Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2361 Skrevet 22. september 2009 Der ser du. Det er jo tydelig at det er derfor du føler du må sette grenser for en partner. Du vet det kunne være en risiko for at du selv hadde hoppet til køys med ei anna dame som ga deg oppmerksomhet, så da tror du alle andre tenker sånn også. Hold deg fast.... Ikke alle tenker sånn! Men vi er bare mennesker - og alle kan gjøre feil.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2362 Skrevet 22. september 2009 Ja, selvfølgelig er det bare en dårlig unnskyldning. Og det er da bedre å unngå fristelsene enn å oppsøke dem - når man er i et seriøst forhold. Gjentar over, hvordan unngår du fristelser? Mure og Bure deg og dama inne? Det går ikke det Steinar, du kan bli sjekket opp på trikken, på bussen, på toget, i butikken osv. Hvis du da har først vært og drukket øl, og så går på butikken, så er jo uhellet tydeligvis ute...
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2363 Skrevet 22. september 2009 Og hvordan skal du unngå fristelsen selv, da? Være moderat med alkohol selvfølgelig og ikke sette seg i situasjoner der fristelsen kunne blitt stor. Altså er f.eks personlige venninner utelukket i mitt tilfelle
LilleBille Skrevet 22. september 2009 #2364 Skrevet 22. september 2009 Ja, selvfølgelig er det bare en dårlig unnskyldning. Og det er da bedre å unngå fristelsene enn å oppsøke dem - når man er i et seriøst forhold. For mange av oss er det ingen fristelse når vi er i et forhold. Når jeg er forelsket i/ekser partneren min - er jeg sammen med ham fordi jeg vil det, fordi jeg ønsker å være med ham osv. For deg er det jo opplagt noe annet - du ser jo på hver kvinne du er sammen med som et mulig puleobjekt, og trenger tydeligvis å holde deg unna andre kvinner. Disse tankene er ikke nødvendigvis overførbare til en evt. partner.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #2365 Skrevet 22. september 2009 Ja, det er sant det du skriver. Men alkohol og rus gjør ikke akkurat at man tenker bedre. Det kan sikkert du også være enig i. Om du har problemer i fylla så stoler jeg på at du holder deg unna alkohol i situasjoner der du kan få problemer med å holde deg på matta. Såpass vett bør du ha selv. Men det finnes sikkert andre situasjoner der du kan drikke og hygge deg uten problemer. Hvilke situasjoner som er ok og ikke vet du best selv, og jeg stoler på at du tar de rette valgene for vårt forhold. dersom du ikke gjør det vil jeg ikke ha deg. Har også vært utsatt for utroskap, og er sjeleglad jeg fannt ut av hva slags fyr jeg var sammen med. Selvfølgelig såret og sinna, men glad for at jeg ikke kastet bort mer tid på ham.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2366 Skrevet 22. september 2009 Være moderat med alkohol selvfølgelig og ikke sette seg i situasjoner der fristelsen kunne blitt stor. Altså er f.eks personlige venninner utelukket i mitt tilfelle Jeg syns det er skremmende at du har et slikt syn på kvinner at du tror at så snart du får i deg alkohol, så vil eventuelle VENNINNER av deg ha sex med deg. Det er få av oss som er så dumme og grunne...
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2367 Skrevet 22. september 2009 For mange av oss er det ingen fristelse når vi er i et forhold. Når jeg er forelsket i/ekser partneren min - er jeg sammen med ham fordi jeg vil det, fordi jeg ønsker å være med ham osv. For deg er det jo opplagt noe annet - du ser jo på hver kvinne du er sammen med som et mulig puleobjekt, og trenger tydeligvis å holde deg unna andre kvinner. Disse tankene er ikke nødvendigvis overførbare til en evt. partner. Tja, man må ikke glemme at når årene går så forsvinner den verste forelskelsen. Man skal ikke være utro da heller.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2368 Skrevet 22. september 2009 Tja, man må ikke glemme at når årene går så forsvinner den verste forelskelsen. Man skal ikke være utro da heller. Har du hørt om ekte kjærlighet noen gang, Steinar?
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2369 Skrevet 22. september 2009 Om du har problemer i fylla så stoler jeg på at du holder deg unna alkohol i situasjoner der du kan få problemer med å holde deg på matta. Såpass vett bør du ha selv. Men det finnes sikkert andre situasjoner der du kan drikke og hygge deg uten problemer. Hvilke situasjoner som er ok og ikke vet du best selv, og jeg stoler på at du tar de rette valgene for vårt forhold. dersom du ikke gjør det vil jeg ikke ha deg. Har også vært utsatt for utroskap, og er sjeleglad jeg fannt ut av hva slags fyr jeg var sammen med. Selvfølgelig såret og sinna, men glad for at jeg ikke kastet bort mer tid på ham. Ja, det kan du godt si.
LilleBille Skrevet 22. september 2009 #2370 Skrevet 22. september 2009 Jeg syns det er skremmende at du har et slikt syn på kvinner at du tror at så snart du får i deg alkohol, så vil eventuelle VENNINNER av deg ha sex med deg. Det er få av oss som er så dumme og grunne... Det har du rett i. Jeg får ikke umiddelbart lyst til å pule mannlige venner når de drikker - men på den andre siden - jeg får ikke mer lyst til å ha sex med fulle venninner heller.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2371 Skrevet 22. september 2009 Jeg syns det er skremmende at du har et slikt syn på kvinner at du tror at så snart du får i deg alkohol, så vil eventuelle VENNINNER av deg ha sex med deg. Det er få av oss som er så dumme og grunne... Poenget er bare at jeg ikke ønsker fristelser. Det betyr ikke at jeg tror at venninna nødvendigvis hadde vært med på det.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2372 Skrevet 22. september 2009 Har du hørt om ekte kjærlighet noen gang, Steinar? Ja, men man skal ikke være naiv - som sagt.
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2373 Skrevet 22. september 2009 Poenget er bare at jeg ikke ønsker fristelser. Det betyr ikke at jeg tror at venninna nødvendigvis hadde vært med på det. Huh? Dette er jo helt sånn god-dag-mann-økseskaft-logikk. Hvordan kan hun være en fristelse om hun ikke vil? Skal du voldta henne da eller?
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2374 Skrevet 22. september 2009 Ja, men man skal ikke være naiv - som sagt. Det har du sagt mange ganger, Steinar, men akkurat nå virker du rimelig naiv om du tror at alle venninner er en fristelse om du er full.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2375 Skrevet 22. september 2009 Hvordan kan hun være en fristelse om hun ikke vil? Skal du voldta henne da eller? Nei, selvfølgelig ikke! Men jeg kan jo se på henne som en fristelse selv om jeg vet at det ikke blir aktuelt. Og det kan faktisk være jævla slitsomt!
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2376 Skrevet 22. september 2009 Det har du sagt mange ganger, Steinar, men akkurat nå virker du rimelig naiv om du tror at alle venninner er en fristelse om du er full. Hva om hun også er full?
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #2377 Skrevet 22. september 2009 Nei, selvfølgelig ikke! Men jeg kan jo se på henne som en fristelse selv om jeg vet at det ikke blir aktuelt. Og det kan faktisk være jævla slitsomt! Jeg tror du har rett, Steinar. Menn som deg bør låses inne i en kjeller så de ikke får sett eller luktet fitte. Virkelig. Jeg tror ikke jeg hadde sett på en mann med dine holdninger som fristende, uansett hvor full jeg hadde vært, og jeg måtte ha vært ganske full for å holde ut selskapet til en sånn mann i utgangspunktet.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2378 Skrevet 22. september 2009 Jeg tror du har rett, Steinar. Menn som deg bør låses inne i en kjeller så de ikke får sett eller luktet fitte. Virkelig. Jeg tror ikke jeg hadde sett på en mann med dine holdninger som fristende, uansett hvor full jeg hadde vært, og jeg måtte ha vært ganske full for å holde ut selskapet til en sånn mann i utgangspunktet. Ja, kanskje det Men ute IRL så hadde jo ikke du visst om alt dette vettu. Det hadde bare jeg gjort. Stakkars meg hehe
kristian82 Skrevet 22. september 2009 #2379 Skrevet 22. september 2009 Poenget er bare at jeg ikke ønsker fristelser. Det betyr ikke at jeg tror at venninna nødvendigvis hadde vært med på det. Om du så vidt det er klarer å holde lillemann i buksa på middag med 2 venninner, så er det vel heller du som bør kontrolleres av potensielle kjærester, ikke den andre veien.
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2380 Skrevet 22. september 2009 Om du så vidt det er klarer å holde lillemann i buksa på middag med 2 venninner, så er det vel heller du som bør kontrolleres av potensielle kjærester, ikke den andre veien. Hmmmmm - ja, kanskje noe for damene her å ha i bakhodet når det generelt kommer til mannfolk eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå