Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Å joda, min påstand holder mer enn godt nok mål!

Men det vil som i alt annet i livet alltid finnes unntak.

Dette og alle blunke-smileysene dine beviser jo ganske greit at det ikke finnes grunnlag for "verdiene" dine her på forumet. For å kunne overbevise andre gjelder det å komme med gode argumenter, ikke tåpelige påstander.

Du høres ut som et troll som er her for å irritere - ikke diskutere.

Endret av Max Magnus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette og alle blunke-smileysene dine beviser jo ganske greit at det ikke finnes grunnlag for "verdiene" dine her på forumet. For å kunne overbevise andre gjelder det å komme med gode argumenter, ikke tåpelige påstander.

Du høres ut som et troll som er her for å irritere - ikke diskutere.

Og dine "gode" argumenter er da å skrive: "en påstand som overhodet ikke holder mål."? Herlighet, mange rare folk her i verden.

Skrevet
Ingenting kan være fint ;)

Og hvis man skal utenfor husets fire vegger....

Burka, da?

Skrevet
Og hvis man skal utenfor husets fire vegger....

Burka, da?

Er det noe galt med normale klær?

Skrevet
Å joda, min påstand holder mer enn godt nok mål!

Men det vil som i alt annet i livet alltid finnes unntak.

Denne påstanden gjlder for neanderthalere som Steinar, men han ynder jo å gjøre sine egne innesnødde holdninger til almenne sannheter. Sånn blir det jo gjerne med folk som har et ego på størrelse med Østfold.

At du puler alt som har puls, betyr ikke at menn i alminnelighet gjør det, Steinar. Snakk for deg sjæl!

Skrevet
At du puler alt som har puls, betyr ikke at menn i alminnelighet gjør det, Steinar. Snakk for deg sjæl!

Kan ikke huske at jeg har skrevet at jeg gjør det.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Nå må jeg jo si at jeg ikke har ment å kalle noen her hore - selv om det forsåvidt er verdens eldste yrke.

Bare sånn rent filosofisk .... hvis dama får presang av meg og jeg får sex av henne ... hva er det da? ;) hehe

Hmm.. sex med den man elsker?

Du har tydeligvis like god peiling på hva et bra sexliv er som hva et bra kjærlighetsforhold er. Hvis du må gi en presang til henne for å "få" sex så er ikke ting normalt. Jeg "gir" ikke sex til kjæresten som om det er en eller annen tjeneste jeg motvillig yter, jeg har sex med han fordi jeg har lyst. Man "får" ikke sex, man har sex. Ærlig talt. Du er vel typen som sier takk etterpå, du.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Er det horete oppførsel å ha mannlige venner?

Skrevet
Menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg? ;)

Det var denne begrunnelsen jeg siktet til, Steinar. Påv direkte spørsmål er det dette du kommer opp med. Det hjelper ikke at du prøver deg på et lite spørsmålstegn. Det sier pokker så mye om hvor skrudd du er.

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet

Du har jo hevdet at man ikke skal ha behov for å gjøre seg sexy for andre menn, men en del kvinner er faktisk veldig sexy i normale klær også og da er det ikke til å unngå. I følge ditt resonement må man da gå i burka eller en sekkepose.

Apropos dette med å få sex av dama etter at man har gitt en gave. Jeg gav en gave til mannen min til bursdagen hans, og så fikk jeg sex etterpå. Sånn filosofisk sett, hva betyr da det?

Forresten er sex ikke noe jeg gir til mannen min, det er ikke en ting som jeg gir ham men en handling som vi utfører sammen fordi vi elsker hverandre. Han gir heller ikke meg sex. Jeg har sex med mannen min når jeg ønsker det, men jeg gir ham det ikke. Å gi noe er mer en handling hvor bare den ene parten mottar noe og den andre gir fra seg noe. Slik er det ikke når vi har sex, vi er likestillte partnere som begge ønsker å ha sex med den andre, det er ikke noe noen av oss gir bort til den andre.

Skrevet

Sånnn oppfatter jeg dette

Steinar: hvorfor må du være sexy for andre

(Flere: man kan være sexy i vanlige klær)

Jeg: hva hvis man er sexy i jeans og tskjorte?

Steinar: ingenting, kan være fint

Jeg: og hvis man skal ut en tur?

Steinar: hva er galt med vanlige klær?

Som bringer oss pent tilbake til starten, hva hvis man oppfattes som sexy i "vanlige" klær? Hva hvis jeg vil pynte meg, for min egen del, i klær som gjør at jeg ser sexy ut? Får jeg ikke lov?

Når det gjelder sex og gaver er jeg enig med sjokoladesaus.

Hvis du må gi presanger for å få sex, så er det noe feil i forholdet.

Skrevet
Hmm.. sex med den man elsker?

Du har tydeligvis like god peiling på hva et bra sexliv er som hva et bra kjærlighetsforhold er. Hvis du må gi en presang til henne for å "få" sex så er ikke ting normalt. Jeg "gir" ikke sex til kjæresten som om det er en eller annen tjeneste jeg motvillig yter, jeg har sex med han fordi jeg har lyst. Man "får" ikke sex, man har sex. Ærlig talt. Du er vel typen som sier takk etterpå, du.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Er det horete oppførsel å ha mannlige venner?

Jeg skrev filosofisk spørsmål.

Og hadde du ikke satt pris på at jeg takka deg altså? ;) hehe

Men jeg kan ikke se at det i seg er horete oppførsel å ha mannlige venner, nei.

Skrevet
Og dine "gode" argumenter er da å skrive: "en påstand som overhodet ikke holder mål."? Herlighet, mange rare folk her i verden.

Jeg har kommet med gode argumenter. Men det virker som at du ikke har helt oversikt over hva verken du eller andre har svart tidligere i denne tråden...

Du klarer ikke engang å begrunne hvorfor du mener at "menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg?". La meg hjelpe en stakkarslig mann som deg som prøver å dra alle andre menn ned i dritten din:

Påstand: noe som blir påstått

Påstå: hevde at noe er faktisk uten å kunne bevise det

Argument: (fra lat., av arguere 'klarlegge, bevise') utsagn som blir satt fram for å styrke el. svekke en påstand; utslagsgivende faktor

Jeg forventer ikke at du kommer til å skjønne forskjell på disse vanskelige ordene, men nå har jeg ihvertfall gjort mitt for å hjelpe deg...

PS: Du er vel ikke en av de som må dra til Thailand for å kjøpe deg dame?

Skrevet
Du har jo hevdet at man ikke skal ha behov for å gjøre seg sexy for andre menn, men en del kvinner er faktisk veldig sexy i normale klær også og da er det ikke til å unngå. I følge ditt resonement må man da gå i burka eller en sekkepose.

Apropos dette med å få sex av dama etter at man har gitt en gave. Jeg gav en gave til mannen min til bursdagen hans, og så fikk jeg sex etterpå. Sånn filosofisk sett, hva betyr da det?

Forresten er sex ikke noe jeg gir til mannen min, det er ikke en ting som jeg gir ham men en handling som vi utfører sammen fordi vi elsker hverandre. Han gir heller ikke meg sex. Jeg har sex med mannen min når jeg ønsker det, men jeg gir ham det ikke. Å gi noe er mer en handling hvor bare den ene parten mottar noe og den andre gir fra seg noe. Slik er det ikke når vi har sex, vi er likestillte partnere som begge ønsker å ha sex med den andre, det er ikke noe noen av oss gir bort til den andre.

Poenget mitt er bare at jeg syns det blir helt feil hvis dama tenker på å gjøre seg sexy for andre menn. Kle seg fint for seg selv og meg når hun/vi skal ut, er jo noe helt annet, selv om sikkert effekten kan bli at hun ser sexy ut.

At mannen din er en horebukk? ;) hehe Neida, selvfølgelig ikke.

Ellers høres jo dette fornuftig ut som vanlig :)

Skrevet
Som bringer oss pent tilbake til starten, hva hvis man oppfattes som sexy i "vanlige" klær? Hva hvis jeg vil pynte meg, for min egen del, i klær som gjør at jeg ser sexy ut? Får jeg ikke lov?

No problem så lenge du ser anstendig ut og ikke viser altfor mye bar hud.

Skrevet
Jeg har kommet med gode argumenter. Men det virker som at du ikke har helt oversikt over hva verken du eller andre har svart tidligere i denne tråden...

Du klarer ikke engang å begrunne hvorfor du mener at "menn tar stort sett alt villig hunkjønn med puls som beveger på seg?". La meg hjelpe en stakkarslig mann som deg som prøver å dra alle andre menn ned i dritten din:

Påstand: noe som blir påstått

Påstå: hevde at noe er faktisk uten å kunne bevise det

Argument: (fra lat., av arguere 'klarlegge, bevise') utsagn som blir satt fram for å styrke el. svekke en påstand; utslagsgivende faktor

Jeg forventer ikke at du kommer til å skjønne forskjell på disse vanskelige ordene, men nå har jeg ihvertfall gjort mitt for å hjelpe deg...

PS: Du er vel ikke en av de som må dra til Thailand for å kjøpe deg dame?

Det er ikke alt som lar seg "bevise" - hverken av deg eller meg.

Men at mannfolk ikke er spesielt kresne burde ikke være noen sjokkerende nyhet - muligens med unntak for deg.

Skrevet
Det er ikke alt som lar seg "bevise" - hverken av deg eller meg.

Men at mannfolk ikke er spesielt kresne burde ikke være noen sjokkerende nyhet - muligens med unntak for deg.

Når du kommer med en påstand som tar for seg alle andre menn bør du ha et veldig godt bevis. Dine påstander er like idiotiske som at "alle kvinner er dårlige til å kjøre bil" (noe jeg også regner med at du mener). Grunnlaget for den påstanden er at du selv har sett det og dermed holder den ikke mål.

Skrevet
Når du kommer med en påstand som tar for seg alle andre menn bør du ha et veldig godt bevis. Dine påstander er like idiotiske som at "alle kvinner er dårlige til å kjøre bil" (noe jeg også regner med at du mener). Grunnlaget for den påstanden er at du selv har sett det og dermed holder den ikke mål.

Nei, jeg mener faktisk at kvinner er bedre til å kjøre bil enn menn :)

Skrevet (endret)
Nei, jeg mener faktisk at kvinner er bedre til å kjøre bil enn menn :)

At det er mulig å være så glatt. Eller du er egentlig ikke glatt engang, du bare tror du er det. Ikke rart tråden er på snart 130 sider når du bare snor deg unna og "misforstår" alt som blir sagt.

Og angående det med å vise for mye bar hud- hvor går grensa for deg, hvor mye bar hud "får dama di lov" til å vise?

Endret av Guriane
Skrevet
At det er mulig å være så glatt. Eller du er egentlig ikke glatt engang, du bare tror du er det. Ikke rart tråden er på snart 130 sider når du bare snor deg unna og "misforstår" alt som blir sagt.

Og angående det med å vise for mye bar hud- hvor går grensa for deg, hvor mye bar hud "får dama di lov" til å vise?

Jeg er ikke glatt - jeg er intelligent.

Og kvinner er stort sett bedre/sikrere bilførere enn menn fordi de er mindre aggressive - også i trafikken.

Hvor mye bar hud - tja, så lenge hun ser anstendig ut i mine øyne, og er kledd til anledningen, så er det ingen problem.

Skrevet
Jeg er ikke glatt - jeg er intelligent.

Og kvinner er stort sett bedre/sikrere bilførere enn menn fordi de er mindre aggressive - også i trafikken.

Hvor mye bar hud - tja, så lenge hun ser anstendig ut i mine øyne, og er kledd til anledningen, så er det ingen problem.

Nuvel :skratte:

Slutt å snakk om bilførere, det var et eksempel! Lese litt mellom linjene kanskje?

Hvis dama di skal ut med ei venninne en lørdagskveld,- hva er anstendig kledning i dine øyne? Og hvis hun har på noe du ikke liker, kommer du til å nekte henne å ha det på? (Nå får jo ikke dama di lov til å gå ut med venninner uansett da, men.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...