Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3201 Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan er man forresten avhengig av utseendet sitt? Jeg har aldri vært flink til å blafre med øyenvippene og vrikke på rumpa for å oppnå noe fra en mann eller fordeler i en eller annen form, vet ikke om det hadde hjulpet om jeg hadde gjort det heller for den del. Tror det er en del andre kvinner som har forstått hvordan dette fungerer hehe
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3202 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis forholdet vårt hadde skrantet så hadde jeg prioritert å jobbe med det framfor å hoppe til køys med andre menn. Det er ikke alle mannfolk det er mulig å samarbeide (jobbe) med. Ikke alle kvinner heller dessverre.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3203 Skrevet 7. oktober 2009 Og det tror du at kvinner ikke VET???? Nei, men noen kvinner utnytter situasjonen.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3204 Skrevet 7. oktober 2009 SITER(KateW @ 07.10.2009 (10:53) ) Eller for slike som meg, som ikke er komfortabel med utseende-komplimenter: "Du var jammen dyktig til å gå over gulvet, skal vi pule?" Hvis du syns han var kjekk i tillegg så er det jo ikke sikkert det skulle mer til faktisk Hva er det i det jeg siterer som tilsier at jeg misforstår når jeg mener dette handler om meg? Jeg sier ikke at du misforstår noe som helst. Jeg sier bare at jeg snakker ikke for deg
Gjest KateW Skrevet 7. oktober 2009 #3205 Skrevet 7. oktober 2009 Da bør du heller ikke sitere meg, og skrive DU. Dette har vi snakket om før. Ref "hore"
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3206 Skrevet 7. oktober 2009 Å forklare blir vel som å kaste svin for perler, men: Noen mennesker har man kjemi med, opplever kjærlighet til og mottar kjærlighet fra. Så skjer det av og til at omstendighetene gjør at et forhold ikke fungerer, samme hvor gjerne man vil. Et slikt menneske vil ha en god plass, og en spesiell plass i hjertet, fordi det er gode minner, gode tanker, gode ønsker. Man ønsker det mennesket det beste i livet, selv om livet ikke ble oss. Ja, jeg forstår hvordan du ser på det. Men for meg som den neandertaler-mannen jeg er, så er det helt fjernt. Her får vi altså bare akseptere at vi er totalt ulike
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3207 Skrevet 7. oktober 2009 ... mens menn kun gjør det for å spre noen kvinnelige ben..jf. Steinar40 I hovedsak, ja hehe
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3208 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror det blir mer som å kaste bål på bensinen Steinar har vel allerede gjort det rimelig klart at han absolutt ikke begriper at det går an å kjenne noe som helst følelse av kjærlighet for andre av motsatt kjønn enn den man har et romantisk forhold med. Jeg tipper han tror det går an å elske familie, og det var vel noe med at det går an med homofile siden de ikke har libido, men jeg tipper at hans drømmekvinne værsågod skal donere hele sitt hjerte til han og ikke ha noen plass til andre. Selvfølgelig forventer jeg å få høyeste prioritet fra dama mi. Akkurat som jeg også vil gi henne min høyeste prioritet Fungerer det ikke sånn, så er det noe alvorlig feil med forholdet.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3209 Skrevet 7. oktober 2009 Da bør du heller ikke sitere meg, og skrive DU. Dette har vi snakket om før. Ref "hore" Greit. Jeg gikk litt langt. Beklager.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 7. oktober 2009 #3210 Skrevet 7. oktober 2009 Selvfølgelig forventer jeg å få høyeste prioritet fra dama mi. Akkurat som jeg også vil gi henne min høyeste prioritet Fungerer det ikke sånn, så er det noe alvorlig feil med forholdet. Hihi.. jeg visste du kom til å skrive "hvis ikke er det noe alvorlig feil med forholdet". Som jeg har sagt for lenge siden så kjeder disse selvfølgelighetene meg Det er vanskelig å diskutere noe når du hiver ut med floskler og stråmenn i stedet for å lese hva som blir skrevet. Igjen med det prioriteringsgreiene.. de aller fleste av oss vil nok bruke mest tid og energi og kjærlighet på sin utvalgte elskede som de ikke kan leve uten, men det hindrer ikke at man også kan være glad i andre som man heller ikke har så fryktelig lyst til å leve foruten. Heldigvis har alle mine forhold vært relativt konfliktfri, så jeg slipper å sette folk opp på en liste over hvem som er mest verdt. Man har da tid og kjærlighet til alle.
