Gjest KateW Skrevet 6. oktober 2009 #3081 Skrevet 6. oktober 2009 Ja ja, men det er ikke det jeg snakker om. Har du noen gang tenkt positivt, Steinar? Eller tenker du igjennom alt det verste som kan skje, også tenker du, ja, det var det jeg visste, kommer aldri til å gå?
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3082 Skrevet 6. oktober 2009 Ja ja, men det er ikke det jeg snakker om. Har du noen gang tenkt positivt, Steinar? Eller tenker du igjennom alt det verste som kan skje, også tenker du, ja, det var det jeg visste, kommer aldri til å gå? Jeg tenker på og igjennom alt i livet Er det noe du lurer på så kan jeg sikkert svare Men før eller senere kommer alle forhold inn i dårlige perioder og da er risken som størst. Dette kan man altså ikke leve med. Problemer må løses der og da med en gang Mulig man kan kalle meg litt problemorientert kanskje da men hehe
*Numi* Skrevet 6. oktober 2009 #3083 Skrevet 6. oktober 2009 Vel, jeg tror som sagt problemet blir relativt stort når ei kvinne (eller en mann for den sakens skyld) føler at h*n lever i et dårlig forhold. Ergo er det ikke smart å leve med og i et dårlig forhold. Men det sier jo seg selv at det ikke er bra å leve i et dårlig forhold? Uansett om det er mulighet for at en av partene er utro eller ikke på grunn av det, så er det ikke det som gjør det lite lurt å leve i et dårlig forhold.
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3084 Skrevet 6. oktober 2009 Men det sier jo seg selv at det ikke er bra å leve i et dårlig forhold? Uansett om det er mulighet for at en av partene er utro eller ikke på grunn av det, så er det ikke det som gjør det lite lurt å leve i et dårlig forhold. Ja, jeg vet at dette er en selvsagt sannhet. Problemet er bare at veldig mange lever i det de selv føler er et dårlig forhold allikevel - uten å gjøre noe som helst fornuftig med det. Da må det bli problemer, ikke sant?
*Numi* Skrevet 6. oktober 2009 #3085 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ja, jeg vet at dette er en selvsagt sannhet. Problemet er bare at veldig mange lever i det de selv føler er et dårlig forhold allikevel - uten å gjøre noe som helst fornuftig med det. Da må det bli problemer, ikke sant? Ja, det er sant. Men du kan jo ikke bare anta at om du finner en dame du kunne tenke deg å se om du passer sammen med, at dere kommer til å få et dårlig forhold? Du kan ikke jobbe med et forhold du ikke har, tenker jeg. Det er ikke den rekkefølgen ting kommer i. Det har ingen hensikt å tenke at: "Nei, sånn og slik bør vi unngå, for det kan føre til problemer i forholdet" før du allerede har et forhold. Du har nemlig ingen som helst forutsetning for å finne ut hvordan ditt eventuelle forhold vil fungere før du har vært i det/har det. Endret 6. oktober 2009 av *Numi*
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3087 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, det er sant. Men du kan jo ikke bare anta at om du finner en dame du kunne tenke deg å se om du passer sammen med, at dere kommer til å få et dårlig forhold? Du kan ikke jobbe med et forhold du ikke har, tenker jeg. Det er ikke den rekkefølgen ting kommer i. Det har ingen hensikt å tenke at: "Nei, sånn og slik bør vi unngå, for det kan føre til problemer i forholdet" før du allerede har et forhold. Du har nemlig ingen som helst forutsetning for å finne ut hvordan ditt eventuelle forhold vil fungere før du har vært i det/har det. Ja, det har du også rett i - forholdet først og deretter problemene Blir jo litt merkelige slike diskusjoner på et singelforum selvfølgelig. På den annen side er det viktig å ikke prøve å få til et forhold som det bare kan og vil bli problemer i. Et annet problem er hvor opphengte veldig mange damer her er i selve forelskelsen - og at den må komme først. Den vil aldri vare uansett.
Guriane Skrevet 6. oktober 2009 #3088 Skrevet 6. oktober 2009 Denne tråden utvikler seg i en enorm hastighet! Sist jeg var her handlet dette om kjoler - nå er vi over i badevann og dødsstraffer!
Guriane Skrevet 6. oktober 2009 #3089 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenker på og igjennom alt i livet Men før eller senere kommer alle forhold inn i dårlige perioder og da er risken som størst. Dette kan man altså ikke leve med. Problemer må løses der og da med en gang Mulig man kan kalle meg litt problemorientert kanskje da men hehe You don't say...
Gjest KateW Skrevet 6. oktober 2009 #3090 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) You don't say... Knis... Endret 6. oktober 2009 av KateW
Guriane Skrevet 6. oktober 2009 #3091 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, det har du også rett i - forholdet først og deretter problemene Blir jo litt merkelige slike diskusjoner på et singelforum selvfølgelig. På den annen side er det viktig å ikke prøve å få til et forhold som det bare kan og vil bli problemer i. Et annet problem er hvor opphengte veldig mange damer her er i selve forelskelsen - og at den må komme først. Den vil aldri vare uansett. Men det sier seg vel selv? De fleste leter jo ikke etter den personen som det kan bli mest problemer med! Ja.. vi må vel innom den diskusjonen også..
Lise_ Skrevet 6. oktober 2009 #3092 Skrevet 6. oktober 2009 Det er fullstendig mulig Bestevennen min er mann
Guriane Skrevet 6. oktober 2009 #3093 Skrevet 6. oktober 2009 Det er fullstendig mulig Bestevennen min er mann Men det går vel ikke an?? Han er jo nødt til å være homofil eller så er han bare ute etter én ting! Vedder 50 øre på at det er det Steinar tenker når han leser det
*Numi* Skrevet 6. oktober 2009 #3094 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Numi, :applaus: Oi! *takker og bukker* @ Guriane - det tror jeg også han tenker! Endret 6. oktober 2009 av *Numi*
Lise_ Skrevet 6. oktober 2009 #3095 Skrevet 6. oktober 2009 Men det går vel ikke an?? Han er jo nødt til å være homofil eller så er han bare ute etter én ting! Vedder 50 øre på at det er det Steinar tenker når han leser det Neida, vi er begge hetro, og deler sladder om menn jeg snakker med og damer han er med
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3096 Skrevet 6. oktober 2009 Det er fullstendig mulig Bestevennen min er mann Donald Duck da eller? hehe
Lise_ Skrevet 6. oktober 2009 #3097 Skrevet 6. oktober 2009 Donald Duck da eller? hehe Hehe, jo det hadde vært noe
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3098 Skrevet 6. oktober 2009 Det er fullstendig mulig Bestevennen min er mann Det funker bare til du skal inn i et seriøst parforhold. Bestevennen din må da være mannen din.
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3099 Skrevet 6. oktober 2009 Men det sier seg vel selv? De fleste leter jo ikke etter den personen som det kan bli mest problemer med! Ja.. vi må vel innom den diskusjonen også.. Jeg har mere lyst akkurat nå til å diskutere hvem her som er så naive (dumme) at de virkelig tror at de skal bli forelsket av å gå på "date" med et vilt fremmendt menneske???
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3100 Skrevet 6. oktober 2009 Oi! *takker og bukker* @ Guriane - det tror jeg også han tenker! Jeg tror at han vil oppi det gode og varme badevannet hehe Og jeg skuffer aldri!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå