikke kler seg for å få oppmerksomhet ifra andre menn. Da blir det ingen problemer.

Men med dit kvinnesyn, så vil vel du fort TRO at hun gjør det selv om hun sier hun ikke gjør det, og da er dere jo for faan like langt.

Det ser jeg jo da i så fall på oppførselen hennes.

Er hun mer interessert i å flørte med andre mannfolk enn å være sammen med meg, så vil jeg selvfølgelig begynne å lure. Med god grunn.

Hvis du ikke leser noe inn i oppførselen som ikke er der. Hva regner du som flørting, blikk-kontakt med en fremmed mann?

med andre ord. jeg kler meg fint fordi JEG liker det. jeg gjør det mest for min egen del. Jeg hadde ikke følt meg vel i et fotsidt kjerringskjørt

AMEN!

Skrevet

Jeg går som regel alltid i fotside kjerringskjørt og føler meg veldig vel i det. :sjenert:

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg går som regel alltid i fotside kjerringskjørt og føler meg veldig vel i det. :sjenert:

men det er jo helt greit det så lenge det er DITT valg og ikke typen din sitt. det er det jeg prøver å si

Skrevet

Du er sikkert kjempe-flott! Men vi fokuserer på korte for det er det Steinar sier ikke er lov :fnise:

Skrevet

Hmmm. jeg har prøvd et par ganger å bli "venn" med gutter/menn eller hva det nå heter, men det har alltid vært litt uklart hva vi er.

Har kanskje hatt 3-4 ordentlige gutte venner, men de fleste har det bare vært litt spesielt. Får et inntrykk at de vil enten ha noe mer eller så er man ikke SÅ interessant lengre.

Pleier jo å sove i samme seng med venninner feks etter byn eller noe (i stor seng) sånn som jeg pleide med søskenene mine da jeg var liten. Men de guttene jeg har prøvd det på og gitt tydelig tegn på at vi er venner, så har de prøvd seg på et elle annet vis. Venninnen min var også sånn godtroende og fikk opplevd det samme. Pga. det har det vært litt vanskelig for meg å komme nært nok innpå noen gutter for å være bestekompiser eller noe sånt. Eneste bestekompiser har jo alltid vært kjærestene mine opp gjennom tidene.

Og de 3-4 andre guttekompisene mine, de trodde jeg var homofil ved første øyekast og er typisk jentas beste venn, selv om de egentlig ikke var homofile, eller ikke alle da! (Bare en).

Gjest Bianca26
Skrevet
Du er sikkert kjempe-flott! Men vi fokuserer på korte for det er det Steinar sier ikke er lov :fnise:

tjihi

Gjest Bianca26
Skrevet
Hmmm. jeg har prøvd et par ganger å bli "venn" med gutter/menn eller hva det nå heter, men det har alltid vært litt uklart hva vi er.

Har kanskje hatt 3-4 ordentlige gutte venner, men de fleste har det bare vært litt spesielt. Får et inntrykk at de vil enten ha noe mer eller så er man ikke SÅ interessant lengre.

Pleier jo å sove i samme seng med venninner feks etter byn eller noe (i stor seng) sånn som jeg pleide med søskenene mine da jeg var liten. Men de guttene jeg har prøvd det på og gitt tydelig tegn på at vi er venner, så har de prøvd seg på et elle annet vis. Venninnen min var også sånn godtroende og fikk opplevd det samme. Pga. det har det vært litt vanskelig for meg å komme nært nok innpå noen gutter for å være bestekompiser eller noe sånt. Eneste bestekompiser har jo alltid vært kjærestene mine opp gjennom tidene.

Og de 3-4 andre guttekompisene mine, de trodde jeg var homofil ved første øyekast og er typisk jentas beste venn, selv om de egentlig ikke var homofile, eller ikke alle da! (Bare en).

men sant da har du jo noen mannlige venner. og det hasr ikke typen din problemer med?

Skrevet

Jenter er åpenbart veldig godtroende. Hva i all verden er det dere tenker på og hva skulle poenget være med å sove i samme seng?

Gjest Bianca26
Skrevet
Jenter er åpenbart veldig godtroende. Hva i all verden er det dere tenker på og hva skulle poenget være med å sove i samme seng?

kanskje det ikke var plass andre plasser? hvem vil sove på gulvet liksom?

Skrevet
Det kan være mer komplisert, men trenger slett ikke å være det. Hvis det ikke finnes noen seksusell spenning eller interesse mellom din partner og hennes mannlige venn, så er det jo ikke mer komplisert.

Det ER mer komplisert - det er udiskutabelt.

Når du treffer en ny mann så kjenner han for det første ikke engang deg, han kjenner ikke din mannlige venn eller ditt/hans forhold. Da blir det naturligvis komplisert. Og han er egentlig ikke noe interessert i din venn heller.

Skrevet
Hvis du ikke leser noe inn i oppførselen som ikke er der. Hva regner du som flørting, blikk-kontakt med en fremmed mann?

Det er ikke vanskelig å merke om noen flørter og viser andre unødvendig interesse eller ikke. Det har sikkert du merket også.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hittil har alt dreid seg om deg og om hva du vil la damen din få lov til. Da vil jeg bare spørre, kan hun kreve noe av deg? Sett at du røyker eller bruker snus. Ville du sluttet med det hvis damen din ikke likte det, eller om hun krevde det hvis dere skulle ha et forhold?

Gjest Bianca26
Skrevet
Det ER mer komplisert - det er udiskutabelt.

Når du treffer en ny mann så kjenner han for det første ikke engang deg, han kjenner ikke din mannlige venn eller ditt/hans forhold. Da blir det naturligvis komplisert. Og han er egentlig ikke noe interessert i din venn heller.

men kanskje han burde bli interessert i å bli kjent med min mannlige venn så han fikkvite hvordan han var å slapp å være usikker. det hadde jo blitt mindre komplisert om du var imøtekommende mot dama di og faktisk prøve å finne ut om denne kompisen hennes var en redelig kar istedet for å bare si at han får du ikke være venner med og jeg er ikke interessert i å vite av han. hører du ikke selv hvordan du da selv blir skyld i å gjøre det mest mulig komplisert?

Gjest Bianca26
Skrevet
men kanskje han burde bli interessert i å bli kjent med min mannlige venn så han fikkvite hvordan han var å slapp å være usikker. det hadde jo blitt mindre komplisert om du var imøtekommende mot dama di og faktisk prøve å finne ut om denne kompisen hennes var en redelig kar istedet for å bare si at han får du ikke være venner med og jeg er ikke interessert i å vite av han. hører du ikke selv hvordan du da selv blir skyld i å gjøre det mest mulig komplisert?

dessuten når du møter en ny dame som du knapt kjenner så er det urimelig at hun skal velge deg til fordel for en hun f.eks har kjent hele sitt liv

Skrevet

Dama trenger jo ikke sitte å drikke pils og spille backgammon og snakke om gamledager med eksen heller, - når typen sitter alene hjemme og hu har sagt hun er hos en venninne fordi typen er så sjalu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...