Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så når det er engelsk fotball på tv kan man ikke pule? Det kan det være greit å orientere ei dame om i forkant av at dere går inn i forholdet.

:ler: Tror du ikke det er mulig å finne andre tider? Eller er det bare når det er fotball på TV at du har lyst? Dame prinsipp sak sikkert ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Om det er din erfaring, er det ikke rart at du er redd for sterke damer, Steinar...

Samme tenkte jeg.

Eller hadde du et annet poeng med å hele tiden gnåle på at en må bestemme i et forhold? Jeg mener fremdeles at det aldri er sånn at en bestemmer, men hvis det er det du mener så er det jo ikke rart at du trenger en nikkedukke i stedet for en sterk kvinne. Med sistnevnte mister du jo makten og fjernkontrollen din.

Det er forresten klart at ingen vil bare krangle og gå 10 runder i bokseringen daglig, men dette var ikke det vi begynte med å diskutere. Det hadde vært greit hvis du holdt deg til sakene du selv fremsetter i stedet for å stadig åle deg unna med å prate om selvfølgeligheter.

Skrevet
Samme tenkte jeg.

Eller hadde du et annet poeng med å hele tiden gnåle på at en må bestemme i et forhold? Jeg mener fremdeles at det aldri er sånn at en bestemmer, men hvis det er det du mener så er det jo ikke rart at du trenger en nikkedukke i stedet for en sterk kvinne. Med sistnevnte mister du jo makten og fjernkontrollen din.

Det er forresten klart at ingen vil bare krangle og gå 10 runder i bokseringen daglig, men dette var ikke det vi begynte med å diskutere. Det hadde vært greit hvis du holdt deg til sakene du selv fremsetter i stedet for å stadig åle deg unna med å prate om selvfølgeligheter.

Selvfølgeligheter kan være like viktige for det.

Og jeg vil ikke ha noen nikkedukke, nei. Det beste er om både hun og jeg ser på henne som likeverdig med meg.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Selvfølgeligheter kan være like viktige for det.

Og jeg vil ikke ha noen nikkedukke, nei. Det beste er om både hun og jeg ser på henne som likeverdig med meg.

Likeverdige? Men en må jo bestemme?

Det er den sterkestes rett sa du jo.

Skrevet
:ler: Tror du ikke det er mulig å finne andre tider? Eller er det bare når det er fotball på TV at du har lyst? Dame prinsipp sak sikkert ;) hehe

Nei, men om dama di tar initiativ til sex og du avviser henne fordi det er fotball på tv, så tro meg, hun kan bli en smule sår.

Dersom hun vet at pikken er off limits når det er fotball, så kan hun forholde seg til det, og ikke prøve å komme med øl og en Blow Job i pausen, for eksempel, som jeg har bidratt med med stort hell. :cool:

Skrevet
Likeverdige? Men en må jo bestemme?

Det er den sterkestes rett sa du jo.

Bare hvis man ikke klarer å kompromisse og finne en løsning.

Skrevet (endret)
Nei, men om dama di tar initiativ til sex og du avviser henne fordi det er fotball på tv, så tro meg, hun kan bli en smule sår.

Dersom hun vet at pikken er off limits når det er fotball, så kan hun forholde seg til det, og ikke prøve å komme med øl og en Blow Job i pausen, for eksempel, som jeg har bidratt med med stort hell. :cool:

Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om reprisene av scoringene og diskusjonen av omgangens hendelser da??? Hmmmm, nei kvinner er ikke alltid så omtenksomme gitt ;):ler:

Endret av Steinar40
Skrevet
Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om reprisene av scoringene og diskusjonen av omgangens hendelser da??? Hmmmm, nei kvinner er ikke alltid så omtenksomme gitt ;):ler:

Neida, men om du ikke vil ha omsorg i form av BJ i pausen, så sier du fra, så får du ikke. Men da får du ikke øl heller.

Skrevet
Neida, men om du ikke vil ha omsorg i form av BJ i pausen, så sier du fra, så får du ikke. Men da får du ikke øl heller.

Egoist! :snurt::ler:

Skrevet

Som regel i de fleste forhold vil man komme frem til kompromisser, og det blir ikke krig om fjernkontrollen.

I et velfungerende forhold føler man seg ikke svak om man lar partneren bestemme enkelte ting. Jeg kan faktisk syns det er fint å la parteneren få det som han vil. Men hvis dette bare skal være ensidig og jeg alltid blir overkjørt, blir den velviljen borte og da ender det med 10 bokserunder hver dag. Selv om ting som ikke nødvendigvis er viktige, fordi jeg ikke være den som alltid må gi meg.

Skrevet

Som regel i de fleste forhold vil man komme frem til kompromisser, og det blir ikke krig om fjernkontrollen.

I et velfungerende forhold føler man seg ikke svak om man lar partneren bestemme enkelte ting. Jeg kan faktisk syns det er fint å la parteneren få det som han vil. Men hvis dette bare skal være ensidig og jeg alltid blir overkjørt, blir den velviljen borte og da ender det med 10 bokserunder hver dag. Selv om ting som ikke nødvendigvis er viktige, fordi jeg ikke være den som alltid må gi meg.

Enig med deg her. Hvis bare den ene må gi seg hele tiden så er det noe alvorlig feil.

Skrevet (endret)
Enig med deg her. Hvis bare den ene må gi seg hele tiden så er det noe alvorlig feil.

Så da er du faktisk i stand/villig til å gi deg hvis det er helt umulig å bli enig?

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Så da er du faktisk i stand/villig til å gi deg hvis det er helt umulig å bli enig?

Hvis det vil være til felles (forholdets) beste at jeg gir meg - så selvfølgelig :)

Skrevet
Hvis det vil være til felles (forholdets) beste at jeg gir meg - så selvfølgelig :)

wow :overrasket:

Er du typen til å si noe bare for å provosere frem en reaksjon du da :fnise:

Skrevet
wow :overrasket:

Er du typen til å si noe bare for å provosere frem en reaksjon du da :fnise:

Det meste blir jo satt litt på spissen her da vettu :)

Men jeg kan ikke husk at jeg har skrevet at jeg aldri kan gi meg?

Kan jo være artig å bestemme litt over dama da men ;) hehe

Skrevet
Mulig "takle" var litt feil ord og en følge av min stavangerdialekt hvor det har litt vid betydning, men jeg mente altså at han klarer helt fint å være sammen med ei sterk dame. Ikke fordi han takler henne som i at han vet hva han skal gjøre for å kontrollere henne, men at han ikke føler seg truet eller nervøs av at hun gjør som hun vil. Han takler å ikke ha fysisk og psyisk kontroll.

Menn som deg tror jeg derimot blir litt skremt av selvstendige kvinner.

Nope! Jeg har ikke stavangerdialekt og skjønner utmerket godt hva du mener. For øvrig er jeg svært glad for at det finnes menn som takler sterke kvinner i den betydning du og jeg (og flere andre) tillegger "takle".

Skrevet
Men jeg kan ikke husk at jeg har skrevet at jeg aldri kan gi meg?

vurderer å begynne å lete.... men det er snakk om 145 sider, så tror ikke jeg gidder :fnise:

Mulig du ikke har sagt at du aldri gir deg, men mitt inntrykk er at du helst ser at du får siste ordet.

Og man kan jo la den andre bestemme ting, så lenge det ikke blir enveiskjøring.

Skrevet
vurderer å begynne å lete.... men det er snakk om 145 sider, så tror ikke jeg gidder :fnise:

Mulig du ikke har sagt at du aldri gir deg, men mitt inntrykk er at du helst ser at du får siste ordet.

Og man kan jo la den andre bestemme ting, så lenge det ikke blir enveiskjøring.

Hvis det er noe man brenner for - eller som er veldig viktig - så vil vel alle helst ha sin egen vilje. Helt normalt det :)

Men når det gjelder alt sånt som gardiner og farger på ditt og datt så må dama gjerne bestemme alt sammen for min del. Bare det ikke blir noe helt sykt da selvfølgelig - som rosa bil eller lilla vegger på rommene etc. ;) hehe

Skrevet
Nope! Jeg har ikke stavangerdialekt og skjønner utmerket godt hva du mener. For øvrig er jeg svært glad for at det finnes menn som takler sterke kvinner i den betydning du og jeg (og flere andre) tillegger "takle".

Tror nok det har en tendens til å bli dyrt å takle sterke kvinner. Sier ikke at alle sterke kvinner er bortskjemte selvfølgelig, men de finnes nok - og da blir det fort dyrt for mannen ;)

Skrevet
Tror nok det har en tendens til å bli dyrt å takle sterke kvinner. Sier ikke at alle sterke kvinner er bortskjemte selvfølgelig, men de finnes nok - og da blir det fort dyrt for mannen ;)

Sterke kvinner kan betale for seg de, Steinar. ;) Kanskje til og med for deg, innimellom.

Og uansett, dette med å bestemme/bestemme over. Jeg mener bestemt at det er forskjell på å bestemme ting innimellom og å bestemme over den andre. Å bestemme er noe man bytter på å gjøre, mens å bestemme over noen høres ut for meg å gå på å innskrenke dennes frihet, og det er jeg ikke helt med på at man skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...