Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4281 Skrevet 21. oktober 2009 Ubevisst utro blanco, eller bianca, er damer som forteller meg sannheter om fremtiden... what??? Den der må du utdype litt nærmere
Gjest kvinne62 forts Skrevet 21. oktober 2009 #4282 Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor i all verden tror du at jeg lyver for meg selv når jeg sier at jeg ikke vil være utro? De to mannlige kompisene mine har jeg hatt i over 20 år og aldri har vi vært i nærheten av noe seksuelt. Og jeg har i løpet av de 30 årene jeg har hatt kjærester aldri vært utro, så jeg vet at jeg ikke har lett for å være utro. Har ikke så lett for å bli forelsket heller for den del. Sjanser til å være utro har budt seg i løpet av årene, men det har aldri vært problemer med å stå imot. Jeg vet det er vanskelig å forstå for en ung mann som helst ikke ønsker å tenke godt om kvinner. Selv om jeg ikke er mannen min men kun har erfaring fra 20 år med han så tror jeg likevel at han ikke er av den utro typen, har ikke vært det ennå. Og derfor velger jeg å tro at han klarer å holde seg på matta fremover også, inntil det motsatte er bevist. Jeg orker ikke å tenke på alle hvis'er, dersomatter og bekymre meg før jeg må.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4283 Skrevet 21. oktober 2009 *Smugfniser* Jeg har i hvert fall sterke meninger og sunn fornuft. Vanligvis.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4284 Skrevet 21. oktober 2009 Bra sagt! Håper noen damer her begynner å tenke litt selv snart. man er jo ikke utro om man ikke vil det selv. Dessuten man kan være utro selv om man ikke har venner av samme kjønn også. Det er jo ingenting noen kan gjøre for å kontrollere en annen person 100%. Du kan ikke tenke what if hele tiden?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4285 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har i hvert fall sterke meninger og sunn fornuft. Vanligvis. vanligvis kanskje men ikke nå? tjihi
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4286 Skrevet 21. oktober 2009 Jo, takk for det du. Og dette er altså et diskusjonsforum. Det forstår du eller? Det eneste jeg egentlig står hardnakket på er at det å ha venner av det annet kjønn kompliserer et parforhold. That's it. Og hva som er innesnødd med dette faktum kan jeg virkelig ikke se. Jeg er usikker på om du faktisk diskuterer, kjekken, du sier jo bare det samme om og om og om igjen, uten å lese hva andre skriver. Er det å diskutere? Innesnødd er det iallefall!
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4287 Skrevet 21. oktober 2009 man er jo ikke utro om man ikke vil det selv. Dessuten man kan være utro selv om man ikke har venner av samme kjønn også. Det er jo ingenting noen kan gjøre for å kontrollere en annen person 100%. Du kan ikke tenke what if hele tiden? Nei, men man kan ønske å gjøre det man kan for å minimere riskene.
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4288 Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor i all verden tror du at jeg lyver for meg selv når jeg sier at jeg ikke vil være utro? De to mannlige kompisene mine har jeg hatt i over 20 år og aldri har vi vært i nærheten av noe seksuelt. Og jeg har i løpet av de 30 årene jeg har hatt kjærester aldri vært utro, så jeg vet at jeg ikke har lett for å være utro. Har ikke så lett for å bli forelsket heller for den del. Sjanser til å være utro har budt seg i løpet av årene, men det har aldri vært problemer med å stå imot. Jeg vet det er vanskelig å forstå for en ung mann som helst ikke ønsker å tenke godt om kvinner. Så du var trofast i 30 år og bare vekslet mellom "kjærester"??? Ingen av dine tidliger ekser som kanskje føler at du kanhende har vært litt tidlig med å bytte partner en gang kanskje for tjueåtteår siden?? Eller er du en av de damene som aldri har hatt noen livserfaringer når det gjelder "uheldige sider" av seg selv? Rart den fasaden særlig kvinner etterstreber seg på internett??
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4289 Skrevet 21. oktober 2009 Løsningen er at begge parter jobber med forholdet for å skape trygghet og kjærlighet og fred i stua selvfølgelig skal begge parter jobbe for forholdet. men kutte ut venner av motsatt kjønn er ikke det samme som å jobbe for forholdet. ingen vil være i et forhold med en som stiller helt urettferdige krav
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4290 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg er usikker på om du faktisk diskuterer, kjekken, du sier jo bare det samme om og om og om igjen, uten å lese hva andre skriver. Er det å diskutere? Innesnødd er det iallefall! Du ser altså overhode ikke at det vil kunne sees på som kompliserende av en annen part? I så fall blir jeg nødt til å si at du er innesnødd. Endret 21. oktober 2009 av Steinar40
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4291 Skrevet 21. oktober 2009 Bra sagt! Håper noen damer her begynner å tenke litt selv snart. Vi tenker faktisk selv, takk. Jeg har hatt anledning til å være utro hundrevis av ganger, men har ikke vært det. Jeg kjenner meg selv, jeg vet jeg har viljestyrke og dømmekraft, jeg vet jeg har sterke prinsipper, jeg vet jeg ikke ønsker å gjøre noe for å såre andre. Man skal liksom aldri si aldri, men man kjenner jo seg selv litt og vet hva som er sannsynlig og ikke. Jeg kan stå foran speilet og si at jeg er sikker på at jeg aldri vil være utro. Alt annet hadde bare vært utrolig trist og nærmest en ansvarsfraskrivelse. Uansett så er ikke spørsmålet om man kan/aldri kan være utro det viktigste her, eller noe vi har drevet og påstått ting om. Poenget er vel heller om det å hindre ei dame fra å ha mannlige kompiser er noe som kan forsvares som rasjonelt og nyttig.
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4292 Skrevet 21. oktober 2009 what??? Den der må du utdype litt nærmere Man lyver når man sier man aldri er utro i tanke eller sinn. Innrøm såpass og jeg kan være tilbøyelig til å være enig at man kan unngå å være utro ved handling.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4293 Skrevet 21. oktober 2009 Nei, men man kan ønske å gjøre det man kan for å minimere riskene. men du øker jo risken med å være totalt urimelig i dine krav. Hadde jeg vært sammen med deg så hadde jeg dumpa deg tvert. Ikke alle takler ting på den måten og de er gjerne utro om de blir behandla slik
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4294 Skrevet 21. oktober 2009 Løsningen er at begge parter jobber med forholdet for å skape trygghet og kjærlighet og fred i stua Feil, du kan ikke kreve at noen skal velge bort noe for deg i et forhold. Det er helt hårreisende. DU må stole på at hun elsker deg, og hun må stole på at du elsker henne.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4295 Skrevet 21. oktober 2009 Vi tenker faktisk selv, takk. Jeg har hatt anledning til å være utro hundrevis av ganger, men har ikke vært det. Jeg kjenner meg selv, jeg vet jeg har viljestyrke og dømmekraft, jeg vet jeg har sterke prinsipper, jeg vet jeg ikke ønsker å gjøre noe for å såre andre. Man skal liksom aldri si aldri, men man kjenner jo seg selv litt og vet hva som er sannsynlig og ikke. Jeg kan stå foran speilet og si at jeg er sikker på at jeg aldri vil være utro. Alt annet hadde bare vært utrolig trist og nærmest en ansvarsfraskrivelse. Okay, så det du egentlig sier er at det bare er menn som kan være utro da? Ingen kvinner kan være utro, og det har da heller aldri forekommet i historien?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4296 Skrevet 21. oktober 2009 Man lyver når man sier man aldri er utro i tanke eller sinn. Innrøm såpass og jeg kan være tilbøyelig til å være enig at man kan unngå å være utro ved handling. utro i tanke og sinn? man er jo ikke utro med mindre man i praksis gjør noe galt mener nå jeg Utroskap er veldig komplekst. folk har ulik oppfatning av hvor grensen for utroskap går
Gjest kvinne62 Skrevet 21. oktober 2009 #4297 Skrevet 21. oktober 2009 Så du var trofast i 30 år og bare vekslet mellom "kjærester"??? Ingen av dine tidliger ekser som kanskje føler at du kanhende har vært litt tidlig med å bytte partner en gang kanskje for tjueåtteår siden?? Eller er du en av de damene som aldri har hatt noen livserfaringer når det gjelder "uheldige sider" av seg selv? Rart den fasaden særlig kvinner etterstreber seg på internett?? Vet du, du får tro akkurat hva du vil om meg, hvis det får deg til å føle deg bedre. Livserfaringer har jeg hatt nok av, uheldige sider av meg selv også.. men ikke utroskap. Men har opplevd at en samboer har vært utro mot meg, likevel stoler jeg på den jeg bor sammen med nå. Noen engel er jeg ikke, men trofasthet setter jeg høyt uten at jeg lager rigide regler for den som er sammen med meg. Livet kan være utrolig vakkert og fint hvis man bare tar sjansen på det og tør å ta med både ups and downs på veien.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4298 Skrevet 21. oktober 2009 Feil, du kan ikke kreve at noen skal velge bort noe for deg i et forhold. Det er helt hårreisende. DU må stole på at hun elsker deg, og hun må stole på at du elsker henne. Ja, og så oppfører man seg deretter. Slik at ingen blir usikre på noen.
Gjest kvinne62 Skrevet 21. oktober 2009 #4299 Skrevet 21. oktober 2009 Okay, så det du egentlig sier er at det bare er menn som kan være utro da? Ingen kvinner kan være utro, og det har da heller aldri forekommet i historien? Jeg klarte ikke å lese det ut av hennes innlegg.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4300 Skrevet 21. oktober 2009 men du øker jo risken med å være totalt urimelig i dine krav. Hadde jeg vært sammen med deg så hadde jeg dumpa deg tvert. Ikke alle takler ting på den måten og de er gjerne utro om de blir behandla slik Jeg har ikke krevd noen ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå