Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Hvilken interesse har jeg av det?

Hun skal kle seg og vise seg frem for MEG og ingen andre.

tulling. Eiesyke tulling!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tulling. Eiesyke tulling!!!

Det er helt normalt at man ønsker at kjæresten skal vise seg for deg. Hvis du ikke forstår det så er du en tulling.

Skrevet (endret)
Hun er ikke først og fremst din dame, hun er en egen person. Faktisk synes jeg ikke det er så jævla viktig at alle andre enn meg selv skal like det jeg har på meg.

Og jeg synes ikke du skal klage på usaklige argumenter Steinar, du har vært usaklig fra side 1 i denne debatten. Bare smiling og "hehe" og "typisk kvinnfolk ;)" og unnvikelse av poenger og tomme floskler og fraser og ikke minst å svare på spørsmål med (dumme) spørsmål i en uendelig sirkel. Og argumenter har jeg sett lite av fra din side, det går mest i tomme påstander som du ikke evner å støtte opp med annet enn andre tomme og feilaktige påstander. Kommer folk med motargumenter så velger du en av utveiene jeg skisserte over. Det er ingen måte å diskutere på, så jeg forstår at folk hisser seg opp. Jeg blir ganske varm i hodet selv av denne "debatten".

Hvem har snakket om at alle andre skal like det du har på deg? Kjæresten har jeg sagt!

Og du/dere liker ikke at jeg ikke er enig. Dermed kommer enkelte med barnslig argumentasjon som dum og faenskap.

Endret av Steinar40
Skrevet
Og du/dere liker ikke at jeg ikke er enig. Dermed kommer enkelte med barnslig argumentasjon som dum og faenskap.

Leste du hva jeg skrev om dette? Dette er direkte løgn.

Skrevet
Leste du hva jeg skrev om dette? Dette er direkte løgn.

Jeg har lest at du mener at jeg må være enten dum eller drive med faenskap, ja. Og ettersom det ikke er mulig å være så dum så må jeg drive med faenskap.

Skrevet

Leste du også hva jeg skrev om at det ikke er fordi du er uenig med meg? Hvis du gjorde det - hvorfor gjentar du dette to ganger, når jeg har sagt i fra før om at det ikke er tilfelle? Du kan vel kanskje forstå hvorfor jeg skriver det jeg gjør når det virker som om du ikke leser det jeg skriver, og fortsetter å gjenta det jeg har sagt ikke stemmer flere ganger?

Skrevet
Leste du også hva jeg skrev om at det ikke er fordi du er uenig med meg? Hvis du gjorde det - hvorfor gjentar du dette to ganger, når jeg har sagt i fra før om at det ikke er tilfelle? Du kan vel kanskje forstå hvorfor jeg skriver det jeg gjør når det virker som om du ikke leser det jeg skriver, og fortsetter å gjenta det jeg har sagt ikke stemmer flere ganger?

Ja, du klager på at jeg bare skriver en eller to setninger og bruker blunkesmiley. Er det nødvendig å skrive en roman i hvert eneste innlegg?

Skrevet

Du svarer ikke på det jeg spør om. Leste du hva jeg skrev om at det jeg ikke mener det jeg gjør fordi du er uenig med meg? Kan du forstå hvorfor jeg reagerer og skriver det jeg gjør når du flere ganger påstår ting jeg har sagt ikke stemmer, når jeg også har forklart hvorfor det ikke stemmer?

For å svare på ditt spørsmål: Nei, en roman er jo altfor mye å skrive i et innlegg, det er slett ikke nødvendig. Er heller ingen som har gjort det i denne tråden.

Skrevet
Du svarer ikke på det jeg spør om. Leste du hva jeg skrev om at det jeg ikke mener det jeg gjør fordi du er uenig med meg? Kan du forstå hvorfor jeg reagerer og skriver det jeg gjør når du flere ganger påstår ting jeg har sagt ikke stemmer, når jeg også har forklart hvorfor det ikke stemmer?

Dette ble veldig kryptisk for å si det pent. Kanskje du heller bare kunne skrive hva det er du faktisk mener?

Skrevet

Jeg forsøker igjen.

1. Jeg argumenterte for hvorfor jeg mener du må være enten dum eller ute på faenskap. Du mente det kunne være fordi jeg var uenig med deg. Jeg svarte at det var ikke tilfellet. Det var ikke fordi jeg var uenig med deg at jeg mente du måtte være enten dum eller ute på faenskap, men måten du konsekvent misforstår, misoppfater, tøyser bort argumenter, vrir deg unna argumenter og svarer i hytt og pine vær - og etter over 200 sider fortsatt ikke forstår hva det er vi synes er negativt med det du sier.

2. Litt etter sier du igjen at jeg har sagt at du må være enten dum eller ute på faenskap fordi jeg er uenig med deg. Jeg spør om du har lest det jeg har skrevet, for dette er ikke tilfellet. Du sier du ikke har tid så vi må komme tilbake til dette senere.

3. Dagen etter (altså i dag) sier du IGJEN at jeg påstår du er enten dum eller ute på faenskap fordi jeg er uenig med deg. For tredje gang sier jeg at dette ikke er tilfellet.

Kan du så svare meg på hvorfor du fortsetter å påstå dette, når jeg nå for tredje gang hr sagt at det er ikke er sant?

Skrevet
Jeg forsøker igjen.

1. Jeg argumenterte for hvorfor jeg mener du må være enten dum eller ute på faenskap. Du mente det kunne være fordi jeg var uenig med deg. Jeg svarte at det var ikke tilfellet. Det var ikke fordi jeg var uenig med deg at jeg mente du måtte være enten dum eller ute på faenskap, men måten du konsekvent misforstår, misoppfater, tøyser bort argumenter, vrir deg unna argumenter og svarer i hytt og pine vær - og etter over 200 sider fortsatt ikke forstår hva det er vi synes er negativt med det du sier.

2. Litt etter sier du igjen at jeg har sagt at du må være enten dum eller ute på faenskap fordi jeg er uenig med deg. Jeg spør om du har lest det jeg har skrevet, for dette er ikke tilfellet. Du sier du ikke har tid så vi må komme tilbake til dette senere.

3. Dagen etter (altså i dag) sier du IGJEN at jeg påstår du er enten dum eller ute på faenskap fordi jeg er uenig med deg. For tredje gang sier jeg at dette ikke er tilfellet.

Kan du så svare meg på hvorfor du fortsetter å påstå dette, når jeg nå for tredje gang hr sagt at det er ikke er sant?

Jeg påstår selvfølgelig dette fordi det er slik jeg har oppfattet det du har skrevet.

Og når det gjelder det uthevede over om alt jeg misforstår etc. her - hvorfor er det bare jeg som misforstår alt - hvordan kan du vite det?

Skrevet

Men da kan jeg fortelle deg at du oppfatter feil. Og dette er jo i seg selv et godt eksempel på det jeg sier at du misforstår det som blir sagt. Jeg kan ikke vite at ingen andre i tråden misforstår noe, selvsagt, men utfra hvor mange ganger folk har forsøkt å forklare og forklare hva de mener uten at du forstår hva som blir sagt, så mener jeg - utfra denne tråden - at det jeg påstår ikke er gunnløst.

Skrevet
Forstår du virkelig ikke forskjellen på et par som går ut i sammen på en privat middag, sammenliknet med å gå på fest for å drikke og være sosial med en masse andre?

Jo, klaert jeg ser forskjellen, men skjønner ikke hva det har med hva hun har på seg å gjøre!?

Poenget er at jeg har ingen interesse av at andre mannfolk skal få se henne i en kjole hun har pyntet seg med for meg.

Finnes garantert ekshibisjonistiske/voyeuristiske menn som liker å vise fram dama for andre menn, men jeg er absolutt ikke en av disse.

Forskjellen ligger vel i at ved en middag sitter paret sammen ved et bord, og fokuserer på hverandre. På en fest kan hun ende opp med å snakke med andre menn.... :filer:

Men andre menn kan jo faktisk se henne på en restaurant også, da...

Skrevet
Men da kan jeg fortelle deg at du oppfatter feil. Og dette er jo i seg selv et godt eksempel på det jeg sier at du misforstår det som blir sagt. Jeg kan ikke vite at ingen andre i tråden misforstår noe, selvsagt, men utfra hvor mange ganger folk har forsøkt å forklare og forklare hva de mener uten at du forstår hva som blir sagt, så mener jeg - utfra denne tråden - at det jeg påstår ikke er gunnløst.

Det var mye bedre hvis du finner et eksempel på en sak i temaet for diskusjonen som du mener jeg har misforstått.

Skrevet
Forskjellen ligger vel i at ved en middag sitter paret sammen ved et bord, og fokuserer på hverandre. På en fest kan hun ende opp med å snakke med andre menn.... :filer:

Men andre menn kan jo faktisk se henne på en restaurant også, da...

En privat middag og en fest har ingenting med hverandre å gjøre. To vidt forskjellige ting å gjøre.

Skrevet
En privat middag og en fest har ingenting med hverandre å gjøre. To vidt forskjellige ting å gjøre.

Forklar hva du syns er forskjellen.

Bortsett fra tid med bare hverandre vs tid med andre også.

Skrevet

Tror tråden har blitt så lang fordi det er så mange som føler seg misforstått...

Skrevet
Forklar hva du syns er forskjellen.

Bortsett fra tid med bare hverandre vs tid med andre også.

Tja, dette er jo da en viktig hovedforskjell. Er man på en privat middag så konsentrerer man seg bare om hverandre - andre eksisterer ikke. På en fest er det jo ikke nødvendigvis sikkert at partner er med. Typisk vil det da være alkohol/rus og fritt fram for kontakt med det annet kjønn. Som Sjokoladesaus og Waco også har skrevet her - det oppstår da en viss risiko for at noe uheldig kan skje ettersom vi alle bare er mennesker og kan gjøre feil - spesielt i fylla og/eller i dårlige perioder av forholdet etc.

Skrevet
Tror tråden har blitt så lang fordi det er så mange som føler seg misforstått...

Tja, eller pga at jeg ikke har latt meg overbevise av andres meninger.

Skrevet
Tja, dette er jo da en viktig hovedforskjell. Er man på en privat middag så konsentrerer man seg bare om hverandre - andre eksisterer ikke. På en fest er det jo ikke nødvendigvis sikkert at partner er med. Typisk vil det da være alkohol/rus og fritt fram for kontakt med det annet kjønn. Som Sjokoladesaus og Waco også har skrevet her - det oppstår da en viss risiko for at noe uheldig kan skje ettersom vi alle bare er mennesker og kan gjøre feil - spesielt i fylla og/eller i dårlige perioder av forholdet etc.

dette er greit på middag, men ikke på fest?

Og om jeg gikkk på fest i tskjorte og dongeribukse hadde det også vært rimelig lett å flerre av seg hvis jeg ikke klarte å stå i mot fristelsen... Bare så det er sagt.

Men hvis du vet at jeg alltid drikker minimalt, og du er trygg på forholdet - kan jeg gå sånn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...