Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2741 Skrevet 30. september 2009 Det hunkjønn ikke skjønner er at det er ikke meningen at menn skal forstå damer. Hadde vi gjort det så hadde vi jo tatt livet vårt. Med så mye galskap innabors så skjønner man at kvinner har fått de fysiske begrensningene på kroppen! Ja, det er åpenbart mye rart som foregår oppi toppen der mange ganger
kristian82 Skrevet 30. september 2009 #2742 Skrevet 30. september 2009 Steinar, jeg tror det muligens er best å være singel!
Gjest kvinne 62 Skrevet 30. september 2009 #2743 Skrevet 30. september 2009 Alle folk er forskjellige, men du har sikkert hovedsaklig vært sammen med folk under 30, og aktiviteten synker ofte noe med alderen. Men det har aldri vært noe poeng for meg å ha flest mulig venner - det er sant. Og ansvaret for min lykke er bare mitt. Jeg er 47 og venner er stadig en like viktig del av mitt liv som da jeg var 25, og mange er fra den tiden også, samt at nye har kommet til. Venner beriker og krydrer livet mitt, noe jeg trenger i tillegg til mann og barn.
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2744 Skrevet 30. september 2009 Steinar, jeg tror det muligens er best å være singel! Ja, det er jo fordeler med det. Best du tenker på det også - du har jo bare noe under 2 år og 2 måneder igjen selv
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2745 Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg er 47 og venner er stadig en like viktig del av mitt liv som da jeg var 25, og mange er fra den tiden også, samt at nye har kommet til. Venner beriker og krydrer livet mitt, noe jeg trenger i tillegg til mann og barn. Ja, tviler ikke på det. Men som jeg skrev tidligere på forrige side; På dette området er altså kvinner og menn ikke like. Kvinner er som regel "flokkdyr" mens menn er mer "ensomme ulver". Endret 30. september 2009 av Steinar40
Gjest kvinne62 Skrevet 30. september 2009 #2746 Skrevet 30. september 2009 Ja, tviler ikke på det. Men som jeg skrev tidligere på forrige side; På dette området er altså kvinner og menn ikke like. Kvinner er som regel "flokkdyr" mens menn er mer "ensomme ulver". Hm, da er min mann et sært utslag av en ensom ulv, noe mindre ensomt tror jeg er vanskelig å finne....
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2747 Skrevet 30. september 2009 Hm, da er min mann et sært utslag av en ensom ulv, noe mindre ensomt tror jeg er vanskelig å finne.... Vel, mannfolka henger stort sett bare med (eller etter) dama. Hvis du tenker deg om, så er det sikkert du som ordner med det meste av det sosiale. Hvis ikke, så skal jeg være enig med deg at du har med et sjeldent "dyr" å gjøre
Gjest kvinne62 Skrevet 30. september 2009 #2748 Skrevet 30. september 2009 Vel, mannfolka henger stort sett bare med (eller etter) dama. Hvis du tenker deg om, så er det sikkert du som ordner med det meste av det sosiale. Hvis ikke, så skal jeg være enig med deg at du har med et sjeldent "dyr" å gjøre Du er så bastant... min mann har klart å ordne seg venner på egen hånd han, vi var jo langt oppi 20-åra før vi fant hverandre og da hadde vi hver vår flokk med venner og noen har vi funnet sammen senere i livet. Jeg tror ikke han er så veldig sjelden jeg, en ganske vanlig mann med ganske vanlige venner og i vår verden finnes det flere av samme arten.. så sjelden vil jeg ikke si at han er. Jeg tror rett og slett det er din verden som er for begrenset, dessverre.
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2749 Skrevet 30. september 2009 Du er så bastant... min mann har klart å ordne seg venner på egen hånd han, vi var jo langt oppi 20-åra før vi fant hverandre og da hadde vi hver vår flokk med venner og noen har vi funnet sammen senere i livet. Jeg tror ikke han er så veldig sjelden jeg, en ganske vanlig mann med ganske vanlige venner og i vår verden finnes det flere av samme arten.. så sjelden vil jeg ikke si at han er. Jeg tror rett og slett det er din verden som er for begrenset, dessverre. Jeg sier ikke noe om at mannfolk ikke har venner. Jeg sier bare at det stort sett er dere kvinner som ordner med det (felles) sosiale i forholdet. Dette er ingen stor nyhet. Det er bare et gammelt faktum. Det sies også fra gammelt av at når sønnen din gifter seg, så mister du en sønn. Men når dattera di gifter seg, så får du en sønn. Hvorfor tror du man har sagt det?
*Numi* Skrevet 30. september 2009 #2750 Skrevet 30. september 2009 Hva i all verden er vitsen med dette? :klø: Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle? Grunnen vet du, Steinar, er at det hadde vært ekstremt kjedelig å ikke kunne la seg selv møte og bli kjent med nye mennesker uavhengig av kjønn bare fordi man har kjæreste/samboer. Vitsen er at enkelte mennesker uavhengig av kjønn beriker hverandres liv, uten at det nødvendigvis må være noen seksuell tiltrekning til stede. Det skal likevel sies at det ofte kan lette litt på presset om begge vennene er i hvert sitt forhold, for da er det liksom ikke noe tema å prøve seg på hverandre.
Guriane Skrevet 30. september 2009 #2751 Skrevet 30. september 2009 Jeg sier ikke noe om at mannfolk ikke har venner. Jeg sier bare at det stort sett er dere kvinner som ordner med det (felles) sosiale i forholdet. Dette er ingen stor nyhet. Det er bare et gammelt faktum. Det er jo akkurat det du sier! Du sier at menn er ensomme ulver.
Guriane Skrevet 30. september 2009 #2752 Skrevet 30. september 2009 (endret) Og hvordan vet du det? Men du foretrekker altså å krangle da eller? Sjansen for at jeg vet det er vel større enn at du skal tvile på at jeg har rett, bare fordi du tror alle menn er like. Jeg foretrekker at det går an å snakke normalt med kjæresten min uten at jeg må ha teskjea i baklommen just in case. Endret 30. september 2009 av Guriane
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2753 Skrevet 30. september 2009 Grunnen vet du, Steinar, er at det hadde vært ekstremt kjedelig å ikke kunne la seg selv møte og bli kjent med nye mennesker uavhengig av kjønn bare fordi man har kjæreste/samboer. Vitsen er at enkelte mennesker uavhengig av kjønn beriker hverandres liv, uten at det nødvendigvis må være noen seksuell tiltrekning til stede. Det skal likevel sies at det ofte kan lette litt på presset om begge vennene er i hvert sitt forhold, for da er det liksom ikke noe tema å prøve seg på hverandre. Da får det heller bli kjedelig sier jeg.
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2754 Skrevet 30. september 2009 Det er jo akkurat det du sier! Du sier at menn er ensomme ulver. Menn er ensomme ulver i forhold til kvinner som er flokkdyr.
Gjest Miz Skrevet 30. september 2009 #2755 Skrevet 30. september 2009 "Lever" denne diskusjonen enda? Damene love you steinar40. Får du ikke napp her inne, så vet ikke jeg!
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2756 Skrevet 30. september 2009 Sjansen for at jeg vet det er vel større enn at du skal tvile på at jeg har rett, bare fordi du tror alle menn er like. Jeg foretrekker at det går an å snakke normalt med kjæresten min uten at jeg må ha teskjea i baklommen just in case. Men kjenner du meg? Og hvis du vil at han skal forstå deg litt, så kan jeg bare anbefale deg å ha teskjea i høyeste beredskap
Steinar40 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2757 Skrevet 30. september 2009 "Lever" denne diskusjonen enda? Damene love you steinar40. Får du ikke napp her inne, så vet ikke jeg! Ja, damer er jo smarte - de kjenner igjen en god ting når de ser en hehe
Gjest Miz Skrevet 30. september 2009 #2758 Skrevet 30. september 2009 Oh yess! du har virkelig draget!
Guriane Skrevet 30. september 2009 #2759 Skrevet 30. september 2009 Men kjenner du meg? Og hvis du vil at han skal forstå deg litt, så kan jeg bare anbefale deg å ha teskjea i høyeste beredskap Står du for det du har sagt her inne? Ì såfall er det ganske klart hva slags syn du har på kvinner. Dermed kan jeg med letthet si at de mannfolka jeg har vært borti har hatt et annerledes syn på kvinner enn deg! Ja, hvis han er som deg må jeg nok ha den lett tilgjengelig
Gjest Miz Skrevet 30. september 2009 #2760 Skrevet 30. september 2009 Jeg for min del ville heller gått rett på sak .. stå på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå