LilleBille Skrevet 27. oktober 2009 #5141 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg får fortsatt ikke Steinars bastante "Nei, det får hun ikke lov til"-holdninger til å rime med hans tidligere utsagn om at han har ikke rett til å bestemme over noen. :klø: Du er vel ikke den eneste Men - det er om jeg har forstått det rett - snakk om en kombinasjon av at han er mann, at om man er i et forhold så eier man hverandre, og at det er god kommunikasjon når han får bestemme, og så litt om alder.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5142 Skrevet 27. oktober 2009 Du er vel ikke den eneste Men - det er om jeg har forstått det rett - snakk om en kombinasjon av at han er mann, at om man er i et forhold så eier man hverandre, og at det er god kommunikasjon når han får bestemme, og så litt om alder. han er totalt urealistisk
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5143 Skrevet 27. oktober 2009 Eie?! man eier ikke hverandre steinar. man er sin egen eiendom. det står faktisk i lover at en hver har rett til, blant annet å bestemme over sin egen kropp, noe som jeg tolker dit hen at det er en menneskerettighet å bestemme hvilke klær man skal ha på seg, noe du tidligere har hevdet ikke er lov. tror du bør slutte å lese bibelen. den er ikke bra for huet ditt
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5144 Skrevet 27. oktober 2009 Ikke i min verden. Jeg kan gi damer jeg kjenner en klem - det syns jeg er naturlig. Og kyss på kinnet er ikke smart i disse svineinfluensa tider. kom deg ut i den virkelige verden. i flere land og kulturer er kyss på kinnet en vanlig hilsemåte
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5145 Skrevet 27. oktober 2009 Det verste/beste er at min acendant er i skytten... Hmm, har nå sjekket (har litt dødtid). Og det var månen som var i skytten. Acendanten min var vekten.... faktisk. Jeg er kreps, bare så det er sagt
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #5146 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke lov! Nei, det er mye som ikke er lov. Og som man selv velger å ikke gjøre... Velge selv .... ikke bli påtvunget... Liker ikke tatoveringer. Jeg liker ikke tatoveringer på meg selv. Men det kan være fint på andre. Og ingen kan bestemme over andres kropp sånn som du tror du kan ved å nedlegge veto mot tatovering.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #5147 Skrevet 27. oktober 2009 Noen kvinner er faktisk "farlige" fordi de får makt over meg. Og det liker jeg ikke. Gjør meg svak. Og jeg har ikke tenkt til å berøve noen sin frihet - ikke mer enn normalt i et seriøst parforhold i hvert fall. jooo det har du. det er å berøve noens frihet når de ikke får kle seg i korte skjørt. so what om andre menn ser på dama di det er jo ikke det samme som at hun er utro. hvis du har sånn holdning til kvinner som du har så foreslår jeg at du begynner å deite menn istedet for
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5150 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan har du tenkt til å nekte henne? Og hva om hun velger å ta en uansett hva du måtte mene. Det er jo tross alt hennes kropp. Kommer du til å surmule og gjøre det til et sant helvete for henne? Sier selvfølgelig klart og tydelig i fra at jeg ikke liker det og at jeg derfor vil at hun ikke skal gjøre det. Hvis hun da allikevel gjør det, så er det ikke akkurat positivt, nei.
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5151 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Han kommer vel til å dumpe henne da, for med sans for tatoveringer kan hun jo ikke være drømmedama/den rette. Det er faktisk langt ifra umulig, nei. Fordi at da har vi et for ulikt syn/smak, hun klarer ikke å vise meg hensyn, og vi klarer ikke å samarbeide. Dermed vil det være bedre at vi ikke er i sammen. Endret 27. oktober 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5152 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kan si hva jeg mener/synes - men så er det opp til ham. Ikke i et parforhold.
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2009 #5153 Skrevet 27. oktober 2009 HVa om du treffer drømmedama og hun viser seg å allerede ha en tatovering som hun fikk da hun var atten? Dumper du henne da?
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2009 #5154 Skrevet 27. oktober 2009 Ikke i et parforhold. Du bør vurdere å endre begrepet til "diktatorforhold" Steinar.
Tabris Skrevet 27. oktober 2009 #5155 Skrevet 27. oktober 2009 Det er faktisk langt ifra umulig, nei. Fordi at da har vi et for ulikt syn/smak, hun klarer ikke å vise meg hensyn, og vi klarer ikke å samarbeide. Dermed vil det være bedre at vi ikke er i sammen. Så med å "samarbeide" så mener du at hun må gjøre som du sier? Se for deg noe du virkelig har lyst til å gjøre, og hvor hun da sa at "det får du ikke lov til" - hadde du latt være å gjøre det da?
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5156 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg får fortsatt ikke Steinars bastante "Nei, det får hun ikke lov til"-holdninger til å rime med hans tidligere utsagn om at han har ikke rett til å bestemme over noen. :klø: Det at jeg ikke har noen "rett" til å bestemme, betyr ikke at jeg ikke kommer til å forsøke å få igjennom min vilje. Derimot er det selvfølgelig en grense for hvor langt jeg kan gå. Fysisk eller psykisk "vold" er jo ikke akseptabelt.
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2009 #5157 Skrevet 27. oktober 2009 Det at jeg ikke har noen "rett" til å bestemme, betyr ikke at jeg ikke kommer til å forsøke å få igjennom min vilje. Derimot er det selvfølgelig en grense for hvor langt jeg kan gå. Fysisk eller psykisk "vold" er jo ikke akseptabelt. Det var jammen raust av deg. Noterer også at alt du sier om samarbeid og respekt handler om at du skal fortelle henne hvordan du vil ha det, og det skal hun respektere og samarbeide om.
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5158 Skrevet 27. oktober 2009 Hmm, har nå sjekket (har litt dødtid). Og det var månen som var i skytten. Acendanten min var vekten.... faktisk. Jeg er kreps, bare så det er sagt Og hva betyr så dette? At vi er en match made in heaven? hehe
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5159 Skrevet 27. oktober 2009 HVa om du treffer drømmedama og hun viser seg å allerede ha en tatovering som hun fikk da hun var atten? Dumper du henne da? Det kommer an på åssen det ser ut. Står det f.eks I love Per - eller noe sånt teit, så hadde det ikke vært positivt. Eller hvis tatoveringen var stygg, stor eller smakløs.
Gjest Astrolog... Skrevet 27. oktober 2009 #5160 Skrevet 27. oktober 2009 Og hva betyr så dette? At vi er en match made in heaven? hehe Don't count on it....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå