Gjest woof Skrevet 23. september 2009 #2441 Skrevet 23. september 2009 Nei, det er fornuftig Og takk for nøtta forresten hehe Men det som er naivt er å tro på at du kan oppføre deg som ei hore og så innbille deg selv at mannen skal få inntrykket av at du er ei madonna. Hvor i himmelens navn har KateW sagt noe som får deg til å konkludere med at hun oppfører seg som en hore, evt har noe som helst ønske om å gjøre det? Og vær for all del konkret nå, Steinar!!
Max Magnus Skrevet 23. september 2009 #2442 Skrevet 23. september 2009 Og du mener selvfølgelig at et åpent forhold (i hvert fall for deg, men kanskje ikke dama di) er normalen da eller? Det er en mellomting mellom et åpent forhold og å bli enige om hvilke kjøreregler som gjelder. Som regel holder det å kjenne til vanlig folkeskikk og etikk. Mener du at du har en egen lovbok som eventuelle fruer må signere? Steinar40s forholdslover: 1: Du skal ikke kysse andre 2: Du skal ikke kle deg sexy for andre 3: Du skal ha på deg burka på stranden osv... Signatur __________ Steinar40 __________ Bedre halvdel
kristian82 Skrevet 23. september 2009 #2443 Skrevet 23. september 2009 Og hvorfor har du behov for å være sexy for andre? Så stakkars dama di får kaste ut kleskolleksjonen og de spenstige skoa, og dra på seg noe mer nøytralt og - i et med veggen - hvis hun blir kjæreste med deg da? Nå syns jeg du er drøy Steinar. Du høres ut som en sånn kar jeg hadde vært redd for at søstra mi skulle blitt kjæreste med.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2444 Skrevet 23. september 2009 Hvor i himmelens navn har KateW sagt noe som får deg til å konkludere med at hun oppfører seg som en hore, evt har noe som helst ønske om å gjøre det? Og vær for all del konkret nå, Steinar!! Jeg spurte ham om det i går, og da sa han at det hadde han aldri sagt. Det var bare et helt generelt konkret eksempel. Du får sjekke tråden om koneemne, der er jeg et tabubelagt og problemfylt fenomen. Good read!
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2445 Skrevet 23. september 2009 Gjentar tidligere spørsmål. Det å være sexy er ikke noe man kan styre. Noen bare ER det, selv i joggis og burka.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2446 Skrevet 23. september 2009 Hvis du føler for å banke opp noen fordi de snur seg etter dama di, da har du et STORT problem. Selvfølgelig ikke
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2447 Skrevet 23. september 2009 Hvor i himmelens navn har KateW sagt noe som får deg til å konkludere med at hun oppfører seg som en hore, evt har noe som helst ønske om å gjøre det? Og vær for all del konkret nå, Steinar!! Ja, her kan åpenbart alt misforståes etter beste evne. Jeg har aldri sagt eller ment at KateW oppfører seg som ei hore. Det var et typeeksempel - hørt om det noen gang eller?
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2448 Skrevet 23. september 2009 Det er en mellomting mellom et åpent forhold og å bli enige om hvilke kjøreregler som gjelder. Som regel holder det å kjenne til vanlig folkeskikk og etikk. Mener du at du har en egen lovbok som eventuelle fruer må signere? Tanken er ikke dum
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2449 Skrevet 23. september 2009 Jeg spurte ham om det i går, og da sa han at det hadde han aldri sagt. Det var bare et helt generelt konkret eksempel. Du får sjekke tråden om koneemne, der er jeg et tabubelagt og problemfylt fenomen. Good read! Når damer har bestemt seg for å misforstå så finnes det ingen bedre! Bare "bling" som hjelper her nå tror jeg hehe
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2450 Skrevet 23. september 2009 Når damer har bestemt seg for å misforstå så finnes det ingen bedre! Bare "bling" som hjelper her nå tror jeg hehe Kjære deg, Steinar, i to tråder nå har du sitert meg og derunder skrevet om horer, løshet og ikke minst overseksualiserte kvinner som et tabubelagt fenomen. Det du bør forstå er at når man diskuterer på et forum, og siterer noe en annen har sagt, for så å komme med en påstand, så vil denne påstanden oppfattes relatert til sitatet. Altså når du siterer KateW og snakker om horer, så er KateW ei hore. Bling hjelper ikke, nei.
Steinar40 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2451 Skrevet 23. september 2009 Kjære deg, Steinar, i to tråder nå har du sitert meg og derunder skrevet om horer, løshet og ikke minst overseksualiserte kvinner som et tabubelagt fenomen. Det du bør forstå er at når man diskuterer på et forum, og siterer noe en annen har sagt, for så å komme med en påstand, så vil denne påstanden oppfattes relatert til sitatet. Altså når du siterer KateW og snakker om horer, så er KateW ei hore. Bling hjelper ikke, nei. Okay, du får virkelig unnskylde da. Det har ikke vært min mening å insinuere noe av det ovenstående om din person En beklagelig misforståelse bare. Jeg innser her at bling ikke hadde hjulpet.
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2452 Skrevet 23. september 2009 Tja, jeg vet om mannfolk i forhold som nesten er ute å reiser hele tiden. Hvordan dette kan fungere er meg ubegripelig, men folk er altså helt åpenbart veldig forskjellige. Godt det er bare noen få som har Steinarlogikk, ellers hadde hele Norge, og resten av verden, stoppet opp....
Gjest kvinne62 Skrevet 23. september 2009 #2453 Skrevet 23. september 2009 Og hvorfor har du behov for å være sexy for andre? Noen ganger er det ikke jeg som velger det at jeg virker sexy på andre, for andre menn kan finne meg sexy uten at jeg går inn for det i hele tatt. Og det har ikke jeg kontroll over, bortsett fra at jeg kan tre over meg en burka da men da ser de jo også at jeg er dame fordi det kun er damer som går med burka og så settes mannens fantasi i sving om hvordan jeg ser ut under burkaen.... og så har vi det gående og konklusjonen blir da at kvinner bør helst holde seg innendørs 24/7.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #2454 Skrevet 23. september 2009 Steinar, å se sexy ut er ikke nødvendigvis noe man velger!
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2455 Skrevet 23. september 2009 Da har du ikke opplevd ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er kun hvis man føler man eier noen???? Du høres ut som en fjortis...! For meg er det stikk motsatt! Jo mer frihet jeg har i forholdet, jo mer føler jeg at mine behov for individualitet blir sett og akseptert av min partner, og at han viser meg så stor tillit at jeg får dyrke mine interesser uten at han må henge i skjørtekantene som en mammadalt. Og vice versa! Herlig å se at mannen kan gjøre det samme, og se gleden i det han gjør uten at jeg kveler han med å måtte være med overalt eller sitte hjemme og sutre fordi han skal på fest uten meg. (m.m.)
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2456 Skrevet 23. september 2009 I ekte kjærlighet er de så sammenflettende at det er umulig å skille dem ad! Man er ikke ETT menneske, selv om man er sammen. Man er to individer, Steinar. Du høres seriøst ut som en fjortis igjen med disse uttalelsene. Tror du skal slite skikkelig med å finne en kvinne som er villig til å gi opp hele sin personlighet og individuaitet for å være sammen med deg. Begynner seriøst å forstå hvorfor du er singel....
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2457 Skrevet 23. september 2009 Hmmmm - er ikke dette kontroll av mannen mon tro? hehe Og så jeg som trodde at du var helt i mot kontroll av partner ...... Det er nok ikke kontroll av en partner KateW snakker om her, men at uskyldige damer må beskyttes mot slike som deg.... Jeg er 100% enig med henne!
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2458 Skrevet 23. september 2009 Steinar40; er det virkelig deg? http: [mellomrom] //www.b0g.org/wsnm/images/Leonardo.jpg Jeg dævver!!!!!
CeeCee Skrevet 23. september 2009 #2459 Skrevet 23. september 2009 Steinars drømmeforhold og drømmepartner: Dama kler seg kun i sexy klær hjemme. Har gameltanteklær på jobb, i butikken og alle andre steder. Har en burka liggende ved utgangsdøren, som hun kan slenge på seg dersom det kommer andre menn enn sin egen familie/ slekt på besøk. Noe det selvsagt aldri gjør, fordi dama har ingen mannlige venner, men det kan jo dukke opp mannlige dørselgere, eller noen menn kan ringe på feil dør! Dama har heller ingen kvinnelige venninner. Bare noen få kollegaer som hun spiser lunch med iblant. Hun har ingen interesser som gjør at hun må utenfor hjemmet uten Steinar. Hun liker best å brodere og strikke. De har begge 9-16 jobb som ikke krever noe reising, ingen overtid og ingen firmafester, teambuilding, sosiale aktiviteter. Dama jobber i et typisk kvinneyrke og har ingen mannlige kolleger, Steinar omvendt. Kan ikke risikere å bli fristet til å ta en kjappis på jobben i lunsjen. De har begge ALLTID ferie SAMMEN i fellesferien. Begge bor kort vei fra hjemmet (15 min), slik at de begge er hjemme kl 16.15 for å kontrollere at den andre ikke er utro på vei hjem. Dersom de MÅ i butikken for å handle, må de dra rett hjem, for så å dra ut og handle SAMMEN etterpå. De er hjemme hele ettermiddagen og kvelden. I helgene drar de på hytta som ligger milevis fra andre hytter og folk, eller ut med båten langt til havs der de ikke kan møte fristelser. Hvis de skal reise på ferie kjører de i bobilen sin (kan jo ikke ta kollektiv transport i tilfelle de møter på fristelser.) De kjører til et avsidesliggende sted og har ferie der, langt fra andre folk. De er totalavholds, for drikker man alkohol blir man fristet... Høres jammen ut som EKTE kjærlighet, spør du meg... Eh...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 23. september 2009 #2460 Skrevet 23. september 2009 CeeCee: Der har du et EKTE kjærlighetsforhold ja Alle unge gutters og pikers drøm! Angående det hore-greiene steinar: Du kalte faktisk KateW ei hore, men OK det var vel bare en glipp. Men hva var poenget ditt da, at man oppfører seg som ei hore når man har mannlige venner? Hva er horete oppførsel? Jeg forstår om du blir litt småskeptisk hvis hun faktisk tar betalt for sex med fremmede menn, men det er vel ikke akkurat det vi diskuterer her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå