Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Egentlig syns jeg de fleste mannfolk er kjedelige. De er altfor enkle.

Mye mer fascinerende med alt det uforutsigbare som skjer oppi nøtta på ei dame :sexy: hehe

Du har brukt 190 sider på å si at vi er forutsigbare, så jeg vet ikke jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du som insisterer på at menn har de øverste stillingene, så det var mest for å sette det på spissen.

Stort sett har de jo også det da.

En del av grunnen er selvfølgelig at kvinner får barn.

Skrevet
Stort sett har de jo også det da.

En del av grunnen er selvfølgelig at kvinner får barn.

Ja, men har jeg sagt noe annet?

Skrevet
Nei, Steinar, det er faktisk ikke det.

Du er jo konstant redd for at hun skal hoppe i fanget andre menn.

La meg spørre deg,- du har jo sagt at du helst foretrekker at dama di har venninner, hva tenker du hvis dama di skal besøke venninna si hjemme hos henne og så har venninna en mann?

Jeg har nok å tenke på :ler:

Skrevet
Du har brukt 190 sider på å si at vi er forutsigbare, så jeg vet ikke jeg.

Kvinner er forutsigbare på noen måter, mens på andre måter fullstendig uforutsigbare.

Skrevet
Jeg har nok å tenke på :ler:

Det er uaktuelt, med andre ord? :fnise:

Skrevet
Ja, men har jeg sagt noe annet?

Nei, tror ikke det :)

Skrevet
Det er uaktuelt, med andre ord? :fnise:

Hun kan sende inn skriftlig søknad i 3 eksemplarer ;):ler:

Gjest Gjest_Lillemor_*
Skrevet
Hun kan sende inn skriftlig søknad i 3 eksemplarer ;):ler:

Kjære gutten min.

Du føler deg omsvermet nå. Men like vanskelig som du alltid har vært. Og like flink til å tiltrekke deg damenes oppmerksomhet. Husker du tante Olga. Du kunne snu henne rundt lillefingeren. Du var jo så sjarmerende på den tiden. Glad hun slipper se deg nå. Med skjev nese, ene øreflippen avrevet, liten og tjukk. Og så alle krøllene som forsvant da. At du skulle bli så skallet!! Ligner ikke på faren din, akkurat. Ble så glad den dagen for ca 1 år siden da jeg fikk ristet deg bort fra skjørtekanten min. Og at Rema ga deg jobb på lageret var en Guds vengsignelse.

Ser du har omgang med damer nå. Bra internett er oppfunnet. ellers ville du jo bli så ensom, kjære gutten min.

Vi ses vel tiljul. Ta gjerne med deg en dame, men for Guds skyld pass på at det ikke er en av Ottardamene. Vil skremme bestemor.

Skrevet
Kjære gutten min.

Du føler deg omsvermet nå. Men like vanskelig som du alltid har vært. Og like flink til å tiltrekke deg damenes oppmerksomhet. Husker du tante Olga. Du kunne snu henne rundt lillefingeren. Du var jo så sjarmerende på den tiden. Glad hun slipper se deg nå. Med skjev nese, ene øreflippen avrevet, liten og tjukk. Og så alle krøllene som forsvant da. At du skulle bli så skallet!! Ligner ikke på faren din, akkurat. Ble så glad den dagen for ca 1 år siden da jeg fikk ristet deg bort fra skjørtekanten min. Og at Rema ga deg jobb på lageret var en Guds vengsignelse.

Ser du har omgang med damer nå. Bra internett er oppfunnet. ellers ville du jo bli så ensom, kjære gutten min.

Vi ses vel tiljul. Ta gjerne med deg en dame, men for Guds skyld pass på at det ikke er en av Ottardamene. Vil skremme bestemor.

Artig! :ler:

Nei, føler meg nok ikke så veldig omsvermet dessverre :(

Ser jo ingen her. Som har sine fordeler og ulemper.

Men det er artig å diskutere og filosofere litt sammen med damene :)

Mannfolk blir fort veldig enkle og kjedelige syns jeg.

Skrevet
Kvinner har alltid vært omsorgsfulle
Bare så synd de ikke klarer å holde knærne lukket når det gjelder :sukk:

- men det har vel nå gått av moten.

Neida, det har ikke det...

Skrevet
La meg spørre deg,- du har jo sagt at du helst foretrekker at dama di har venninner, hva tenker du hvis dama di skal besøke venninna si hjemme hos henne og så har venninna en mann?

Vennina vil jo i realiteten fungere som anstand, så det burde gå bra :filer:

Nå kan de jo selvfølgelig være veldig seksuelt utagerende, og lure dama med på trekant :klø:

What to do... :vetikke:

Skrevet
Bare så synd de ikke klarer å holde knærne lukket når det gjelder :sukk:

Ja, se bare på oppførselen til dine egne venninner. Absolutt ikke min type dame de der!

Skrevet
Nå kan de jo selvfølgelig være veldig seksuelt utagerende, og lure dama med på trekant :klø:

What to do... :vetikke:

Ja, det var slike tanker Guri ville lure meg oppi og derfor kommenterte jeg ikke :ler:

Skrevet
Ja, se bare på oppførselen til dine egne venninner. Absolutt ikke min type dame de der!

Noen venniner, som ikke er et representativt utvalg av kvinnekjønnet. Og som ikke kan brukes som mal for å skjære alle over en kam...

Pluss jeg var egentlig ironisk, vet ikke om du plukket det opp :)

Skrevet
Noen venniner, som ikke er et representativt utvalg av kvinnekjønnet. Og som ikke kan brukes som mal for å skjære alle over en kam...

Pluss jeg var egentlig ironisk, vet ikke om du plukket det opp :)

Joda, jeg fikk med meg ironien din.

Problemet er bare at utroskap er en høyst virkelig foreteelse som vil ødelegge et parforhold.

Skrevet (endret)
Problemet er bare at utroskap er en høyst virkelig foreteelse som vil ødelegge et parforhold.

Ja, jeg er helt enig med deg i det :)

Men overdreven sjalusi og et enormt kontrollbehov vil også kunne ødelegge et forhold...

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Men overdreven sjalusi og et enormt kontrollbehov vil også kunne ødelegge et forhold...

Ja, det er en gyllen middelvei.

Man skal ikke være altfor sjalu og kontrollerende, men samtidig ikke være naiv. God kommunikasjon, respekt og samarbeide.

Tenk så enkelt dette høres ut i teorien :)

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Ja, det er en gyllen middelvei.

Man skal ikke være altfor sjalu og kontrollerende, men samtidig ikke være naiv. God kommunikasjon, respekt og samarbeide.

Tenk så enkelt dette høres ut i teorien :)

Jeg synes det er veldig enkelt i praksis og:)

Grunnen til at det er vanskelig for deg er at du legger helt andre ting i begrepene "god kommunikasjon, respekt og samarbeide" enn meg og mange andre.

Det er faktisk ikke naivt å ha tillit til sin kjære, det er jo noe man har fått fordi man kjenner personen nesten like godt som han kjenner seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...