Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Hva F*** skal jeg med ei dame jeg ikke har noen praktisk nytte av???

Oversettelse: Hva skal jeg med en dame jeg ikke har sex med?

HMMMMMM. Tough one. Nei du har et poeng der Steinar, Kvinnen har ingen annen nytteverdi og er umulig å sette pris på uten å putte pikk inni

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steinar har en magisk evne til å plukke ut en setning av innlegget ditt og svare noe irrelevant.

Jeg tror ikke han har tatt - og i hvert fall ikke svart på - ett eneste av poengene mine.. :forvirret:

Kan du ikke samle opp alle disse godt skjulte poengene dine i ett innlegg her da - så skal du nok få svar på tiltale tenker jeg ;):ler:

Skrevet
Hææææ??? Hva er det du snakker om!?

KateW mener det ...

Skrevet
Kan du ikke samle opp alle disse godt skjulte poengene dine i ett innlegg her da - så skal du nok få svar på tiltale tenker jeg ;):ler:

Hø hø, ha ha, ho ho

:filer:

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Hvis du synes poengene mine er godt skjulte så bør du ta av deg idiotbrillene, ta et steg ut av "Steinars verden" og prøve å lese en gang til hva jeg og andre her skriver.

Skrevet (endret)
KateW mener det ...

Du gjorde det i går også, - du trykker på "svar" og så svarer du på helt andre ting. Og så sier du at det er min feil at jeg misforstår.

Slutt å svar på mine innlegg hvis du egentlig skal svare andres!

Endret av Guriane
Skrevet
Hvis du synes poengene mine er godt skjulte så bør du ta av deg idiotbrillene, ta et steg ut av "Steinars verden" og prøve å lese en gang til hva jeg og andre her skriver.

:fnise:

Skrevet
Oversettelse: Hva skal jeg med en dame jeg ikke har sex med?

HMMMMMM. Tough one. Nei du har et poeng der Steinar, Kvinnen har ingen annen nytteverdi og er umulig å sette pris på uten å putte pikk inni

Vel, for å si det sånn - kan jeg ikke få kroppskontakt så er jeg ikke mye interessert, nei. Det er sant nok.

Men det dreier seg minst like mye om andre praktiske fordeler som samarbeide, fellesskap, vennskap, felles økonomi, og altså kjærlighet.

Skrevet

Har du glemt poengene dine eller? ;) hehe

Skrevet
Men for meg som den neandertaler-mannen jeg er, så er det helt fjernt. Her får vi altså bare akseptere at vi er totalt ulike :)

Det der er så feigt! Jeg blir så forbanna når folk bruker "dumheten" sin som unnskyldning og legger det over på den andre så det er opp til h*n å gjøre noe med det. :kjefte:

"Jeg er så dum, så dette forstår jo ikke jeg. I stedet for å gå inn i meg selv og prøve å forstå hva du mener så får vi vel heller akseptere at vi er forskjellige da. :vetikke: "

Tja, jeg ville vel ikke gå fullt så langt å si at noen nødvendigvis er dum da men ;) hehe

Men jeg ser det altså ikke sånn. Et dødt forhold har ingen verdi lenger i mitt liv.

Herre Jesus. :dåne:

Hva F*** skal jeg med ei dame jeg ikke har noen praktisk nytte av???

Hva f*** er det du tjatrer om?!!

Poenget her var jo at man på død og liv skal samle på alle ekser fra tidenes begynnelse ...

Hææææ??? Hva er det du snakker om!?

KateW mener det ...

Steinarlogikk.

Skrevet
Har du glemt poengene dine eller? ;) hehe

Sier du, som ikke har fått med deg ett eneste ett i løpet av 160 sider... :filer:

Skrevet
Et dødt forhold har ingen verdi lenger i mitt liv.

Aha, så minner, gode historier, felles venner (Åh, my bad) osv, utgår straks forholdet er over, hvis man skilles på en god måte?

Et forhold mellom mennesker dør bare om man vil!

Skrevet
KateW mener det ...

HÆ? :overrasket:

Så det gjør jeg. Interessant...

Skrevet
Du gjorde det i går også, - du trykker på "svar" og så svarer du på helt andre ting. Og så sier du at det er min feil at jeg misforstår.

Slutt å svar på mine innlegg hvis du egentlig skal svare andres!

:fnise: Gammelt nytt, Guri, gammelt nytt!

Ikke si at du er "Steinar-siteter-noe-helt-annet-enn-det-han-svarer-på-og-sier-kvinner-ikke-forstår-ham-jomfru"?

Skrevet
Jeg har også interesse for damas klær faktisk ;) hehe

Nå mente jeg at han har interesse for sine klær da, selv om vi begge liker at å ta oss godt ut, og liker det samme hos den andre da, selvfølgelig.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Kvinner reagerer ikke sterkt på komplimenter som du tydeligvis tror.

:)

Jo, det gjør vi. Såfremt de er oppriktig ment. :-)

Skrevet
Sjakk er vel ingen typisk kvinnelig interesse eller?

Ellers tviler jeg ikke et sekund på at kvinner kan spille like bra som menn :)

Intelligens og interesse er helt individuell.

Om damer var like smarte som menn i sjakk så hadde det jo ikke vært egne kvinneturneringer i sjakk, hadde det?

Skrevet
Aha, så minner, gode historier, felles venner (Åh, my bad) osv, utgår straks forholdet er over, hvis man skilles på en god måte?

Et forhold mellom mennesker dør bare om man vil!

Skilles på en god måte tror jeg ikke helt ligger for meg gitt.

Er liksom ikke min ambisjon å skilles ...

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hvordan er man forresten avhengig av utseendet sitt? Jeg har aldri vært flink til å blafre med øyenvippene og vrikke på rumpa for å oppnå noe fra en mann eller fordeler i en eller annen form, vet ikke om det hadde hjulpet om jeg hadde gjort det heller for den del.

Jeg er også best til å motta komplimenter i form av ros for den jobben jeg utfører, og jeg elsker jo å få komplimenter fra mannen min men de samme komplimentene fra en annen mann hadde virket rart. Jeg hadde nok takket men tenkt i mitt stille sinn "hva er det han er ute etter" - eller jeg kommer i hvert fall til å tenke det heretter etter å ha lest denne tråden. :ler:

Oi...så har du gått glipp av en del :-D

Og du mottar kun komplimenter for jobben du utfører, og ikke for utseende, smil, klesstil eller vesen?

Det må du prøve!

Menn og kvinner er ikke like.

Skrevet
Steinarlogikk.

Ja, og da må det være bra greier også :smoke::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...