Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Selvfølgelig vil det være vanskelig å svare noe annet enn hypotetisk på dette her og nå - men hvor blir det av tilliten i forholdet når noe sånt skjer?

Nja, visst et lite støkke med løsmus la seg etter mannen min og han var dum nok til å gå for det, så hadde jeg ikke nødvendigsiv tenkt på tillitt, men på for en dust han må være.

Men uansett, i disse særs hypotetiske scenariene, så kan vi vel begge to tenke oss hva som skjer med tilliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den biologiske/psykologiske forklaringen er sikkert risikoen for at du kan bli gravid. Dette er helt uakseptabelt for en mann. Kvinner ser jo som tidligere sagt ikke dette på samme måte.

Jeg syns også det er ganske uakseptabelt for en mann å bli gravid... :fnise:

Skrevet
Neinei, absolutt ikke! Jeg hadde ALDRI nektet dama å ha hatt manlige venner - da hadde jeg følt meg "psycho". Tror egentlig det bare er sånt som kan bidra til utroskap, om mannen er overkontrollerende og i ord og handling viser at han tydeligvis ikke stoler en dritt på dama si - noe han ikke gjør om hun ikke får lov til å ha manlige venner. Er jo ikke liv laga i et slikt forhold uansett, pluss føler ikke det er rett at noen av partene skal kunne bestemme og sette sin vilje over den andre på det området.

Selv om du er ung, er du jaggu ikke dum, bestandig, fniseKrise.... :applaus:

Skrevet
Selv om du er ung, er du jaggu ikke dum, bestandig, fniseKrise.... :applaus:

Takktakk KateW. Jeg lærer av å omgås voksne og reflekterte kvinner. :fnise:

:klem:

Skrevet
Neinei, absolutt ikke! Jeg hadde ALDRI nektet dama å ha hatt manlige venner - da hadde jeg følt meg "psycho". Tror egentlig det bare er sånt som kan bidra til utroskap, om mannen er overkontrollerende og i ord og handling viser at han tydeligvis ikke stoler en dritt på dama si - noe han ikke gjør om hun ikke får lov til å ha manlige venner. Er jo ikke liv laga i et slikt forhold uansett, pluss føler ikke det er rett at noen av partene skal kunne bestemme og sette sin vilje over den andre på det området.

:pls:

Skrevet (endret)
Takktakk KateW. Jeg lærer av å omgås voksne og reflekterte kvinner. :fnise:

:klem:

SMISKE

ALAAAAAARM!

Edit: måtte trekke pusten

Innlegg endret pga sideforskyvning.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet
Nja, visst et lite støkke med løsmus la seg etter mannen min og han var dum nok til å gå for det, så hadde jeg ikke nødvendigsiv tenkt på tillitt, men på for en dust han må være.

Men uansett, i disse særs hypotetiske scenariene, så kan vi vel begge to tenke oss hva som skjer med tilliten.

Ja, i en slik situasjon vil det bare være det praktiske som holder forholdet i sammen inntil det dør og faller helt i fra hverandre.

Derfor er det fornuftig å være føre var så man ikke havner i en slik situasjon.

Og der kommer faktorer som blind tillit og det å være naiv inn i bildet.

Likeså det å ha "feil" kompis av det motsatte kjønn.

Skrevet
Jeg syns også det er ganske uakseptabelt for en mann å bli gravid... :fnise:

Ja, ikke sant! hehe

På dette området sitter kvinnene med "makta" og må derfor "holdes i øra" av sin partner :)

Skrevet

Nuvel, jeg har dømmekraft nok til å velge riktige kompiser, jeg ville aldri valgt en kompis som det var seksuell kjemi med. Gjensidig sådan, og i et forhold , så ville jeg aldri pleiet kontakt med en kompis hvor det hadde vært noe slikt.

Når det er sagt, så bør du kansje lese Kristians refleksjoner rundt det å kontrollere dama si så mye at hun er utro....

Skrevet
På dette området sitter kvinnene med "makta" og må derfor "holdes i øra" av sin partner :)

Nå kjente jeg at jeg kastet opp litt bakerst i munnen min.

Skrevet
:pls:

Er vel så godt som gifte allerede dere nå tenker jeg ;) hehe

Skrevet
Ja, ikke sant! hehe

For det første: :scorpis:

For det andre, lider du av noe spesielt?

Skrevet
Nå kjente jeg at jeg kastet opp litt bakerst i munnen min.

Uffda :(

Mellom alle individer er det en psykologisk "kamp" om dominans.

Den sterkes rett - altså ikke først og fremst fysisk.

Slik er det også mellom kvinne og mann i et forhold - om du liker det eller ikke.

Kvinner vil jo selvfølgelig at det er de som skal bestemme alt da hehe

Skrevet
Er vel så godt som gifte allerede dere nå tenker jeg ;) hehe

Fordi jeg som kvinne tilber en mann, mener du? :filer:

Tilber i den forstand at jeg liker og er enige i meningene hans...

Skrevet
For det andre, lider du av noe spesielt?

Har du noen gode ideer eller? ;)

Skrevet (endret)
SMISKE

ALAAAAARM!

Edit: måtte trekke pusten

Jeg la på :fnise: etter at jeg sa "jeg lærer av og omgås reflekterte og oppegående kvinner", så smisket ikke såååååååå mye. Var dessuten min Mor jeg hadde i tankene, og noen voksne venninner, selv om jeg sikkert lærer litt av KateW også. :ler:

Endret av Yvonne
Skrevet
Uffda :(

Mellom alle individer er det en psykologisk "kamp" om dominans.

Den sterkes rett - altså ikke først og fremst fysisk.

Slik er det også mellom kvinne og mann i et forhold - om du liker det eller ikke.

Kvinner vil jo selvfølgelig at det er de som skal bestemme alt da hehe

Neida, Steinar har et helt sunt syn på kvinner, han..

Hvorfor ler du forresten?

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Fullt mulig det..

De fleste av mine venner er av det mannlige kjønn og det går heilt greit.

Skrevet
Fordi jeg som kvinne tilber en mann, mener du? :filer:

Tilber i den forstand at jeg liker og er enige i meningene hans...

Du liker det han sier fordi det passer best for deg selv. Egoist!

Skrevet
Du liker det han sier fordi det passer best for deg selv. Egoist!

Er man egoist når man er enig med andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...