Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5101 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ja-da. Men det er neppe så utbredt som du tror...Eventuelt er det mer utbredt enn du tror ... hmm. nei. Hvis du skulle gjette, hva tror du vi andre er Isprinsesser ... Men alvorlig, siden du har poengtert at du er ildtegn. Hva tror du jeg (da) er? (e: mulig jeg nå viser histronisk adferd da, men... ) Endret 26. oktober 2009 av Ella_Grey
kristian82 Skrevet 26. oktober 2009 #5102 Skrevet 26. oktober 2009 En jeg gikk i klasse med for mange år siden sa at dama mi burde være professor hehe Han var vel kanskje ikke den helt skarpeste kniven selv da men. Hyggelig fyr Har ingen interesse av det heller. Dama mi er min private eiendom Men du må jo være åpen for at noen andre har fått hevd på visse eiendomsbeføyelser da. Å i strandsonen er det fri ferdsel.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5103 Skrevet 26. oktober 2009 Smart eller ikke smart i influensatider var vel ikke det det var snakk om. At du i din verden ikke anerkjenner kyss på kinnet som en hilsemåte får så være - men du sammenlignet dette med om det var greit å råkline. Hvorfor i all verden dro du da inn råklining i forbindelse med kyss på kinnet hilsing? Det var bare et litt humoristisk svar til KateW. Der er ikke forbudt å spøke litt eller?
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5104 Skrevet 26. oktober 2009 Har ingen interesse av det heller. Dama mi er min private eiendom HAr du tenkt å markere/merke eiendomsretten på noe vis?
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5105 Skrevet 26. oktober 2009 For første gang helt i klartekst... Og med min private eiendom så mener jeg da at ingen andre mannfolk har tilgang. Noe som er helt normalt i et parforhold faktisk. Det betyr altså ikke at jeg skal bestemme alt over henne.
LilleBille Skrevet 26. oktober 2009 #5106 Skrevet 26. oktober 2009 HAr du tenkt å markere/merke eiendomsretten på noe vis? Jeg tror ikke det blir sånn
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5107 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror ikke det blir sånn Nei, det hadde jo bare vært dumt
LilleBille Skrevet 26. oktober 2009 #5108 Skrevet 26. oktober 2009 Og med min private eiendom så mener jeg da at ingen andre mannfolk har tilgang. Noe som er helt normalt i et parforhold faktisk. Det betyr altså ikke at jeg skal bestemme alt over henne. Du har jo en noe spesiell bruk av ordet eiendom - det har vi jo skjønt. Men jeg lurer litt på hva du ikke skal bestemme.... Du skal bestemme hvem hun skal være venner med Du skal bestemme hvem hun skal få være sammen med Du skal bestemme hvem hun skal få reise bort med Du skal bestemme hva hun skal ha på seg Du skal bestemme hvordan hun skal hilse på folk Du skal bestemme at hun ikke får ligge med andre osv... Så hva får hun bestemme selv? Det er jo normalt at man ikke ligger rundt når man er i et forhold. De aller fleste av oss tar også hensyn til en partner - og vi blir enige om hvordan vi skal innrette oss SAMMEN - det er ikke en som eier den andre - det er ikke en som bestemmer.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5109 Skrevet 26. oktober 2009 hmm. nei. Vi kan godt diskutere dette til du blir sliten og gir deg Men alvorlig, siden du har poengtert at du er ildtegn. Hva tror du jeg (da) er? (e: mulig jeg nå viser histronisk adferd da, men... ) Jordtegn?
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5110 Skrevet 26. oktober 2009 HAr du tenkt å markere/merke eiendomsretten på noe vis? Hva med en spesiell gullring?
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5111 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Vi kan godt diskutere dette til du blir sliten og gir deg pff - det er ikke så viktig for meg hvor opptatt andre er av komplimenter. Jeg oppfatter iallefall ikke at menn kommer så langt med komplimenter som du tror. Jordtegn? Nei Endret 26. oktober 2009 av Ella_Grey
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5112 Skrevet 26. oktober 2009 Du har jo en noe spesiell bruk av ordet eiendom - det har vi jo skjønt. Men jeg lurer litt på hva du ikke skal bestemme.... Du skal bestemme hvem hun skal være venner med Du skal bestemme hvem hun skal få være sammen med Du skal bestemme hvem hun skal få reise bort med Du skal bestemme hva hun skal ha på seg Du skal bestemme hvordan hun skal hilse på folk Du skal bestemme at hun ikke får ligge med andre osv... Så hva får hun bestemme selv? Det er jo normalt at man ikke ligger rundt når man er i et forhold. De aller fleste av oss tar også hensyn til en partner - og vi blir enige om hvordan vi skal innrette oss SAMMEN - det er ikke en som eier den andre - det er ikke en som bestemmer. Hun eier meg og jeg eier henne - vi eier hverandre Og hun får bestemme masse detaljer selv. Men i et parforhold blir det jo ofte at man gjør ting som du sier i SAMMEN.
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5114 Skrevet 26. oktober 2009 Hva med en spesiell gullring? Jeg føler vel at ditt kontroll /eiendomsbehov er større enn ring på fingeren klarer å sikre...
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5115 Skrevet 26. oktober 2009 Vanntegn da? Ideelt sett skulle du klart det på første forsøk, da
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5116 Skrevet 26. oktober 2009 Ideelt sett skulle du klart det på første forsøk, da Deg med et ildtegn kan da være en av disse (avhengig av stjernetegnet ditt): Aldri kjedelig, men av og til ganske skremmende! Lidenskapelig, men kan bli en slagmark! Interessant, men de er vanskelige å forstå!
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5117 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg føler vel at ditt kontroll /eiendomsbehov er større enn ring på fingeren klarer å sikre... Finnes mange fine ringer gitt - fine og dyre. Men jeg ser det som veldig viktig med et dyrt "full stopp skilt" faktisk hehe
Ella_Grey Skrevet 26. oktober 2009 #5118 Skrevet 26. oktober 2009 Deg med et ildtegn kan da være en av disse (avhengig av stjernetegnet ditt): Aldri kjedelig, men av og til ganske skremmende! Lidenskapelig, men kan bli en slagmark! Interessant, men de er vanskelige å forstå! Ha ha, vet ikke om det er noe av dette som er noe å trakte etter ...
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5119 Skrevet 26. oktober 2009 Ha ha, vet ikke om det er noe av dette som er noe å trakte etter ... Må ha litt pasjon i livet vettu
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5120 Skrevet 26. oktober 2009 Dama mi er min private eiendom Eiendom? Hun er ikke ei tomt, Steinar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå