Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da må du jobbe med å bli tryggere på deg selv. Du er over førti år mann.

Og jada, klok Sjokoladesaus, men det er vi jaggu meg flere som er.

Ja, det er det sikkert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mye av det jeg er helt enig i faktisk.

Tro det eller ei liksom..

Skrevet
Korrekt, han må ha jævlig store baller også!

Hvorfor det da - er du interessert i inneholdet i dem kanskje? ;) hehe

Skrevet
Da mener jeg at det er du som bør jobbe med deg selv. For jeg pleier ikke omgang med gutter jeg er betatt av, eller de jeg har sexuell kjemi med.

Jeg mener at du bør stole på at jeg klarer å sette mine egne grenser og at jeg ønsker å opptre på en slik måte at jeg ikke setter forholdet i fare.

Hvorfor mener du dette er urimelig?

I utgangspunktet så vet jo jeg ingenting om dere og han kompisen din.

Og i utgangspunktet så føler jeg meg derfor ikke komfortabel med at du hadde vært borte hele dagen med en kompis.

Skrevet
Tro det eller ei liksom..

Jeg liker hele hennes innstilling til mannen sin, forholdet og til mannlige kompiser etc. Høres meget fornuftig ut i min verden :) Ei sånn dame vil jeg ha!

Skrevet
Jeg liker hele hennes innstilling til mannen sin, forholdet og til mannlige kompiser etc. Høres meget fornuftig ut i min verden :) Ei sånn dame vil jeg ha!

Og forskjellen på det hun sier, og det Guriane, jeg og andre har sagt over 104 sider, er????

Skrevet
Og forskjellen på det hun sier, og det Guriane, jeg og andre har sagt over 104 sider, er????

Nei, etter hva jeg har lært her så vet jo ikke jeg det. Det kan jo bare dere vite :)

Hun bare la det frem veldig bra :)

Skrevet

Hun skrev at hun vil gjøre alt hun kan for at mannen hennes skal være trygg på henne.

Var nok den setningen der som gjorde utslaget tror jeg... :filer:

Skrevet

Og i utgangspunktet så føler jeg meg derfor ikke komfortabel med at du hadde vært borte hele dagen med en kompis.

Det imponerer meg at etter 104 sider hvor folk prøver å si det motsatte, så tror du FORTSATT at en dame, som har lovet deg troskap, vil pule som en kanin straks hun er sammen med en ANNEN mann...

Skrevet
Hun skrev at hun vil gjøre alt hun kan for at mannen hennes skal være trygg på henne.

Var nok den setningen der som gjorde utslaget tror jeg... :filer:

Ja, det der likte jeg mer enn meget godt. Sånn skal innstillingen til dama mi være :)

Skrevet
Det imponerer meg at etter 104 sider hvor folk prøver å si det motsatte, så tror du FORTSATT at en dame, som har lovet deg troskap, vil pule som en kanin straks hun er sammen med en ANNEN mann...

Neida, det har jeg ikke sagt :)

Og det er over 107 sider nå hehe

Skrevet
Neida, det har jeg ikke sagt :)

Og det er over 107 sider nå hehe

Men hva er det da du er redd for? Det må jo være at de skal pule?

Skrevet

Hvorfor føler du deg ikke komfortabel? Hva er du redd skal skje?

Er det min oppgave å unngå ting som får deg til å føle deg ukomfortabel når jeg selv vet at jeg ikke gjør noe som kompromiterer forholdet? Er det din oppgave å unngå å få meg til å føle meg ukomfortabel? Hva om forrige kjæresten min var utro når han sa han jobbet overtid, kan jeg da nekte deg å komme hjem etter fem? Eller bør jeg jobbe med meg selv.

Og dersom jeg var damen min hadde du nok både hørt om og fått hilst på kompiser og venninner.

Skrevet
Men hva er det da du er redd for? Det må jo være at de skal pule?

Selvfølgelig. Fordi du kunne bli smittet, gravid og at det ville uansett ødelagt forholdet.

Dumt å utsette seg selv for unødvendig risiko som Sjokoladesaus skrev.

Skrevet
Er det min oppgave å unngå ting som får deg til å føle deg ukomfortabel når jeg selv vet at jeg ikke gjør noe som kompromiterer forholdet?

Ja.

Er det din oppgave å unngå å få meg til å føle meg ukomfortabel?

Ja.

Skrevet

Imponert og imponert.. :fnise:

Skrevet
Ja.

Ja.

Så dersom jeg fikk spader når du jobbet overtid eller er ute og drikker øl med kompiser så unngår du dette?

Skrevet
Imponert og imponert.. :fnise:

Jeg tenker alltid godt helt på egen hånd :smoke:

Skrevet
Jeg tenker alltid godt helt på egen hånd :smoke:

Javel? :klø:

Skrevet
Selvfølgelig. Fordi du kunne bli smittet, gravid og at det ville uansett ødelagt forholdet.

Dumt å utsette seg selv for unødvendig risiko som Sjokoladesaus skrev.

Sukker tungt, men det ville jeg jo aldri gjøre. OG det er din oppgave å stole på meg når jeg sier det. Herregud da mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...