Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2121 Skrevet 18. september 2009 Da må du jobbe med å bli tryggere på deg selv. Du er over førti år mann. Og jada, klok Sjokoladesaus, men det er vi jaggu meg flere som er. Ja, det er det sikkert
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2122 Skrevet 18. september 2009 Mye av det jeg er helt enig i faktisk. Tro det eller ei liksom..
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2123 Skrevet 18. september 2009 Korrekt, han må ha jævlig store baller også! Hvorfor det da - er du interessert i inneholdet i dem kanskje? hehe
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2124 Skrevet 18. september 2009 Da mener jeg at det er du som bør jobbe med deg selv. For jeg pleier ikke omgang med gutter jeg er betatt av, eller de jeg har sexuell kjemi med. Jeg mener at du bør stole på at jeg klarer å sette mine egne grenser og at jeg ønsker å opptre på en slik måte at jeg ikke setter forholdet i fare. Hvorfor mener du dette er urimelig? I utgangspunktet så vet jo jeg ingenting om dere og han kompisen din. Og i utgangspunktet så føler jeg meg derfor ikke komfortabel med at du hadde vært borte hele dagen med en kompis.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2125 Skrevet 18. september 2009 Tro det eller ei liksom.. Jeg liker hele hennes innstilling til mannen sin, forholdet og til mannlige kompiser etc. Høres meget fornuftig ut i min verden Ei sånn dame vil jeg ha!
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2126 Skrevet 18. september 2009 Jeg liker hele hennes innstilling til mannen sin, forholdet og til mannlige kompiser etc. Høres meget fornuftig ut i min verden Ei sånn dame vil jeg ha! Og forskjellen på det hun sier, og det Guriane, jeg og andre har sagt over 104 sider, er????
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2127 Skrevet 18. september 2009 Og forskjellen på det hun sier, og det Guriane, jeg og andre har sagt over 104 sider, er???? Nei, etter hva jeg har lært her så vet jo ikke jeg det. Det kan jo bare dere vite Hun bare la det frem veldig bra
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2128 Skrevet 18. september 2009 Og forskjellen på det hun sier, og det Guriane, jeg og andre har sagt over 104 sider, er???? Hun skrev at hun vil gjøre alt hun kan for at mannen hennes skal være trygg på henne. Var nok den setningen der som gjorde utslaget tror jeg...
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2129 Skrevet 18. september 2009 I utgangspunktet så vet jo jeg ingenting om dere og han kompisen din. Og i utgangspunktet så føler jeg meg derfor ikke komfortabel med at du hadde vært borte hele dagen med en kompis. Det imponerer meg at etter 104 sider hvor folk prøver å si det motsatte, så tror du FORTSATT at en dame, som har lovet deg troskap, vil pule som en kanin straks hun er sammen med en ANNEN mann...
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2130 Skrevet 18. september 2009 Hun skrev at hun vil gjøre alt hun kan for at mannen hennes skal være trygg på henne. Var nok den setningen der som gjorde utslaget tror jeg... Ja, det der likte jeg mer enn meget godt. Sånn skal innstillingen til dama mi være
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2131 Skrevet 18. september 2009 Det imponerer meg at etter 104 sider hvor folk prøver å si det motsatte, så tror du FORTSATT at en dame, som har lovet deg troskap, vil pule som en kanin straks hun er sammen med en ANNEN mann... Neida, det har jeg ikke sagt Og det er over 107 sider nå hehe
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2132 Skrevet 18. september 2009 Neida, det har jeg ikke sagt Og det er over 107 sider nå hehe Men hva er det da du er redd for? Det må jo være at de skal pule?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #2133 Skrevet 18. september 2009 I utgangspunktet så vet jo jeg ingenting om dere og han kompisen din. Og i utgangspunktet så føler jeg meg derfor ikke komfortabel med at du hadde vært borte hele dagen med en kompis. Hvorfor føler du deg ikke komfortabel? Hva er du redd skal skje? Er det min oppgave å unngå ting som får deg til å føle deg ukomfortabel når jeg selv vet at jeg ikke gjør noe som kompromiterer forholdet? Er det din oppgave å unngå å få meg til å føle meg ukomfortabel? Hva om forrige kjæresten min var utro når han sa han jobbet overtid, kan jeg da nekte deg å komme hjem etter fem? Eller bør jeg jobbe med meg selv. Og dersom jeg var damen min hadde du nok både hørt om og fått hilst på kompiser og venninner.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2134 Skrevet 18. september 2009 Men hva er det da du er redd for? Det må jo være at de skal pule? Selvfølgelig. Fordi du kunne bli smittet, gravid og at det ville uansett ødelagt forholdet. Dumt å utsette seg selv for unødvendig risiko som Sjokoladesaus skrev.
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2135 Skrevet 18. september 2009 Er det min oppgave å unngå ting som får deg til å føle deg ukomfortabel når jeg selv vet at jeg ikke gjør noe som kompromiterer forholdet? Ja. Er det din oppgave å unngå å få meg til å føle meg ukomfortabel? Ja.
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2136 Skrevet 18. september 2009 Det imponerer meg at etter 104 sider hvor folk prøver å si det motsatte, så tror du FORTSATT at en dame, som har lovet deg troskap, vil pule som en kanin straks hun er sammen med en ANNEN mann... Imponert og imponert..
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #2137 Skrevet 18. september 2009 Ja. Ja. Så dersom jeg fikk spader når du jobbet overtid eller er ute og drikker øl med kompiser så unngår du dette?
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2138 Skrevet 18. september 2009 Imponert og imponert.. Jeg tenker alltid godt helt på egen hånd
Guriane Skrevet 18. september 2009 #2139 Skrevet 18. september 2009 Jeg tenker alltid godt helt på egen hånd Javel? :klø:
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #2140 Skrevet 18. september 2009 Selvfølgelig. Fordi du kunne bli smittet, gravid og at det ville uansett ødelagt forholdet. Dumt å utsette seg selv for unødvendig risiko som Sjokoladesaus skrev. Sukker tungt, men det ville jeg jo aldri gjøre. OG det er din oppgave å stole på meg når jeg sier det. Herregud da mann!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå