Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg likte bedre pusekatt bildet :)

Men det er klart at jeg blir forbannet hvis dama mi flørter med andre mannfolk. Prate normalt er helt greit, men noe mer er ikke greit.

Hva med å klemme, gi et kyss på kinnet, holde på armen når man prater, stryke over ryggen, smile til.... Alt dette er det helt vanlig å gjøre med menn og kvinner som jeg ikke er i forhold til.

*bilder i hodet av Steinar som eksploderer av skrekk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen damer som pulte meg når jeg var liten gutt på 6-10 år og solgte lodd. :snurt: :snurt:

Du får komme til meg å selge lodd, og hvis du spør hvor mye klokka er, så får du se pupper også... :sexy:

Skrevet (endret)
Kate, nå var du usaklig. Bruke store bokstaver og greier :nei: Du må bare forstå at Steinar aldri misforstår eller ser bort fra poenger med vilje, han er jo tross alt eldst her :roll:

Sorry, PMS, også føler jeg meg litt tykk, og da blir jeg så sinna. Det er sånn vi kvinner er, vet du. Kanskje det hjelper med litt sjokolade.

Endret av KateW
Skrevet
Hvorfor skriver du at du skal bestemme at hun ikke får/har sex med andre hvis det er noe som sier seg selv at hun ikke har det?

Ja, har jeg ikke da bestemt det?

Jeg kunne jo vært en slik mann som bestemte at dama kan få lov til å ha sex med andre.

Skrevet
Du får komme til meg å selge lodd, og hvis du spør hvor mye klokka er, så får du se pupper også... :sexy:

:strix: :strix: :strix::nigo:

Skrevet
Ja. Og det er det de fleste av oss her har prøvd å få deg til å forstå,- at du ikke kan snakke på vegne av alle menn! Det er også noe som har blitt sagt flere ganger. Men du husker vel ikke det heller? :roll:

Jo, det har du.

Alder har ikke noe med dette å gjøre, Steinar. Men du tror det gir deg et visst overtak når du vet du snakker med noen som er yngre enn deg.

Det eneste som interesserer meg er kombinasjonen intelligens og sunt folkevett. Begge deler øker vanligvis noe med årene.

Skrevet

DET ER IKKE DET JEG SNAKKER OM, MENN VIL SNAKKE MED DAMA DI MED MINDRE HUN SER UT SOM EN TILBAKESTÅENDE BURUGLE, OG SANNSYLINGVIS OGSÅ DA. KORTE SKJØRT HAR INGENTING MED SAKEN Å GJØRE.

Korte skjørt har i hvert en del å si for meg :smoke: hehe

Og jeg er garantert ikke alene.

Skrevet
Du er kjapp med å kategorisere folk, eller? Jeg er meg. Lever ikke i en boks! ;)

Det var ikke jeg som fant på Goth ;) hehe

Skrevet
Det eneste som interesserer meg er kombinasjonen intelligens og sunt folkevett. Begge deler øker vanligvis noe med årene.

Tror den økningen stopper når man er noen og tyve jeg. :opplyser:

Skrevet
Hva med å klemme, gi et kyss på kinnet, holde på armen når man prater, stryke over ryggen, smile til.... Alt dette er det helt vanlig å gjøre med menn og kvinner som jeg ikke er i forhold til.

*bilder i hodet av Steinar som eksploderer av skrekk*

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Skrevet
Ja, har jeg ikke da bestemt det?

Jeg kunne jo vært en slik mann som bestemte at dama kan få lov til å ha sex med andre.

Nei. Som jeg har sagt et par ganger før her, så er det visse ting man ikke trenger å snakke om, visse ting man ikke gjør når man er i et forhol og visse ting man gjør. Det å pule rundt er noe man vanligvis ikke gjør. Det at du tar på deg æren for at hun er trofast er jo helt absurd.

Ja, det kunne du, hvis du var halliken hennes.

Skrevet
Tror den økningen stopper når man er noen og tyve jeg. :opplyser:

Da tror du helt feil.

Skrevet (endret)
Det eneste som interesserer meg er kombinasjonen intelligens og sunt folkevett.

Begge deler øker vanligvis noe med årene.

Nå måtte jeg bare le. Snakker du om intelligens og sunt folkevett? :fnise:

Vi kan vel kanskje slå fast at dette ikke er noe som gjelder for alle.. :filer:

Endret av Guriane
Skrevet
Da tror du helt feil.

Nei, dumme folk er gjerne like dumme når de er 38 som når de var 27.

Skrevet
Nei. Som jeg har sagt et par ganger før her, så er det visse ting man ikke trenger å snakke om, visse ting man ikke gjør når man er i et forhol og visse ting man gjør. Det å pule rundt er noe man vanligvis ikke gjør. Det at du tar på deg æren for at hun er trofast er jo helt absurd.

Ja, det kunne du, hvis du var halliken hennes.

Du vet ikke mye om verden tydeligvis. Herregud så mange merkelige mannfolk og kvinnfolk det finnes! Åpne forhold, swingers, ekshibisjonister, voyeur ... you name it. Alt finnes, samme hvor sjukt det måtte være.

Skrevet
Du vet ikke mye om verden tydeligvis. Herregud så mange merkelige mannfolk og kvinnfolk det finnes! Åpne forhold, swingers, ekshibisjonister, voyeur ... you name it. Alt finnes, samme hvor sjukt det måtte være.

Syns nesten greiene dine virker sjukere. :ler:

Skrevet
Korte skjørt har i hvert en del å si for meg :smoke: hehe

Og jeg er garantert ikke alene.

Men det sier kanskje også litt om det berømte intelligensnivået ditt, dersom alt som skal til for at du tenner på en dame er at hun har kort skjørt.

Jeg vil heller ha en mann som tenner på meg når jeg sitter med munnbind, enn en som tenner på meg når jeg har på meg kjole.

Han siste hadde jeg ganske sikkert aldri hatt sex med...

Skrevet
:sexy: :fnis:

Hold de store puppene dine som du skryter sånn av godt skult i en anstendig bh og under en høyhalset genser du.

Skrevet
Nei, dumme folk er gjerne like dumme når de er 38 som når de var 27.

Ja, men unntakene blir smartere og visere med årene - faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...