Guriane Skrevet 7. oktober 2009 #3211 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har også interesse for damas klær faktisk hehe Syns jeg ser du er med på shoppingtur Du har faktisk en kvinnelig interesse du da, Steinar
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3212 Skrevet 7. oktober 2009 Hihi.. jeg visste du kom til å skrive "hvis ikke er det noe alvorlig feil med forholdet". Som jeg har sagt for lenge siden så kjeder disse selvfølgelighetene meg Det er vanskelig å diskutere noe når du hiver ut med floskler og stråmenn i stedet for å lese hva som blir skrevet. Igjen med det prioriteringsgreiene.. de aller fleste av oss vil nok bruke mest tid og energi og kjærlighet på sin utvalgte elskede som de ikke kan leve uten, men det hindrer ikke at man også kan være glad i andre som man heller ikke har så fryktelig lyst til å leve foruten. Heldigvis har alle mine forhold vært relativt konfliktfri, så jeg slipper å sette folk opp på en liste over hvem som er mest verdt. Man har da tid og kjærlighet til alle. Og hvis man ikke har det?
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3213 Skrevet 7. oktober 2009 Syns jeg ser du er med på shoppingtur Du har faktisk en kvinnelig interesse du da, Steinar Joda, jeg har min interesse i kvinnen hehe
Guriane Skrevet 7. oktober 2009 #3214 Skrevet 7. oktober 2009 Nei, men noen kvinner utnytter situasjonen. Nemlig, noen. Du kan ikke behandle alle som skyldige fordi noen enkelte oppfører seg sånn.
Guriane Skrevet 7. oktober 2009 #3215 Skrevet 7. oktober 2009 Joda, jeg har min interesse i kvinnen hehe Du har alltid en unnskyldnig for deg selv, du.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3216 Skrevet 7. oktober 2009 Du har alltid en unnskyldnig for deg selv, du. Nja, egentlig syns jeg faktisk at det er artig å være med dama når hun skal ha seg nye klær
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3217 Skrevet 7. oktober 2009 Nemlig, noen. Du kan ikke behandle alle som skyldige fordi noen enkelte oppfører seg sånn. Det gjør jeg ikke heller Jeg er bare klar over at de finnes, og vil derfor gjøre mitt ytterste for at jeg ikke surrer meg borti ei slik ei.
Guriane Skrevet 7. oktober 2009 #3218 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ja, jeg forstår hvordan du ser på det. Men for meg som den neandertaler-mannen jeg er, så er det helt fjernt. Her får vi altså bare akseptere at vi er totalt ulike Det der er så feigt! Jeg blir så forbanna når folk bruker "dumheten" sin som unnskyldning og legger det over på den andre så det er opp til h*n å gjøre noe med det. "Jeg er så dum, så dette forstår jo ikke jeg. I stedet for å gå inn i meg selv og prøve å forstå hva du mener så får vi vel heller akseptere at vi er forskjellige da. " Endret 7. oktober 2009 av Guriane
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 7. oktober 2009 #3219 Skrevet 7. oktober 2009 Og hvis man ikke har det? Jeg har jevnt over det, så jeg ser ikke poenget med å spørre. Du er jo ute etter å skape konflikter der hvor det ikke finnes noen. Den man er sammen med blir helt naturlig høyest prioritert, men man tar seg tid til andre også. Det er ikke så fryktelig vanskelig, og jeg har aldri i mitt liv hatt et problem i et forhold med at han ikke føler jeg gir han nok eller noen dilemmaer i forbindelse med dette hvor jeg må avgjøre hvem som betyr mest for meg. Det eneste som kan gjøre det vanskelig og skape dilemmaer er hvis man er sammen med en vrien og sjalu kranglefant som deg som føler seg nedprioritert hvis man tar en weekentur til Roma med mora si en helg.
Gjest kvinne62 Skrevet 7. oktober 2009 #3220 Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke alle mannfolk det er mulig å samarbeide (jobbe) med. Ikke alle kvinner heller dessverre. Da avslutter man det forholdet og går videre i livet. Nytter ikke å leve i et forhold som ikke fungerer og hvor den ene ikke ønsker å jobbe for å få det bedre. Først avslutte, deretter ut og finne en annen hvis man ønsker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå