Guriane Skrevet 27. september 2009 #2561 Skrevet 27. september 2009 Så du tror ikke at noen kan ha en innebygd moralsk sans? At man kan tenke at hvis jeg gjør dette vil det såre h*n, og at man derfor lar vær? Steinar har ikke moralsk sans, ergo er det ingen andre som har det heller.
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2562 Skrevet 27. september 2009 Da er du enten naiv eller stormannsgal. Verdt å tenke igjennom ... Skal du fortelle andre at de må tenke?
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2563 Skrevet 27. september 2009 Hvem har sagt noe om at bare den ene parten skal minimere usikkerhet hos den andre, og at en kjæreste skal komme å fikse en? DU har!
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2564 Skrevet 27. september 2009 (endret) Det kommer jo helt an på. Spørs åssen det ser ut i mine øyne. Så når dama di har kledd seg til en kveld med venninna si så må hun godkjennes av deg først? Er du seriøs nå?? "Jeg vet vi ble enige om ingen skjørt over knærne, men den kjolen der er for utfordrende selv om den går 12 cm nedenfor knærne også. Du ser ut som ei tøyte. Jeg er sikker på at du kommer til å være utro i kveld hvis du går sånn. Ta på deg noe annet" Endret 27. september 2009 av Guriane
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2565 Skrevet 27. september 2009 Nå spør du vel ikke meg her, og jeg kunne ikke uttalt meg uten å ha sett deg. Men du har vel speil og litt selvkritikk. Noe dama di ikke har...?
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2566 Skrevet 27. september 2009 Kjære deg Steinar, hele denne tråden handler jo om at du har et sterkt behov for å være sikker på at partneren ikke kommer til å leke med noen hun ikke burde leke med. Og jeg skal være enig med deg i at å ha trygghet i et forhold er veldig viktig. Men jeg syns personlig at du drar det for langt. Selv om du evt har opplevd utroskap før kan du ikke gå inn i et forhold med tanken at om du ikke passer på så kommer hun ikke til å klare å være trofast. Det blir som jeg har sagt før, du kan ikke straffe meg for noe eksen din har gjort. Og selv om eksen din har gitt deg "sår på sjela", så kan du ikke forvente at en ny kvinne skal fikse det/ lære deg å stole på kvinner/ gi deg den selvtilliten som gjør at du føler at du er så bra at hun ikke vil være utro. Det normale er at begge 2 oppfører seg på en slik måte at begge føler at de kan stole på hverandre. Skjer ikke det, så er det noe alvorlig feil.
Max Magnus Skrevet 27. september 2009 #2567 Skrevet 27. september 2009 Så når dama di har kledd seg til en kveld med venninna si så må hun godkjennes av deg først? Er du seriøs nå?? "Jeg vet vi ble enige om ingen skjørt over knærne, men den kjolen der er for utfordrende selv om den går 12 cm nedenfor knærne også. Du ser ut som ei tøyte. Jeg er sikker på at du kommer til å være utro i kveld hvis du går sånn. Ta på deg noe annet" Haha-
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #2568 Skrevet 27. september 2009 Om navnet ditt stemmer er du bare 40 år. Du kan fremdeles sette høye krav. Hvis ikke kan dette fort bli "svak mann søker svak kvinne, liker lange turer, fortrinnsvis innenfor husets fire vegger". Du trenger verken penger eller makt for å sette høye krav, hver enkelt av oss er nok som den vi er. Shaun, du har mye fornuftig å komme med! Hvem har sagt noe om at bare den ene parten skal minimere usikkerhet hos den andre, og at en kjæreste skal komme å fikse en? Var det ikke du som sa noe om at partneren skulle minimere usikkerhet? Og derfor er du på KGs Singelforum? det er jo mye rart her, så hvorfor ikke? Hvorfor er du her, Steinar? Selv om du er på søkern, så er vel ikke singelforumet på kg plassen hvor du finner drømmedama?
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2569 Skrevet 27. september 2009 DU har! Nei, det har jeg ikke. Men du virker til å være ei slik dame som jeg absolutt ikke vil skal ha noe makt over meg!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 27. september 2009 #2570 Skrevet 27. september 2009 Skal du fortelle andre at de må tenke? Dere er da mange nok her til å fortelle TS hva han skal tenke?!
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2571 Skrevet 27. september 2009 Nei, det har jeg ikke. Jo, det har du. Har du glemt det allerede?
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2572 Skrevet 27. september 2009 Men du virker til å være ei slik dame som jeg absolutt ikke vil skal ha noe makt over meg! Det tar jeg bare som et kompiment
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2573 Skrevet 27. september 2009 Var det ikke du som sa noe om at partneren skulle minimere usikkerhet? Det gjelder faktisk begge 2. Ikke så mange som forstår noe her, nei.
Gjest Christian (40), Oslo Skrevet 27. september 2009 #2574 Skrevet 27. september 2009 Stakkars, stakkars mann! Norske kvinner krever full frihet - ingen menn i verden ville ha godtatt dette. Men norske menn har allerede latt norsk kvinnetyrannin ta helt over, og ingen gjør noe.
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2575 Skrevet 27. september 2009 Dere er da mange nok her til å fortelle TS hva han skal tenke?! Nei, vi forteller han ikke hva han skal tenke. Vi sier at det han påstår ikke holder mål.
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2576 Skrevet 27. september 2009 Det gjelder faktisk begge 2. Ikke så mange som forstår noe her, nei. Det hadde hjulpet hvis du klarte å stå for det du sier litt lenger enn tre minutt.
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2577 Skrevet 27. september 2009 Det tar jeg bare som et kompiment Ja, gudene må vite hvorfor hehe
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2578 Skrevet 27. september 2009 Norske kvinner krever full frihet - ingen menn i verden ville ha godtatt dette. Men norske menn har allerede latt norsk kvinnetyrannin ta helt over, og ingen gjør noe. Fokuser litt mer på individet, det hjelper.
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2579 Skrevet 27. september 2009 Det hadde hjulpet hvis du klarte å stå for det du sier litt lenger enn tre minutt. En partner kan faktisk være hun eller han - og vil typisk gjelde begge veier både for hun og han. Burde ikke vært helt umulig å forstå det egentlig. Sier vel en del om deg sikkert.
Guriane Skrevet 27. september 2009 #2580 Skrevet 27. september 2009 En partner kan faktisk være hun eller han - og vil typisk gjelde begge veier både for hun og han. Burde ikke vært helt umulig å forstå det egentlig. Sier vel en del om deg sikkert. Flink du er. Men hva har dét med noe å gjøre??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå