Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men i helvete Steinar! Slutt å vri bare fordi du går tom for argumenter.

Jeg håper Tabris har rett, at du kan være ute på faenskap. Jeg håper det for din del.

Vi diskuterer her - hva har det med faenskap å gjøre?

Dere mener at jeg må være dum fordi jeg ikke er enige med dere - hvem er da egentlig dum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skrev ut i fra meg selv. Ikke kvinner generelt.

Hvorfor er det så viktig for deg å skjære alle over én kam?

Fordi vi diskuterer her kanskje?

Skrevet
Dere mener at jeg må være dum fordi jeg ikke er enige med dere - hvem er da egentlig dum?

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli provosert. Leste du hva jeg skrev sist du spurte om jeg mente du var dume eller ute på faenskap fordi du var uenig med meg? Har du allerede glemt det? Jeg spør igjen: Har du glemt det fordi du har problemer med hukommelsen (er dum) eller fordi du er ute på faenskap?

Skrevet
Hva om damen din aldri drikker, og dere ikke går ut for å feste? Får hun ha på seg kjole da?

Selv drikker jeg lite eller omtrent aldri (aldri vært full offentlig eller foran andre enn kjæresten min), og vi drar aldri på fest. Men vi går gjerne ut, dresser oss opp i finstasen og spiser en bedre middag ute.

Hvor går grensa?

Og uansett: jeg klarer ikke å se forskjell på nevnte eksempel fra stranda og det å ta seg en middag ute i finstasen hvor man ikke går ut for å feste.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nei, det å gå ut alene som et par for å spise en bedre middag blir noe helt annet enn fest og fyll. Det sier seg selv :)

Skrevet
Leser du ikke hva jeg skriver? Fyll/rus etc.

Så da kan dere aldri dra på strandferie der hun tar seg noen drinker på stranda da?

Dette må du forklare nærmere. Hva galt kan skje? Hva er det du er så redd for? Må hun ha på burkini eller?

Skrevet
Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli provosert. Leste du hva jeg skrev sist du spurte om jeg mente du var dume eller ute på faenskap fordi du var uenig med meg? Har du allerede glemt det? Jeg spør igjen: Har du glemt det fordi du har problemer med hukommelsen (er dum) eller fordi du er ute på faenskap?

Jeg glemmer ingenting. Men har dårlig tid. Får komme tilbake til saken.

Skrevet
Jeg har allerede sagt at jeg ikke har noen slik "rett".

Du sier at dama di aldri ville fått lov til å gå med korte kjoler.

Hvis du mener du ikke har noen rett til å bestemme over dama di, da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver at hun ikke skal få lov. Da burde du begynne å tenke litt mer over hvilke ord du velger.

Skrevet (endret)

Nei. Ha et annet syn. Greit nok. Men ikke kom og si at du er uenig når du ikke engang skjønner hva det er vi mener. Det er det faktium at du ikke skjønner hva det er vi sier som gjør at jeg synes du er dum. Kort.

Endret av Guriane
Skrevet (endret)
Fordi vi diskuterer her kanskje?

Guriane spør: Hvorfor er det så viktig for deg å skjære alle over én kam.

Steinar svarer: Fordi vi diskuterer her kanskje?

:klø:

Endret av Guriane
Skrevet
Så da kan dere aldri dra på strandferie der hun tar seg noen drinker på stranda da?

Dette må du forklare nærmere. Hva galt kan skje? Hva er det du er så redd for? Må hun ha på burkini eller?

Burkini :skratte:

Skrevet
Nei, det å gå ut alene som et par for å spise en bedre middag blir noe helt annet enn fest og fyll. Det sier seg selv :)

Igjen: Hva er forskjellen??? Jeg ser ikke den. Hun viser jo like mye hud dersom hun går med en lårkort kjole på fest eller om dere går ut og spise middag!

Du høres mer ut som en 14is enn en førtis med dette preiket ditt!

Men det er jo klart: Alle damer i lårkort kjole/ skjørt med (eller uten, for den saks skyld) utringing er jo horer hvis de får i seg litt alkohol... Siden de er horer puler de selvfølgelig alle menn de kan få og er utro!

Mens damer i lang skjole/ skjørt uten utringning er dydige små piker selv om de får i seg alkohol, og følger pent og pyntelig med mannen hjem når han bestemmer at det er nok.

....Jeg gir snart OPP!

Skrevet

Nei, du er ikke dum fordi du er uenig med oss, men du er dum fordi du vrir og vrenger på det vi sier slik at det blir til din fordel i diskusjonen, og skifter mening oftere enn en hore skifter truse... Du svarer heller ikke på direkte spørsmål, mem kommer bare med svadasvar som "God dag mann økseskaft." I tillegg benekter du ting du tidligere har sagt og unnskylder deg med at det var ikke det du mente, eller at vi har misforstått.

HALLELUJA!

Skrevet

Et prakteksempel på svadasvar og "god dag mann økseskaft." Dette kan du Steinar, det skal du ha!

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Kanskje på tide å stoppe denne syke tråden nå? :frustrert:

Skrevet (endret)
Kanskje på tide å stoppe denne syke tråden nå? :frustrert:

Den har jo en del underholdningsverdi da... For oss som evner å kunne le av syke ting, selvsagt! :skratte:

Endret av CeeCee
Skrevet (endret)

Hva syns du om:

nr 1

nr 2

nr 3

Er nr 1 det du frykter vil skje hvis du ikke bryr deg?

e: fant et bilde til..

Endret av Ella_Grey
Skrevet

Steinar-logikk :sukk:

Og siden du var så bekymret, jeg kjøpte kun en dydig høyhalset svart strikket genser i dag + litt sminkegreier :tommelopp:

:fnise:

Skrevet
Steinar-logikk :sukk:

Og siden du var så bekymret, jeg kjøpte kun en dydig høyhalset svart strikket genser i dag + litt sminkegreier :tommelopp:

Skrevet
Du sier at dama di aldri ville fått lov til å gå med korte kjoler.

Hvis du mener du ikke har noen rett til å bestemme over dama di, da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver at hun ikke skal få lov. Da burde du begynne å tenke litt mer over hvilke ord du velger.

Nettopp!

Steinar gir jo ingen mening i det hele tatt.... :filer:

Skrevet
Du må gjerne forsøke å forklare dette med "motstand" fordi det er interessant ...

Helt ærlig det er vanskelig å forklare. Og fordi du muligens tror at det betyr at mannen skal sette foten ned og bestemme det meste, så vet jeg ikke om det er så lurt å prøve å forklare...

Motstand betyr at man ikke blir tatt ekstra hensyn til, på et vis... at du ikke lar meg ha rett, selv om du vet at jeg tar feil. Jeg kan godt innrømme at jeg tok feil, hvis det er sånn. Men forventer det samme tilbake... At det er greit å ikke være enig i noe, og at man ikke later som om man er det for enighetens skyld.

Når det gjelder skjørt og utringinger. Du kan godt si at den kjolen der har for drøy utringing, og så kan jeg vurdere det, og ta hensyn til det. Men en kommando fører til :kjempesinna: - eller neida, det spørs på tonefallet... Men det er litt det at man bør velge sin kamper, og ikke sette ultimatum i tide og utide.

Og en annen viktig ting er at man klarer å akseptere at man ikke alltid får det som man selv vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...