Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2009 #2201 Skrevet 20. september 2009 Etter jeg og kjæresten min gjorde det slutt etter 1 år, ble vi etter ca et halvt år venner, og det endte med sex som venner i 3 måneder, til vi fikk følelser for hverandre igjen, og er fortsatt sammen etter over ett og et halvt år : ) Han har sagt at han visste at vennskapet mellom oss kom til å føre til sex, og det fikk han jo helt rett i : ) Han er også en av de guttene som mener det er umulig at gutter og jenter kan være venner uten at det er noe mer.
Gjest Gjest_Erika_* Skrevet 20. september 2009 #2202 Skrevet 20. september 2009 Da skal du være klar over at det inntrykket du har gitt i denne tråden er at du vil legge feller, kontrollere og bestemme. Deg om det! Det inntrykket har ikke jeg fått!
Ella_Grey Skrevet 20. september 2009 #2203 Skrevet 20. september 2009 (endret) Det går ikke an å basere seg bare på inntrykket folk gir her. Det vil aldri være helt sånn IRL. Og jeg er altså ikke naiv. Inntrykket folk gir her tror jeg gir et rimelig bra bilde på hvem de er. Selvfølgelig ikke det komplette bildet. Man viser ikke hele spektret av personligheten. Men de sidene man viser her kan på mange måter være klarere enn IRL. Jeg er heller ikke naiv. Virkelig ikke. Deg om det! Det inntrykket har ikke jeg fått! Ja, men da er det jo bra at jeg sier hvilket inntrykk jeg har fått. Så kan det rettes opp i hvis det var feil. Endret 20. september 2009 av Ella_Grey
Gjest 3 Skrevet 20. september 2009 #2204 Skrevet 20. september 2009 Inntrykket folk gir her tror jeg gir et rimelig bra bilde på hvem de er. Selvfølgelig ikke det komplette bildet. Man viser ikke hele spektret av personligheten. Men de sidene man viser her kan på mange måter være klarere enn IRL. Jeg er heller ikke naiv. Virkelig ikke. Ja, men da er det jo bra at jeg sier hvilket inntrykk jeg har fått. Så kan det rettes opp i hvis det var feil. TS selv sier jo at du tar feil.
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2205 Skrevet 20. september 2009 (endret) TS selv sier jo at du tar feil. Jeg har vanskelig for å tro at du har tatt deg bryet med å pløye gjennom 111 sider, så du har sannsynligvis ikke fått med deg hele diskusjonen og alt som har kommet frem. Hvis du ikke bare er Steinar som er logga ut da Endret 20. september 2009 av Guriane
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2206 Skrevet 20. september 2009 Ja, jeg er helt enig med deg i at det blir helt feil å legge ut feller for partneren. Som jeg forsåvidt skrev, så er veien fremover å ha en åpen og god kommunikasjon sammen - i min verden Får man derimot ikke til dette, så er det god grunn til bekymring. Vel er det kommunikasjon dersom dama må overbevise deg om at hun ikke har vært og hatt seg med hele byen en fredagskveld hun var ute med venninnene sine. Om det er god kommunikasjon er en annen sak.
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2207 Skrevet 20. september 2009 Da skal du være klar over at det inntrykket du har gitt i denne tråden er at du vil legge feller, kontrollere og bestemme. Kommunikasjon er alt i et forhold, helt enig. Og det er greit å bekymre seg hvis det ikke er tilstede. Men igjen, jeg har inntrykk av at du bekymrer deg fra første stund *skal nå ut å gå tur* Du har vel vært og hatt deg med Trond nå tenker jeg.
Ella_Grey Skrevet 20. september 2009 #2208 Skrevet 20. september 2009 Du har vel vært og hatt deg med Trond nå tenker jeg. Du tenker det, ja....
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2209 Skrevet 20. september 2009 Du har vel vært og hatt deg med Trond nå tenker jeg. Jeg er åpenbart ganske naiv i forhold til deg i hvert fall!
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2210 Skrevet 20. september 2009 Deg om det! Det inntrykket har ikke jeg fått! Takk
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2211 Skrevet 20. september 2009 Inntrykket folk gir her tror jeg gir et rimelig bra bilde på hvem de er. Selvfølgelig ikke det komplette bildet. Man viser ikke hele spektret av personligheten. Men de sidene man viser her kan på mange måter være klarere enn IRL. Jo, jeg har vel omtrent sagt noe sånt om meg selv også. Men det avhenger jo selvfølgelig helt på den som skriver hvilket inntrykk denne vil gi her.
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2212 Skrevet 20. september 2009 Vel er det kommunikasjon dersom dama må overbevise deg om at hun ikke har vært og hatt seg med hele byen en fredagskveld hun var ute med venninnene sine. Om det er god kommunikasjon er en annen sak. Man kommuniserer både før og etter - hvor har hun tenkt seg, med hvem og når er hun tilbake igjen. Og når vel tilbake - var det hyggelig og skjedde det noe spes. etc. Det er god kommunikasjon i min verden
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2213 Skrevet 20. september 2009 Man kommuniserer både før og etter - hvor har hun tenkt seg, med hvem og når er hun tilbake igjen. Og når vel tilbake - var det hyggelig og skjedde det noe spes. etc. Det er god kommunikasjon i min verden Spørsmålet da er om du spør fordi du, på en god måte, bryr deg om hva jeg har gjort i løpet av kvelden, eller om du spør fordi du må ha kontroll på meg og finne ut om jeg faktisk har gjort det jeg sa jeg skulle gjøre.
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2214 Skrevet 20. september 2009 Spørsmålet da er om du spør fordi du, på en god måte, bryr deg om hva jeg har gjort i løpet av kvelden, eller om du spør fordi du må ha kontroll på meg og finne ut om jeg faktisk har gjort det jeg sa jeg skulle gjøre. I utgangspunktet er det vel fordi jeg bryr meg om hva du har gjort i løpet av kvelden. Men en bi-effekt er jo at jeg får litt kontroll også
Ella_Grey Skrevet 20. september 2009 #2215 Skrevet 20. september 2009 Jo, jeg har vel omtrent sagt noe sånt om meg selv også. Men det avhenger jo selvfølgelig helt på den som skriver hvilket inntrykk denne vil gi her. Bare så det er sagt, jeg regner med mange på forumet lyver som om de skulle få betalt for det. At enkelte utgir seg for å være noe de ikke er, og at det er personer som har flere aktive kontoer. Men alikevel tror jeg at man kan få et representativt bilde av hvordan enkelte er som person. Selv om jeg ikke nødvendigvis hadde stolt 100% på det.
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2216 Skrevet 20. september 2009 I utgangspunktet er det vel fordi jeg bryr meg om hva du har gjort i løpet av kvelden. Men en bi-effekt er jo at jeg får litt kontroll også Du sier ikke det...
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2217 Skrevet 20. september 2009 Bare så det er sagt, jeg regner med mange på forumet lyver som om de skulle få betalt for det. At enkelte utgir seg for å være noe de ikke er, og at det er personer som har flere aktive kontoer. Men alikevel tror jeg at man kan få et representativt bilde av hvordan enkelte er som person. Selv om jeg ikke nødvendigvis hadde stolt 100% på det. Enig.
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2218 Skrevet 20. september 2009 Bare så det er sagt, jeg regner med mange på forumet lyver som om de skulle få betalt for det. At enkelte utgir seg for å være noe de ikke er, og at det er personer som har flere aktive kontoer. Men alikevel tror jeg at man kan få et representativt bilde av hvordan enkelte er som person. Selv om jeg ikke nødvendigvis hadde stolt 100% på det. Ja, det har du sikkert rett i. Jeg kan ikke uttale meg om andre her men jeg er i hvert fall meg
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2219 Skrevet 20. september 2009 Du sier ikke det... Så du hadde ikke følt noe behov for å ha litt kontroll da? Jeg kunne alltid gjøre akkurat som jeg vil selv?
Guriane Skrevet 20. september 2009 #2220 Skrevet 20. september 2009 Så du hadde ikke følt noe behov for å ha litt kontroll da? Jeg kunne alltid gjøre akkurat som jeg vil selv? Jeg har aldri hatt behov for den type kontroll som det du tydeligvis har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå