Gjest Woof Skrevet 14. september 2009 #1741 Skrevet 14. september 2009 Ja, og det er et problem. Utviklingen har nå gått så fort og så langt at vi som mennesker har problemer med å tilpasse oss. Gjør oss en tjeneste, Steinar. Snakk for deg sjæl !
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1742 Skrevet 14. september 2009 ? Var ikke den setningen innlysende?
Guriane Skrevet 14. september 2009 #1743 Skrevet 14. september 2009 Var ikke den setningen innlysende? Innlysende ja. Men ikke på den måten du tror.
Gjest Woof Skrevet 14. september 2009 #1744 Skrevet 14. september 2009 Ingenting som litt nærkontakt med ei kvinne. Der er vi enige. Uten at jeg tror du har allverdens erfaringer her.... Med det håpløst antikverte kvinne/menneskesynet du legger for dagen, tror jeg det begrenser seg selv, for å si det sånn.....
Cata Skrevet 14. september 2009 #1745 Skrevet 14. september 2009 Min teori er at det er barnehage-kulturen som har medført dette med mannlige og kvinnelige kompiser. Og barnehagen fikk jeg aldri med meg gitt *torpederer herved teorien* Jeg fikk heller ikke med meg barnehagen, men har likevel mannlige kamerater. (Stillingen står 1-1 i barnehagebevisførselen og må dermed underkjennes som avgjørende poenggivning i debatten. )
Ella_Grey Skrevet 14. september 2009 #1746 Skrevet 14. september 2009 Det er alltid enklest å bare ha et valg. Da behøver man ikke å velge. Og da spør jeg igjen, hvorfor det? Hvorfor skulle man slippe å velge? Hva hadde du syntes var best? A) Jeg var sammen med deg, fordi jeg oppriktig hadde et ønske om det. JEg ignorerte muligheten til å ligge med andre menn, fordi jeg ville være sammen med deg. Når jeg var ute sammen med venner av begge kjønn kom jeg alltid hjem til deg, av eget valg. B) Jeg var sammen med deg fordi du var den eneste muligheten jeg hadde. Jeg var trofast, men du kunne aldri vite om det var av eget valg eller fordi du bestemte hvem jeg fikk møte, når. Jeg hadde aldri egentlig valgt å være sammen med deg, du var bare det eneste alternativet.
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1747 Skrevet 14. september 2009 Innlysende ja. Men ikke på den måten du tror. Okay, fortell meg hva jeg tror den setningen egentlig betyr da, o store orakel?
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1748 Skrevet 14. september 2009 Der er vi enige. Uten at jeg tror du har allverdens erfaringer her.... Med det håpløst antikverte kvinne/menneskesynet du legger for dagen, tror jeg det begrenser seg selv, for å si det sånn..... Du har sikkert nok erfaring for oss begge, så tilpasningsdyktig som du er i dine egne øyne
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1749 Skrevet 14. september 2009 *torpederer herved teorien* Jeg fikk heller ikke med meg barnehagen, men har likevel mannlige kamerater. (Stillingen står 1-1 i barnehagebevisførselen og må dermed underkjennes som avgjørende poenggivning i debatten. ) La meg korrigere min påstand litt da - det er hovedsaklig barnehage-kulturen .....
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1750 Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvorfor ikke? Fordi man kan velge feil? Fordi du ikke stoler på at kjærest velger riktig? Så du vil begrense valgmulighetene? Det er alltid enklest å bare ha et valg. Da behøver man ikke å velge. Og da spør jeg igjen, hvorfor det? Hvorfor skulle man slippe å velge? Hva hadde du syntes var best? A) Jeg var sammen med deg, fordi jeg oppriktig hadde et ønske om det. JEg ignorerte muligheten til å ligge med andre menn, fordi jeg ville være sammen med deg. Når jeg var ute sammen med venner av begge kjønn kom jeg alltid hjem til deg, av eget valg. B) Jeg var sammen med deg fordi du var den eneste muligheten jeg hadde. Jeg var trofast, men du kunne aldri vite om det var av eget valg eller fordi du bestemte hvem jeg fikk møte, når. Jeg hadde aldri egentlig valgt å være sammen med deg, du var bare det eneste alternativet. Har du hørt om valgets kvaler? (ikke det politiske altså hehe) Det er faktisk ikke alltid så lett å velge om man har (for) mange valg. Du vet i hvert fall hvordan du skal ordlegge deg for å få meg til å velge det valget du vil jeg skal! Kvinnelist? Valg B) er vel typisk for de kvinner som er over snittet materialistiske og hovedsaklig går etter penger og status. Og jeg har faktisk ikke noe unormalt behov for å kontrollere kvinner - hvis jeg kan slippe det. Bare til din info. Kan jo spørre deg om en annen ting også Vil du ha en mann som er helt lik deg selv på alle måter, eller er det kanskje forskjellene på oss og det at du ikke helt forstår som gjør det spennende? Endret 14. september 2009 av Steinar40
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 14. september 2009 #1751 Skrevet 14. september 2009 Ingenting som litt nærkontakt med ei kvinne. Er du ensom og får ingen damer?
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1752 Skrevet 14. september 2009 Er du ensom og får ingen damer? Jeg jobber med saken og så får vi se åssen det ender. Går det ikke så bra så kan jo du bli den heldige vinneren i stedet
Guriane Skrevet 14. september 2009 #1753 Skrevet 14. september 2009 Er du ensom og får ingen damer? Noen som er ute etter å ta meg? (Forrige gjest_Guri_ var meg..) Bør jeg bli paranoid?
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1754 Skrevet 14. september 2009 Noen som er ute etter å ta meg? (Forrige gjest_Guri_ var meg..) Bør jeg bli paranoid? Det er sikkert mange som vil være deg, ja
Guriane Skrevet 14. september 2009 #1755 Skrevet 14. september 2009 Det er sikkert mange som vil være deg, ja Jeg aner en viss sarkasme
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1756 Skrevet 14. september 2009 Jeg aner en viss sarkasme Nja, jeg lurer i hvert fall på om du er like flink til å file negler IRL som du er her
Guriane Skrevet 14. september 2009 #1757 Skrevet 14. september 2009 Nja, jeg lurer i hvert fall på om du er like flink til å file negler IRL som du er her Du skulle bare visst
Steinar40 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1758 Skrevet 14. september 2009 Du skulle bare visst Syns jeg ser deg med skarpe klør av en eller annen grunn Men sånn er vel egentlig alle kvinner hehe
Ella_Grey Skrevet 14. september 2009 #1759 Skrevet 14. september 2009 Har du hørt om valgets kvaler? (ikke det politiske altså hehe) Det er faktisk ikke alltid så lett å velge om man har (for) mange valg.Kanskje ikke. Men det jo ikke opp til deg å velge deg ut en kvinne, for så å hindre alle hennes valgmuligheter. Du kan ikke velge for henne. Du vet i hvert fall hvordan du skal ordlegge deg for å få meg til å velge det valget du vil jeg skal! Kvinnelist? Akkurat dette er ikke kvinnelist, det er faktisk mer slik det fungerer. Det første ideelt sett, da Valg B) er vel typisk for de kvinner som er over snittet materialistiske og hovedsaklig går etter penger og status.Det er nok også en stor andel ulykkelige kvinner her som har gjort dumme valg de ikke kommer seg ut av. Og jeg har faktisk ikke noe unormalt behov for å kontrollere kvinner - hvis jeg kan slippe det. Bare til din info.Her gjør du det igjen, hvis jeg kan slippe det. Det er en grense der som jeg ikke må trå over, ellers så... Kan jo spørre deg om en annen ting også Vil du ha en mann som er helt lik deg selv på alle måter, eller er det kanskje forskjellene på oss og det at du ikke helt forstår som gjør det spennende? Nei, jeg vil ikke ha en mann som er helt lik meg selv. Men jeg vil ha en mann som er sikker nok på meg, på seg selv, og på forholdet vårt at han tåler å se meg snakke med en annen mann. JEg vil ha en mann jeg kan føle meg trygg på og som jeg kan stole på. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke vil ha en mann som har et så stort behov forsikringer i et forhold, som det virker som du har. Ei heller som ser på kvinner som hjelpeløse skapninger som ramler til sengs med kameraten sin hvis hun får litt for mye og drikke, og du ikke er der og passer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå