Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hmmmmm - ja, kanskje noe for damene her å ha i bakhodet når det generelt kommer til mannfolk eller? ;)

Nei, ærlig talt! Jeg er absolutt ikke så enkelt skrudd sammen at jeg føler behov for å hoppe på alt som er av det andre kjønn. Verken når jeg er singel og absolutt ikke når jeg er i et forhold. Kanskje du føler at "på seg selv kjenner man andre", og siden du vet at du får bennern og vil kaste venninna di over stuebordet bare fordi hun spør hvor mye klokka er, så tror du autoamtisk at alle andre menn og kvinner tenker likt som deg? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, ærlig talt! Jeg er absolutt ikke så enkelt skrudd sammen at jeg føler behov for å hoppe på alt som er av det andre kjønn. Verken når jeg er singel og absolutt ikke når jeg er i et forhold. Kanskje du føler at "på seg selv kjenner man andre", og siden du vet at du får bennern og vil kaste venninna di over stuebordet bare fordi hun spør hvor mye klokka er, så tror du autoamtisk at alle andre menn og kvinner tenker likt som deg? :popcorn:

Vel, jeg er nok ikke helt unik er jeg redd ;)

Skrevet
Vel, jeg er nok ikke helt unik er jeg redd ;)

Vil si at majoriten av menn og kvinner som er i et forhold, IKKE er like deg i alle fall. Høres jo ut som du har en seksualdrift og et kvinnelig kronisk begjær som gjør at du bør holde deg singel. Du er tydeligvis ikke noe "one woman man". :ler:

Skrevet (endret)
Vil si at majoriten av menn og kvinner som er i et forhold, IKKE er like deg i alle fall. Høres jo ut som du har en seksualdrift og et kvinnelig kronisk begjær som gjør at du bør holde deg singel. Du er tydeligvis ikke noe "one woman man". :ler:

Joda, jeg er bare veldig dyktig til å unngå unødvendige fristelser :)

Ikke alle som er det.

Jeg trenger jo selvfølgelig ei dame som gir meg det jeg trenger og har ben i nesa da.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ikke alle som er det.

Jeg trenger jo selvfølgelig ei dame som gir meg det jeg trenger og har ben i nesa da.

Hehe, ja men blir mye du må unngå av fristelser da om det blåtte nærvær av et hunnkjønn får deg klar til 1000. :)

Skrevet
Hehe, ja men blir mye du må unngå av fristelser da om det blåtte nærvær av et hunnkjønn får deg klar til 1000. :)

Neida, må ha ei skikkelig dame vettu :smoke:

Skrevet
Neida, må ha ei skikkelig dame vettu :smoke:

Ja, det skulle vel vi alle gjerne hatt. :)

Skrevet
Ja, det skulle vel vi alle gjerne hatt. :)

Jepp, ikke noe annet er godt nok :)

Skrevet

Og dette er DAMAs problem, så du må holde henne bak lås? Jesus Gråt!

Skrevet

Hele greia var på 113 sider sent i går kveld!! Hva driver dere med om dagene.....?

Være moderat med alkohol selvfølgelig og ikke sette seg i situasjoner der fristelsen kunne blitt stor. Altså er f.eks personlige venninner utelukket i mitt tilfelle :)

Som jo viser at noen trenger strengere grenser enn andre. Som så mange har sagt fordi om du vil hoppe til køys med alle kvinner som ser i din retning betyr ikke at alle andre vil det.

Skrevet
Hele greia var på 113 sider sent i går kveld!! Hva driver dere med om dagene.....?

Er på KG :fnise: og prøver å få Steinar til å se at ikke alle kvinner er som hans utro ex - og at ikke alle mennesker har som mål å hoppe på alt som finnes av motstatt kjønn om anledningen byr seg.

Skrevet
Er på KG :fnise: og prøver å få Steinar til å se at ikke alle kvinner er som hans utro ex - og at ikke alle mennesker har som mål å hoppe på alt som finnes av motstatt kjønn om anledningen byr seg.

Vel..., bra du har et mål :ler:

Støtter meningene dine helt :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Så om jeg puler Torill så er det greit? *håpefullt* Vi kan lage video til deg....

Torill...Njaaaaaaa.... Oki... Men jeg hadde foretrukket Stine... Men helvete, nå må jeg jo kjøpe videospiller... :sukk: Det er det jeg sier at damer bare koster penger :sur:

Skrevet
Torill...Njaaaaaaa.... Oki... Men jeg hadde foretrukket Stine... Men helvete, nå må jeg jo kjøpe videospiller... :sukk: Det er det jeg sier at damer bare koster penger :sur:

Morsomt å lese dette emnet.

Får for meg et stort senarium : En stor livserfaren rambukk som står støtt på bena, blir angrepet av noen små, aggresive, illsinte killinger. Han står trygt og småler.

Han hevder trygghet og trofasthet som det viktigste.

De vil ha frihet og respekt.

Til syvende og sist er de vel ikke uenige. Alle fire begreper griper inn i hverandre: trygghet, trofasthet, frihet og respekt.

Partene har bare dradd det for langt. Har tross alt gått over noen sider.

Vil nok gå over like mange sider uten at de innser dette..

Tror storbukken smiler litt i skjegget.

Skrevet

Alle karer som lar dama ta med seg en dame til kan vedde huet sitt på at en dag så tar hu nye dama med seg dama di til typen sin på trekant.

Og som alle veit ved trekanter så kan man ikke være fjerde kant på runden. Skjedde faktisk med en bekjent av meg. Først var han strålende fornøyd med at dama hadde tatt med en ny dame. Senere fortalte han at dama hadde vært utro med nye damas type og dama.

Menn vet av erfaring at når det kommer til sex så er mannen den som blir valgt bort, mens kvinnen er den som blir inkludert.

Skrevet

Det varierer... Har noen guttevenner som har blitt forelska i meg, eller som tydelig har signalisert at det ligger andre undertoner bak fra deres side. Men jeg har også homofile og hetrofile venner som jeg omgås helt fint. Ja, de hetrofile har dame, og jeg tror de er lykkelige sammen;)

Skrevet
Morsomt å lese dette emnet.

Får for meg et stort senarium : En stor livserfaren rambukk som står støtt på bena, blir angrepet av noen små, aggresive, illsinte killinger. Han står trygt og småler.

Han hevder trygghet og trofasthet som det viktigste.

De vil ha frihet og respekt.

Det siste er delvis korrekt, men det er snakk om frihet under ansvar, og de fleste mennesker som er i forhold bedriver nettopp det. Da puler de ikke rundt, de er ikke utro. De gjør det iallefall ikke med kamerater de har hatt i åresvis.

Du mener at Steinar fronter trygghet og trofasthet? Neppe. Han sier at han ikke kan være alene med kvinner for da får han lyst på dem, og er han full så puler han dem, og derfor kan ikke dama hans ha mannlige venner, men får holde seg til SLEKT, noen venninner på dagtid, og ham selv.

Hvor i helvete mener du at det har med trygghet og trofasthet å gjøre? I en meget psyk verden, tenker jeg.

Skrevet (endret)

Ikke alle som er det.

Som forklarer hvorfor hun ikke får reise bort uten deg.....

Ikke får du det du trenger, og da blir det vanskelig å holde seg unna fristelser. Og i tillegg kan hun drikke seg full og ende opp med å ligge med den første og beste.

Vanskelig det der ;)

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Om du så vidt det er klarer å holde lillemann i buksa på middag med 2 venninner, så er det vel heller du som bør kontrolleres av potensielle kjærester, ikke den andre veien. :arwen:

Dama hans kan jo heller ikke be sine venninner på middag, da utsettes jo forholdet for en skikkelig prøvelse. Et liv i tosomhet for å unngå alle fristelser virker slitsomt spør du meg.

Skrevet
Jeg tror du har rett, Steinar. Menn som deg bør låses inne i en kjeller så de ikke får sett eller luktet fitte.

Virkelig.

Hmmmm - er ikke dette kontroll av mannen mon tro? ;) hehe

Og så jeg som trodde at du var helt i mot kontroll av partner ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...