Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mange damer kan sikkert være interessante medmennesker, men kjønn kommer som sagt fort i veien.

Også når du er i et forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Muligens har jeg lett for å skjære alle kvinner (og alle menn) over en kam på en generell basis her. Men det er bare for å forenkle og for ikke å bli altfor personlig.

Derimot syns jeg ikke at jeg er nedlatende. Jeg har like mye respekt for kvinner som jeg har for menn. På individuell basis ofte mer respekt for kvinner enn menn.

Og jeg tingliggjør dere ikke heller. At jeg liker å se kvinner uten klær har ingenting med det å gjøre. Det er faktisk helt normalt.

Åpenbart får dere disse inntrykkene fra det jeg skriver her men det er altså ikke det rette bildet.

Du sier vi har fått galt inntrykk. Så hvorfor lar du oss få galt inntrykk Steinar?

Skrevet
Den svake, usikre dama som ikke har bøttevis med erfaring med menn som venner og grensesettingen og dynamikkene der osv, og som i tillegg lar seg kontrollere av menn som deg, er nok mye mer tilbøyelig til å havne i "uhell i fylla"-scenarioet ditt.

Sikkert sant dette. Hun er da mye lettere å utnytte for andre menn.

Skrevet (endret)
Så hvis du er utro, er det dama sin feil, for hun ikke har gitt deg det du har krav på?

Og det ville ikke falle deg inn å tilbringe tid sammen med kvinner du ikke hadde sjanse til å pule? For i din verden er det den verdien kvinner har? Og at de kan lage deg mat og vaske klærne dine?

Det er ikke vanlig, nei.

Herlighet, for noen spørsmål.

Selvfølgelig er det ikke damas feil hvis jeg er utro.

De tingene du nevner her er jo viktige selvfølgelig, men det er like viktig å ha noen å dele gleder og sorger med og i det hele tatt dele livet i sammen med.

Endret av Steinar40
Skrevet
Herlighet, for noen spørsmål.

Selvfølgelig er det ikke damas feil hvis jeg er utro.

Jeg tror mer enn ett spørsmål gjør Steinar forvirra, jeg :fnise:

Skrevet
Også når du er i et forhold?

Jeg tviler på at dama mi hadde satt pris på at jeg hadde venninner. Men hvem vet.

Skrevet
Du sier vi har fått galt inntrykk. Så hvorfor lar du oss få galt inntrykk Steinar?

Nå er det vel 2 parter her også - den som skriver, og den som leser og oppfatter det som er skrevet. Eller er alt bare min feil hele tiden mener du?

Skrevet
Jeg tror mer enn ett spørsmål gjør Steinar forvirra, jeg :fnise:

Jeg har ikke denne gjøre-flere-ting-på-en-gang evnen som kvinner tror at de har.

Det er visstnok bevist at det bare er en myte ;) hehe

Skrevet
Jeg tviler på at dama mi hadde satt pris på at jeg hadde venninner. Men hvem vet.

Det var ikke det jeg spurte om :lol:

Skrevet
Jeg har ikke denne gjøre-flere-ting-på-en-gang evnen som kvinner tror at de har.Det er visstnok bevist at det bare er en myte ;) hehe

Here we go again :filer:

Skrevet
Det var ikke det jeg spurte om :lol:

Jeg hadde faktisk respektert damas ønsker. Hvis hun ikke vil at jeg skal ha venninner, så har jeg ikke venninner. Enkelt og greit :)

Skrevet
Here we go again :filer:

Dere må tåle litt :ler:

Skrevet
Dere må tåle litt :ler:

Etter 76 sider med iherdige forsøk på å få øya opp på en viss Steinar så vil jeg si at vi damer tåler ganske så mye.

Skrevet
Mange damer kan sikkert være interessante medmennesker, men kjønn kommer som sagt fort i veien.

*finner fram teskjea*

Kan damer også være interessante medmennesker hvis du er i et forhold?

Skrevet (endret)

Og ikke gidd å svare dette en gang til. DET HAR INGENTING MED SAKEN Å GJØRE!

Endret av Guriane
Skrevet (endret)
...

De tingene du nevner her er jo viktige selvfølgelig, men det er like viktig å ha noen å dele gleder og sorger med og i det hele tatt dele livet i sammen med.

Det er bra at du syns det, men da er det dumt av deg å bare fokusere på at dama di kan komme til å være utro mot deg. Du høres ut som at sex er det eneste som teller i et forhold til en kvinne...... bruke henne som du ønsker..... hindre andre menn fra å ligge med henne. Så sterkt fokus du har på de tingene, virker det som om dele-livet-med biten kommer i skyggen.....

Og dessuen lurer jeg på hvis vi var sammen, og du snakket med en annen kvinne på fest, så kunne jeg regne med at du hadde et ønske om å ligge med henne?

Og at du ville gjort det hvis du fikk sjansen? I og med at du snakker med henne må hun jo være aktuell?

edit: :velkommen: Guriane! Selv om du jo har vært her en stund :)

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Det er bra at du syns det, men da er det dumt av deg å bare fokusere på at dama di kan komme til å være utro mot deg. Du høres ut som at sex er det eneste som teller i et forhold til en kvinne...... bruke henne som du ønsker..... hindre andre menn fra å ligge med henne. Så sterkt fokus du har på de tingene, virker det som om dele-livet-med biten kommer i skyggen.....

Og dessuen lurer jeg på hvis vi var sammen, og du snakket med en annen kvinne på fest, så kunne jeg regne med at du hadde et ønske om å ligge med henne?

Og at du ville gjort det hvis du fikk sjansen? I og med at du snakker med henne må hun jo være aktuell?

edit: :velkommen: Guriane! Selv om du jo har vært her en stund :)

:popcorn:

Og tusen takk Ella :nigo:

Gjest Gjest_Dan_*
Skrevet
Du høres ut som at sex er det eneste som teller i et forhold til en kvinne...... bruke henne som du ønsker.

Believe or not, baby, that's what it's all about.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...