Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skal bestemme at dama mi ikke får/har sex med andre enn meg, ja.

Du tok ikke helt poenget i det KateW skrev, gjorde du vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du det, egentlig?

Skrevet

*Gjentar det jeg sa en gang til og utdyper dette* det menn tenner på er ikke korte skjørt, men sex-appeal, glimt i øyet, holdning, hvordan hun beveger seg osv. Hva skal DU gjøre med dette Steinar?

Du kan faktisk ikke bestemme at andre menn ikke skal se på dama di. Jeg har blitt sjekket opp i joggedress på legekontor, med munnbind og svineinfluensa. Skjønner du? Du kan ikke styre at menn liker dama di.

Skrevet
Du tok ikke helt poenget i det KateW skrev, gjorde du vel?

Jeg likte bedre pusekatt bildet :)

Men det er klart at jeg blir forbannet hvis dama mi flørter med andre mannfolk. Prate normalt er helt greit, men noe mer er ikke greit.

Skrevet
Joda, noen gjennomsnittlig mann er jeg ikke.

Jeg tenker betydelig mer enn gjennomsnittet og har sannsynligvis også kraftigere utviklet empati enn gjennomsnittet av menn.

Her sier du det jo igjen. Når du så sier at du representerer alle menn, så er vel dette litt selvmotsigende. Litt. :filer:

Mulig det. Men dette har ikke nødvendigvis noe med alder å gjøre, Steinar.

Og jeg visste at det med alder som argument kom til å komme.

Skrevet
*Gjentar det jeg sa en gang til og utdyper dette* det menn tenner på er ikke korte skjørt, men sex-appeal, glimt i øyet, holdning, hvordan hun beveger seg osv. Hva skal DU gjøre med dette Steinar?

Du kan faktisk ikke bestemme at andre menn ikke skal se på dama di. Jeg har blitt sjekket opp i joggedress på legekontor, med munnbind og svineinfluensa. Skjønner du? Du kan ikke styre at menn liker dama di.

Nettopp. Derfor oppfører man seg deretter og minimerer risiko.

Skrevet

Har du hørt om monogami eller er det et fremmedord i din verden?

Skrevet
Jeg likte bedre pusekatt bildet :)

Men det er klart at jeg blir forbannet hvis dama mi flørter med andre mannfolk. Prate normalt er helt greit, men noe mer er ikke greit.

Vel, det nye bildet er nok mer "meg", så jeg liker nok dette bedre.

Ja, det skjønner jeg vel. Men KateW spurte vel kanskje mer etter om du også skulle legge føringer på utstrålingen til dama di, siden det er utstråling som tilsier om hun får sex eller ikke, ikke klærne.

Skrevet
Her sier du det jo igjen. Når du så sier at du representerer alle menn, så er vel dette litt selvmotsigende. Litt. :filer:

Mulig det. Men dette har ikke nødvendigvis noe med alder å gjøre, Steinar.

Og jeg visste at det med alder som argument kom til å komme.

Jeg har aldri påstått at jeg representerer alle menn.

Men som mann likner jeg i sett og sinn mye mer på mange menn, enn jeg gjør på mange kvinner.

Skrevet

Jeg spurte hvorfor du skal bestemme at dama di ikke får/har sex med andre enn deg.

Hvis dere er monogame begge to så trenger ikke hun deg til å passe på at bena hennes ikke spriker.

Skrevet (endret)
Vel, det nye bildet er nok mer "meg", så jeg liker nok dette bedre.

Ja, det skjønner jeg vel. Men KateW spurte vel kanskje mer etter om du også skulle legge føringer på utstrålingen til dama di, siden det er utstråling som tilsier om hun får sex eller ikke, ikke klærne.

Herlighet, er du gother? ;)

Utstråling har mye å si, men det har faktisk klær også.

Endret av Steinar40
Skrevet
Jeg har aldri påstått at jeg representerer alle menn.

Men som mann likner jeg i sett og sinn mye mer på mange menn, enn jeg gjør på mange kvinner.

Jo, det har du, og ikke bare én gang.

Skrevet
Jo, det har du, og ikke bare én gang.

Det stemmer ikke. Bare tullprat.

Jeg har sagt at folk kan være - og er - utrolig forskjellige.

Og jeg mener at alder har en vesentlig betydning for det meste.

Skrevet
Jeg spurte hvorfor du skal bestemme at dama di ikke får/har sex med andre enn deg.

Hvis dere er monogame begge to så trenger ikke hun deg til å passe på at bena hennes ikke spriker.

Ja, forhåpentligvis blir det aldri nødvendig at jeg må bestemme at hun ikke skal ha sex med andre.

Skrevet
Nettopp. Derfor oppfører man seg deretter og minimerer risiko.

Seksuell tiltrekning, det som oppfattes som sensuelt, sjarm og hva som er vakkert ligger i øynene til den som ser. Det kan du IKKE styre, Steinar. Du kan ikke styre hvordan menn ser på dama di. Når jeg sitter i joggis og munnbind og blir sjekket opp av en meget tiltrekkende mann, så kan ikke jeg gjøre NOE med det.

Selvsagt finnes det oppførsel som man ikke bedriver, men du kan ikke BESTEMME hvem som skal tenne på dama di. Eneste du kan bestemme deg for er å stole på at hun er bare din.

Skrevet
Det stemmer ikke. Bare tullprat.

Jeg har sagt at folk kan være - og er - utrolig forskjellige.

Og jeg mener at alder har en vesentlig betydning for det meste.

Kanskje du burde lese gjennom tråden en dag.

Ja, det har du sagt, med små bokstaver etter du har sagt at alle menn er slik og alle kvinner er slik. Og at du vet hvordan alle menn tenker, for du er en mann selv. Hvis du kan si at du skiller deg ut fra mange andre menn med din påståtte empati for eksempel, så kan vel andre menn også skille seg ut fra ditt nedlatende syn på kvinner. Dét er logikk.

Ja, det er mange som bruker alder som argumentasjon når de ikke har noe mer å komme med.

Skrevet
Jeg har blitt sjekket opp i joggedress på legekontor, med munnbind og svineinfluensa.

Antar at dette er en spøk?

Skrevet
Seksuell tiltrekning, det som oppfattes som sensuelt, sjarm og hva som er vakkert ligger i øynene til den som ser. Det kan du IKKE styre, Steinar. Du kan ikke styre hvordan menn ser på dama di. Når jeg sitter i joggis og munnbind og blir sjekket opp av en meget tiltrekkende mann, så kan ikke jeg gjøre NOE med det.

Selvfølgelig kan DU gjøre NOE med det.

Du kan VISE klart og tydelig at du ikke er interessert faktisk.

Det er ikke påbudt for deg å prate mer enn helt nødvendig med denne mannen eller?

Skrevet

Ja, forhåpentligvis blir det aldri nødvendig at jeg må bestemme at hun ikke skal ha sex med andre.

Først skriver du at du skal bestemme det. Som om det er noe du gjør hver gang hun skal ut av huset. Når noen sier deg i mot blir du spak og prøver å ro deg unna med det her?

Men det har vel sikkert noe med alder å gjøre at du ikke ser at det ikke henger på greip... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...