Steinar40 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2501 Skrevet 26. september 2009 Nuvel Slutt å snakk om bilførere, det var et eksempel! Lese litt mellom linjene kanskje? Hvis dama di skal ut med ei venninne en lørdagskveld,- hva er anstendig kledning i dine øyne? Og hvis hun har på noe du ikke liker, kommer du til å nekte henne å ha det på? (Nå får jo ikke dama di lov til å gå ut med venninner uansett da, men.) Har aldri sagt at dama mi ikke får lov til å gå ut med venninner. Men det skjer selvfølgelig bare en gang i mellom - ikke hver helg. Anstendig betyr - ikke skjørt/kjole over knærne, ingenting gjennomsiktig og ikke for stor/dyp utringning. Og hun har selvfølgelig på bh og truse under. Hadde hun prøvd seg med å bryte noe av dette så hadde jeg nektet henne det, ja.
Guriane Skrevet 26. september 2009 #2502 Skrevet 26. september 2009 Har aldri sagt at dama mi ikke får lov til å gå ut med venninner. Men det skjer selvfølgelig bare en gang i mellom - ikke hver helg. Anstendig betyr - ikke skjørt/kjole over knærne, ingenting gjennomsiktig og ikke for stor/dyp utringning. Og hun har selvfølgelig på bh og truse under. Hadde hun prøvd seg med å bryte noe av dette så hadde jeg nektet henne det, ja. Det skjer bare de gangene du lar henne, eller hva? Hvor mye pupp kan hun vise? Finnes mange klær for damer som slutter over knærne, Steinar. Det vil ikke si det samme som at de får oss til å se utfordrende ut. For det er vel det du er redd for. Helst bør hun vel ha på seg en vid bestemorkjole, gummistøvler og pelslue. Kanskje det beste rett og slett er om du finner fram klærne du synes hun kan bruke, for du tviler jo tydeligvis på at hun har vett nok til å gjøre det selv. Det overrasker meg ikke akkurat at du vil nekte henne å gå med noe du ikke liker. Du går vel ratt så langt at du forbyr henne det også. "Hadde hun prøvd å bryte med noe av dette.." Dæven!
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2503 Skrevet 26. september 2009 Det skjer bare de gangene du lar henne, eller hva? Hvor mye pupp kan hun vise? Finnes mange klær for damer som slutter over knærne, Steinar. Det vil ikke si det samme som at de får oss til å se utfordrende ut. For det er vel det du er redd for. Helst bør hun vel ha på seg en vid bestemorkjole, gummistøvler og pelslue. Kanskje det beste rett og slett er om du finner fram klærne du synes hun kan bruke, for du tviler jo tydeligvis på at hun har vett nok til å gjøre det selv. Det overrasker meg ikke akkurat at du vil nekte henne å gå med noe du ikke liker. Du går vel ratt så langt at du forbyr henne det også. "Hadde hun prøvd å bryte med noe av dette.." Dæven! Vise pupp? Minst mulig selvfølgelig! De er for mine øyne alene.
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 26. september 2009 #2504 Skrevet 26. september 2009 Vise pupp? Minst mulig selvfølgelig! De er for mine øyne alene. Morsomt. Vil du ikke komme og kjenne på mine pupper? Står til din disposisjon. Så kan vi samtidig speile oss i gulvet (har ikke plass for speil på veggen) Er utrolig hypp på deg. Blir morsomt hvor mye du blir å provosere denne gangen
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2505 Skrevet 26. september 2009 Morsomt. Vil du ikke komme og kjenne på mine pupper? Står til din disposisjon. Så kan vi samtidig speile oss i gulvet (har ikke plass for speil på veggen) Er utrolig hypp på deg. Blir morsomt hvor mye du blir å provosere denne gangen Ja, sikkert
Gjest Woof Skrevet 26. september 2009 #2506 Skrevet 26. september 2009 Jeg er ikke glatt - jeg er intelligent. Og kvinner er stort sett bedre/sikrere bilførere enn menn fordi de er mindre aggressive - også i trafikken. Hvor mye bar hud - tja, så lenge hun ser anstendig ut i mine øyne, og er kledd til anledningen, så er det ingen problem. Du intelligent, Steinar?? Det er faen meg den drøyeste påstanden du har kommet med her inne.Og det sier jammen ikke lite! Bikkja mi er mer intelligent enn deg. Den husker mer enn førti sekunder av gangen også.
Guriane Skrevet 26. september 2009 #2508 Skrevet 26. september 2009 (endret) Vise pupp? Minst mulig selvfølgelig! De er for mine øyne alene. Hun må ha på seg høyhalsa genser når hun er ute blant andre enn deg altså? Du må vite én ting Steinar, du har ikke krav på puppene til dama di! Puppene hennes er puppene hennes. Hvis hun vil vise litt kløft så er det hennes valg. Hvilken rett har du til å nekte dama di å kle seg som hun vil! Steinars oppfatning av hva litt kløft betyr: Dama har på over-kne-lakk-støvletter, hofteholder, korsett og selvfølgelig ingen truse og ingenting over, hun er løs og blir med hva som helst med puls som spanderer en drink hjem og puler vettet av han. Endret 26. september 2009 av Guriane
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2009 #2509 Skrevet 26. september 2009 Hun må ha på seg høyhalsa genser når hun er ute blant andre enn deg altså? Du må vite én ting Steinar, du har ikke krav på puppene til dama di! Puppene hennes er puppene hennes. Hvis hun vil vise litt kløft så er det hennes valg. Hvilken rett har du til å nekte dama di å kle seg som hun vil! Steinars oppfatning av hva litt kløft betyr: Dama har på over-kne-lakk-støvletter, hofteholder, korsett og selvfølgelig ingen truse og ingenting over, hun er løs og blir med hva som helst med puls som spanderer en drink hjem og puler vettet av han. Jeg synes faktisk det er opphissende at mannen sier at mine pupper er hans pupper. Når han viser han er glad i dem
waco Skrevet 27. september 2009 #2510 Skrevet 27. september 2009 Guriane synes det at å gå truseløs og møte andre fremmede menn er noe som gjør at parforholdet står sterkt og vokser!
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2511 Skrevet 27. september 2009 Jeg synes faktisk det er opphissende at mannen sier at mine pupper er hans pupper. Når han viser han er glad i dem Ja, da hadde du likt meg
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2512 Skrevet 27. september 2009 (endret) Guriane synes det at å gå truseløs og møte andre fremmede menn er noe som gjør at parforholdet står sterkt og vokser! Ja, forstå det den som kan :klø: Men det er vel kanskje slik de norske kvinnene er oppdratt i dag. De har ikke bedre vett ..... Endret 27. september 2009 av Steinar40
Gjest Mann25 Skrevet 27. september 2009 #2513 Skrevet 27. september 2009 Jeg er ikke glatt - jeg er intelligent. Og jeg er Mikke Mus... (Beklager, har lest litt i tråden og kunne ikke dy meg...)
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2514 Skrevet 27. september 2009 Og jeg er Mikke Mus... (Beklager, har lest litt i tråden og kunne ikke dy meg...) Neimen hei, Mikke!
Shaun Skrevet 27. september 2009 #2515 Skrevet 27. september 2009 Steinar40, kan det tenkes at holdningene dine bunner i at du innerst inne er usikker på deg selv? Så usikker at du er redd for at hun kan forsvinne til andre dersom hun kler seg for utfordrende? Eller så usikker at du vil føle deg ille til mote dersom hun kler seg for sexy eller "feil"? For hva vil andre tenke om deg, da? Sjalusi har også ofte sitt utgangspunkt i ens egen usikkerhet, snarere enn den andre sine handlinger, og egenkjærligheten står ofte sterkere enn kjærligheten. Det er for så vidt bra at du står oppreist med dine egne meninger, men jeg håper du også en dag blir sterk nok til at du kan ha en kvinne som går sine egne veier, som ikke alltid hører på hva du sier, som sier deg imot og som kler seg som hun vil. Jeg tror det vil bli et mye bedre og mer interessant forhold enn det du i dag sikter mot. Men du må ha en sterk ryggrad for en slik kvinne, ellers vil du falle sammen om kvelden når hun tar av deg den stive skjorta som holder deg oppe ;-) Jeg har selvfølgelig respekt for at vi har ulike holdninger og meninger, noe annet ville vært kjedelig.
Gjest Christian (40), Oslo Skrevet 27. september 2009 #2516 Skrevet 27. september 2009 Vise pupp? Minst mulig selvfølgelig! De er for mine øyne alene. Enig med deg, Steinar. Norske kvinner er alt for ville og gjør som de vil. Norske menn sier aldri i fra...og da går skilsmisseraten til himmels.
Gjest Christian (40), Oslo Skrevet 27. september 2009 #2517 Skrevet 27. september 2009 Steinar40, kan det tenkes at holdningene dine bunner i at du innerst inne er usikker på deg selv? Tull...mange menn tenker og mener dette, men få tør å si det på grunn av alle Anniken Huitfeldtene som løper rundt.
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2518 Skrevet 27. september 2009 Steinar40, kan det tenkes at holdningene dine bunner i at du innerst inne er usikker på deg selv? Så usikker at du er redd for at hun kan forsvinne til andre dersom hun kler seg for utfordrende? Eller så usikker at du vil føle deg ille til mote dersom hun kler seg for sexy eller "feil"? For hva vil andre tenke om deg, da? Sjalusi har også ofte sitt utgangspunkt i ens egen usikkerhet, snarere enn den andre sine handlinger, og egenkjærligheten står ofte sterkere enn kjærligheten. Det er for så vidt bra at du står oppreist med dine egne meninger, men jeg håper du også en dag blir sterk nok til at du kan ha en kvinne som går sine egne veier, som ikke alltid hører på hva du sier, som sier deg imot og som kler seg som hun vil. Jeg tror det vil bli et mye bedre og mer interessant forhold enn det du i dag sikter mot. Men du må ha en sterk ryggrad for en slik kvinne, ellers vil du falle sammen om kvelden når hun tar av deg den stive skjorta som holder deg oppe ;-) Jeg har selvfølgelig respekt for at vi har ulike holdninger og meninger, noe annet ville vært kjedelig. Alle mennesker (som ikke er totalt naive eller stormannsgale) vil helt naturlig føle en større eller mindre usikkerhet overfor et annet menneske, nettopp fordi det er et annet menneske (enn meg). I et kjærlighetsforhold blir dette ekstremt da det er så mange sterke følelser, behov og avhengigheter med i bildet. De fleste realistiske personer vet at det alltid vil finnes "konkurrenter" som er "bedre" enn man er selv. F.eks ser bedre fysisk ut, er sterkere (fysisk/mentalt) eller har mer penger og ressurser. Er man normal så er altså usikkerhet helt normalt. Det er opp til det andre mennesket å minimere denne følelsen av usikkerhet mest mulig med sin væremåte og oppførsel.
Steinar40 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2519 Skrevet 27. september 2009 Tull...mange menn tenker og mener dette, men få tør å si det på grunn av alle Anniken Huitfeldtene som løper rundt. Helt konkret så mener jeg altså som mann, at ei dame med mannlige kompiser kompliserer et kjærlighetsforhold.
Gjest Christian (40), Oslo Skrevet 27. september 2009 #2520 Skrevet 27. september 2009 Helt konkret så mener jeg altså som mann, at ei dame med mannlige kompiser kompliserer et kjærlighetsforhold. Ikke vanskelig å være enig med deg der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå