Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Muligens, men jeg mener i hvert fall ikke at kvinner skal låses inne!

Nei, vi skal bare ikke prate med mannfolk, ikke være sexy for noen andre en deg, være tilgjenngelige for deg hele tiden, og prioritere deg først.

Det kan jo ikke sammelignes med å føle seg innelåst...... :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når du sier det sånn så bekrefter du bare min innstilling - ikke spesielt vanskelig da? ;)

La meg omformulere, det må være vanskelig/slitsomt for deg å gå rundt og tenke sånn hele tiden.

Og vanskelig for noen å leve med deg.

Skrevet
Nei, vi skal bare ikke prate med mannfolk, ikke være sexy for noen andre en deg, være tilgjenngelige for deg hele tiden, og prioritere deg først.

Det kan jo ikke sammelignes med å føle seg innelåst...... :kjefte:

Og hvorfor har du behov for å være sexy for andre?

Skrevet
La meg omformulere, det må være vanskelig/slitsomt for deg å gå rundt og tenke sånn hele tiden.

Og vanskelig for noen å leve med deg.

Skal man ikke ha noen utfordringer her i livet? ;) hehe

Skrevet

Utfordringer er nå en ting...

Du høres ut som mission impossible :ler:

Skrevet
Utfordringer er nå en ting...

Du høres ut som mission impossible :ler:

Dette blir det nok ny film utav - Mission Impossible 5! :ler:

Skrevet
Så, i noen få tilfeller funker det, og det er stort sett fordi han ikke har kommet ut av skapet ennå, eller syns du er uattraktiv.

Haha- Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Det du sier her er at alle menn som ikke har lyst på deg er enten homo eller synes du er stygg? Jeg kjenner mange jenter som både er hyggelige å snakke med og veldig attraktive. Allikevel har jeg ikke lyst på dem. Jeg kan også si at en mann har et bra utseende, men det betyr ikke at jeg er homo. Den mannen du eventuelt kjenner som ikke tør inrømme at det finnes andre pene menn er enten

I: redd for at noen skal tro han er homo eller

II: så cocky at han faktisk tror han er den eneste pene mannen i universet

Skrevet

Så... Når det kommer til hva du burde forandre ved deg selv så fleiper du det bare vekk med "Skal man ikke ha noen utfordringer her i livet?"

Det du sier da er at dama skal tilpasse seg deg fordi/selv om du har overdrevne regler og grenser og et utrolig kontrollbehov. Og hvis det er noe dama er misfornøyd med deg så får det være hennes sak.

:glare:

Skrevet

:klø:

Hvis du skal på julebord med firmaet ditt, tenker du å ikke invitere dama da, i fall noen av dine mannlige kolleger vil synes hun er snasen?

Skrevet

Hæ? Det kan man da virkelig ikke kontrollere!

Skrevet

Skal man bare kle seg sexy innenfor somerommsveggene? Jeg liker å kle meg feminint, noe mange tolker som sexy. Feks skjørt og høye heler, og da føler jeg meg vel.

Det hadde vært totalt unaturlig å bare kle seg slik hjemme, og dratt på olabukse og hettegenser når jeg skulle ut....

Jeg tror også at mange menn tar det som et kompliment når noen snur seg etter dama dems.

Skrevet

Steinar40; er det virkelig deg?

http: [mellomrom] //www.b0g.org/wsnm/images/Leonardo.jpg

Skrevet
Jeg tror også at mange menn tar det som et kompliment når noen snur seg etter dama dems.

Det er klart! :foto:

Skrevet
Steinar40; er det virkelig deg?

http: [mellomrom] //www.b0g.org/wsnm/images/Leonardo.jpg

:skratte:

Skrevet
Dette er et minefelt - uff! Der måtte vi nok ha prata og diskutert og så videre altså. Inklusive gitte faste regler for hva som er tillatt og ikke.

Har du i det hele tatt noe annet kvinnelig bekjentskap enn her inne? Hvis du må ha faste regler for hva som er tillatt og ikke i et forhold er det noe galt (med dere begge!).

Skrevet
Har du i det hele tatt noe annet kvinnelig bekjentskap enn her inne? Hvis du må ha faste regler for hva som er tillatt og ikke i et forhold er det noe galt (med dere begge!).

Næ, han har ikke det, har han sagt.

Skrevet

Og du mener selvfølgelig at et åpent forhold (i hvert fall for deg, men kanskje ikke dama di) er normalen da eller? ;)

Skrevet
Og du mener selvfølgelig at et åpent forhold (i hvert fall for deg, men kanskje ikke dama di) er normalen da eller? ;)

Det er en stor forskjell på å ha et åpent forhold, og på å ha et forhold med tillit og frihet til å kunne ha venner av motsatt kjønn.

Skrevet
Skal man bare kle seg sexy innenfor somerommsveggene? Jeg liker å kle meg feminint, noe mange tolker som sexy. Feks skjørt og høye heler, og da føler jeg meg vel.

Det hadde vært totalt unaturlig å bare kle seg slik hjemme, og dratt på olabukse og hettegenser når jeg skulle ut....

Ja, kvinnemennesker er ikke akkurat lydløse der de klamprer bortover i sine høye (og harde) heler :ler:

Kompliment? Tja, bare jeg slipper å måtte banke dem opp så.

Skrevet
Ja, kvinnemennesker er ikke akkurat lydløse der de klamprer bortover i sine høye (og harde) heler :ler:

Kompliment? Tja, bare jeg slipper å måtte banke dem opp så.

Hvis du føler for å banke opp noen fordi de snur seg etter dama di, da har du et STORT problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...